switch rgb

Data: 2009-05-18 15:03:06
Autor: Adam
switch rgb
Witam,
mam taką sytuację, mam komputer stacjonarny i chce do niego podłączyć projektor,
jaki zastosować switch, żeby jednoczesnie można było ogladac obraz na moniotorze
i na projektorze? chciałby, aby była tez funkcjonalność taka jak przy
podłaczeniu projektora do laptopa, 3 tryby wyswietlania;
- na monitorze
- na samym projektorze
- na monitorze i projektorze
Z góry dziękuje za pomoc, pozdrawiam.

Data: 2009-05-18 15:05:07
Autor: Tomasz Chmielewski
switch rgb
Adam schrieb:
[...]

A w komputerze stacjonarnym karta graficzna nie ma kilku wyjsc, np. VGA i DVI?

Tak byloby najlatwiej i najtaniej.

--
Tomasz Chmielewski
http://wpkg.org

Data: 2009-05-18 15:26:41
Autor: antii7
switch rgb
Adam schrieb:
> [...]
> - na monitorze i projektorze

A w komputerze stacjonarnym karta graficzna nie ma kilku wyjsc, np. VGA i DVI?

Są 2 wyjścia, VGA i DVI, ale czy standardowa karta jest w stanie wyświetlić
obraz na na obydwa wyjścia? Czy takie przełaczanie będzie wygodne, tzn. czy
można by było to robić skrótami klawiatury?

Data: 2009-05-18 15:33:46
Autor: BartekK
switch rgb
antii7@poczta.onet.pl pisze:
[...]
Oczywiście

Czy takie przełaczanie będzie wygodne, tzn. czy
można by było to robić skrótami klawiatury?
Oczywiście, patrz drivery (soft do nich) do konkretnej karty. Jak na razie każdy z producentów (np ati, nvidia, intel) taką funkcję udostępnia w swoich driverach, wystarczy tylko sprawdzić czy jest włączona (i jaki skrót jej odpowiada, np w intelu to ALT+F1 do F3 przełącza powyższe tryby wyświetlania)

--
| Bartlomiej Kuzniewski

switch rgb