sygnal dvb-t UHF > VHF - przemiana kanalowa

Data: 2010-06-15 20:38:22
Autor: adresss
sygnal dvb-t UHF > VHF - przemiana kanalowa
Czy da sie zrobic taka przemiane dla sygnalu dvb-t z kanalu UHF na VHF
???  Czy modul dla dvb-t bedzie inny niz dla analogu? Toz to tylko
mieszanie sygnalu z anteny z generatorem (heterodyna) aby w wyniku
mieszania wyszedl sygnal o innej czestotliwosci?

Chodzi mi o to, czy w malej kablowce daloby sie sygnaly dvb-t wpuscic
w pasmie VHF zamiast na oryginalnych kanalach (aby latwiej odfiltrowac
pozostale sygnaly).

--
ThinkXtra

Data: 2010-06-17 13:20:11
Autor: J.F.
sygnal dvb-t UHF > VHF - przemiana kanalowa
Uzytkownik <adresss@poczta.pl> napisal w
[...]

Teoretycznie - jak najbardziej tak. Praktycznie moze byc troche klopotow.

Ale sygnaly cyfrowe lepiej zdekodowac i wygenerowac ponownie.
A to bedzie kosztowne przy OFDM.

J.

sygnal dvb-t UHF > VHF - przemiana kanalowa