[czy da się] sygnał sat kablem hdmi

Data: 2009-08-08 13:02:36
Autor: Chrisjan
[czy da się] sygnał sat kablem hdmi
Sprawa wygląda tak:
Mam zatynkowany w ścianie między pokojami, przewód HDMI (ok 10m), który obecnie nie jest do niczego potrzebny.
Chciałbym zamontować antenę sat, ale jedyny sposób na bezkolizyjne zamontowanie kabla sat, wymagałby kucia ścian (w każdym innym przypadku przewód walałby się gdzieś przy wejściu do salonu).
Zastanawiałem się czy nie udało by się wykorzystać tego wmurowanego hdmi tzn: zlutować kabel antenowy sat z jakimś rozbebeszonym kablem hdmi i to wpiąć w gniazda hdmi w ścianie.
Czy taki wynalazek w ogóle zadziała?

Z góry dziękuje za odpowiedź.

Pozdrawiam,
chrisjan

Data: 2009-08-08 13:12:43
Autor: Jingiel
[...]

Pytanie cyklu czy mogę zasilić żelazko kablem telefonicznym. 10 m to sporo. HDMI chyba nie ma ekranowania. Ale mogę się mylić. Myslę, że ciężko będzie znaleźć masochisty, który tego probował. Nie pozostaje się   nic innego jak przysłużenie się ludzkości i sprawdzenie samemu takiej opcji. Nawet jak zadziała to będzie to swego rodzaju niezła prowizorka.   Ale znając życie to właśnie one działają najdłużej.

Jingiel

Data: 2009-08-08 13:47:11
Autor: mapek
[czy da się] sygnał sat kablem hdmi
podlacz dekoder SAT na poczatku kabla HDMI (czyli w drugim pokoju) a tv na drugim koncu HDMI
+ pilot radiowy lub nadajnik tak zeby dziala ci pilot na podczerwien .
korzysci mniej gratow przy tv
minus nie widzisz dekodera i co sie na nim wyswietla ale na tv powinno byc menu .