[peugeot306] świst powietrza

Data: 2009-11-06 16:59:22
Autor: Robert_J
[peugeot306] świst powietrza
Ostatnio zauważyłem ze z silnika (ciężko powiedzieć dokładnie ale z
okolic kolektora) dochodzi dźwięk uchodzącego powietrza (świst)

Miałem podobny problem w poprzednim aucie. Okazało się że walnięta jest uszczelka pod silnikiem krokowym i motor zasysał lewe powietrze. Objaw był taki że pływały obroty na jałowym biegu. Co prawda nie było szarpania w czasie jazdy, ale zacząłbym od sprawdzenia właśnie tej uszczelki :-)

[peugeot306] świst powietrza