sygnaÂły zajĂŞte

Data: 2021-04-18 00:52:11
Autor: RadoslawF
sygnaÂły zajĂŞte
W dniu 2021-04-17 o 23:38, Arek pisze:

Dawno, dawno temu było chyba tak, że dzwoniąc do kogoś, kto
rozmawia pojawiał się sygnał zajętości, szybi przerywany sygnał.
zajęte - sygnał zajętości, po kilku sekundach włączała się poczta głosowa
(o ile tamten numer jej nie wyłączył)
nie odbiera - po kilku wolnych sygnałach (oczekiwanie) włączała się poczta
poza zasięgiem/wyłączony - poczta głosowa włączała się od razu

Jak jest teraz? Bo chyba bajzel.
Gdy rozmawiam (Orange) a ktoś do mnie dzwoni to nie słyszy sygnału zajętości
ale "abonent czasowo niedostępny, nagraj wiadomość" czy coś w tym rodzaju.

Dzwoniąc do innych zauważyłem różne reakcje gdy jest zajęte i to
na tym samym numerze (Plus):
- sygnał zajętości, potem poczta, OK
- od razu komunikat z poczty
A czasem później przychodzi SMS, że oddzwoni albo SMS że już jest dostępny.
Od czego to zależy i jak to jest w innych sieciach?

Zależy od operatora.
W orange jak ktoś dzwonił kiedy rozmawiasz to dostajesz tylko
SMSa że dzwonił. U niektórych operatorów dostajesz sygnał
w czasie rozmowy i możesz zawiesić pierwsze i odebrać kolejne
połączenie.

Pozdrawiam

Data: 2021-04-18 18:33:22
Autor: Arek
sygna3y zajete
Użytkownik "RadoslawF" <radoslawfl@gmail.com> napisał w wiadomości news:607b66e8$0$522$65785112news.neostrada.pl...
[...]

 Bardziej potrzebuję informacji co słyszy dzwoniący na mój zajęty
numer (gdy ja rozmawiam) i czy to od jakichś ustawień zależy.

 Właśnie chciałem to sprawdzić w Orange na *500 usługi ale... włącza się
jakiś "sztuczny" facet i próbuje się przekomarzać.
Kiedy ten idiotyzm wprowadzili?
Czy jest jakaś możliwość ominięcia go i dostania się do menu?

Arek

Data: 2021-04-18 21:17:55
Autor: Grzexs
sygna3y zajete
[...]

W Play i klonach działa kod *43# i można nim włączać i wyłączać połączenia oczekujące. Jeśli więc ktoś ma to włączone i akurat gada, a ktoś do niego próbuje się dobić, to dostaje komunikat ,,linia zajęta, aby uzyskać połączenie pozostań na linii".

--
Grzexs

Data: 2021-04-20 13:17:15
Autor: J.F.
sygna3y zajete
Użytkownik "Grzexs"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:s5i0l4$uqb$1@gioia.aioe.org...
[...]

Hm, dziala, ale mialem wlaczone w jakis inny sposob, i dzwoniacy slyszal zwykly sygnal dzwonienia.
Wiec widac sa dwie rozne metody ...

J.

Data: 2021-04-21 00:06:28
Autor: Vindagor Pegirosso
sygna3y zajete
Grzexs wrote:
działa kod *43# i można nim włączać i wyłączać
   Nastepny GŁUPTAK z GŁUPTAKÓW z GŁUPTAKOWA!     Obojętnie czy w Azerbaijan, czy Burkina Faso, od trzydziestu lat znają PODSTAWOWE rozporządzenia w teleSRAJni!!!    *43# -  aktywowanie usługi "zapukaj" (do abonenta)  #43# - wyłączenie usługi "zapukaj" (do abonenta)    Te piździajstwa można z poziomu telSRAJa ustawić w rozszerzeniach telefonu (dokładnie to samo, tyle że dla skrajnych głąboGŁABÓW ustawienia)!   Moskwa, qrwa miotaczami ognia ten MOTŁOCH USUNAĆ!    TFU! --
Vindagor Pegirosso

Wydymani na sucho:  http://bit.ly/3bM1olQ  ??

Wydupceni bez mydła:  https://bit.ly/3n6tQkP  ?

https://www.bitchute.com/video/T1rm1z6OKTFb/ Spijacze USrael'skiej kutasówki i wyżeracze
szkopskiego gówna, co za MOTŁOCH!?

Piłsudski - wstawaj i wytęp w PIEŃ te PLUSKWY!

..

sygnaÂły zajĂŞte