switch Gigabit

Data: 2015-04-19 15:51:47
Autor: Poldek
switch Gigabit
tyran wrote:

Potrzebuje kupić do użytku domowego dwa switche gigabitowe. Możliwie
dobre, możliwie najtaniej. Jest trochę tego na allegro, nawet za ~70zl.
Możecie polecić jakieś sprawdzone propozycje?

Nie napisałeś ile portów, ale jeśli 5 portów to Netgear GS105 jest bardzo dobrym switchem. Na 8 portów byłby to GS108. Są to switche niezarządzalne, gigabitowe, z jumbo frames, pełną sygnalizacją, ten 8 portowy ma wyłącznik na kabelku. Mam jeden GS105 i jeden GS108. Ani jeden, ani drugi nigdy się nie zawiesił itp. - żadnych uwag co do działania.

Data: 2015-04-19 18:02:03
Autor: 666
switch Gigabit
Używam switcha WD (8 portów) i wydaje się, że nie ma problemów.

-- -- -

Data: 2015-04-19 20:45:17
Autor: 2late
switch Gigabit

Mam TL-SG105 http://www.tp-link.com/en/products/details/cat-4763_TL-SG105.html#spec i nawet teaming mi dziala. Zaluje tylko ze nie kupilem 8-mio portowego.

Data: 2015-04-20 09:40:58
Autor: Chris
switch Gigabit
W dniu 2015-04-19 o 15:51, Poldek pisze:
tyran wrote:

[...]

Fajne ale po paru latach potrafią właśnie się wieszać.

www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

Data: 2015-04-23 08:43:53
Autor: Poldek
switch Gigabit
tyran wrote:

[...]

U mnie na razie tylko 3 lata pracy. Nie wieszają się.

switch Gigabit