świńskie łby, symbolizujące odsunięte od władzy elity

Data: 2015-12-12 20:17:56
Autor: boukun
świńskie łby, symbolizujące odsunięte od władzy elity
Kontrmanifestacja narodowców przed Trybunałem Konstytucyjnym
Przed Trybunałem Konstytucyjnym, w miejscu, z którego wystartował marsz Komitetu Obrony Demokracji, byli też przedstawiciele środowisk narodowych i zwolennicy Ruchu Kontroli Wyborów. Na transparencie KOD ułożyli świńskie łby, symbolizujące odsunięte od władzy elity.

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Kontrmanifestacja-narodowcow-przed-Trybunalem-Konstytucyjnym,wid,18040990,wiadomosc.html?ticaid=1161b5&_ticrsn=5

 ~gość 6 godzin i 15 minut temuDobre. A co na to Petru?

 ~Polak 6 godzin i 15 minut temuTak trzymać

 ~ja 6 godzin i 12 minut temuBrawo narodowcy

świńskie łby, symbolizujące odsunięte od władzy elity