swoboda zawierania umów - co to oznacza

Data: 2009-07-03 07:55:35
Autor: andreas
swoboda zawierania umów - co to oznacza
Użytkownik <lukeskyobi@vp.pl> napisał w wiadomości news:796e.000006ea.4a4d9ca7newsgate.onet.pl...

- czy mogę...

Nie. Patrz art. 22 kodeksu pracy.

--
andreas

Data: 2009-07-03 08:12:04
Autor: lukeskyobi
swoboda zawierania umów - co to oznacza
Użytkownik <lukeskyobi@vp.pl> napisał w wiadomości news:796e.000006ea.4a4d9ca7newsgate.onet.pl...

> - czy mogę...

Nie. Patrz art. 22 kodeksu pracy.

nie będzie on pod moim kierownictwem ma swobodę decydowania o tym, w jaki sposób
realizował będzie swoje czynności, chodzi o to, że udostępniam mu część mojej
powierzchni salonu - nie wyobrażam sobie bowiem, aby moi klienci musieli
dojeżdżać poza mój lokal aby skorzystać z tej usługi

Data: 2009-07-03 03:23:43
Autor: SzalonyKapelusznik
On 3 Lip, 08:12, lukesky...@vp.pl wrote:
> [...]

powierzchni salonu - nie wyobrażam sobie bowiem, aby moi klienci musieli
dojeżdżać poza mój lokal aby skorzystać z tej usługi

Miejsce i czas pracy wskazany przez ciebie podchodzi juz pod umowe o
prace. Nawet jesli podpiszesz umowe zlecenie (ktora mozna wypowiedziec
w dowolnym terminie bez podania przyczyny) to z powodu miejsca i czasu
sad pracy moze ewentualnie uznac ze nalezala sie umowa o prace.

swoboda zawierania umów - co to oznacza