swojsko nie swoje składki OFE??

Data: 2009-08-12 19:42:16
Autor:
swojsko nie swoje składki OFE??
Witajcie mam w CU podgląd on-line na wpływające składki i tak się zdarza iż
mam mały okres bez pracy - więc logiczne iż składki emerytalne nie napływają -
a tu ZONK po 3 miesiącach wpłynęła pełna składka w takiej wysokości jak bym
pracował... ktoś się sypną i mi zapłacił ZUS?

Znam osobę która pobiera zasiłek dla bezrobotnych i jej wpływa ok. 40 ilku
złoty co miesiąc

ktoś wie skąd to?

Data: 2009-08-12 22:32:58
Autor: Jd.

[...]