sworzen wahacza - dobrac nietypowy - katalog?

Data: 2010-12-09 21:34:23
Autor: Czarek Daniluk
sworzen wahacza - dobrac nietypowy - katalog?
W dniu 2010-12-09 21:11, Bucz pisze:

poprzedni wlascicel auta mile mnie zaskoczyl po latach - okazalo sie ze
zrobil ocynk ogniowy na obydwu przenich wahaczach i w tym wypadku
chcialbym wymienic tylko same sworznie - mam je juz zdemontowane, mam
tez wszystkie wymiary lecz nie moge znalesc nic sensownie podobnego
szukam jakiegos katalogu lub czegos co mi pomoze

Coś w tym kształcie było w Volkswagenie 1200, 1300, 1500 po 1967 roku ;) sworzeń wahacza dolnego.

Pozdrawiam !

PS: w garbusie :)

sworzen wahacza - dobrac nietypowy - katalog?