[czy da się] sygnał sat kablem hdmi

Data: 2009-08-08 13:12:43
Autor: Jingiel
[czy da się] sygnał sat kablem hdmi

Zastanawiałem się czy nie udało by się wykorzystać tego wmurowanego hdmi tzn: zlutować kabel antenowy sat z jakimś rozbebeszonym kablem hdmi i to wpiąć w gniazda hdmi w ścianie.
Czy taki wynalazek w ogóle zadziała?

Pytanie cyklu czy mogę zasilić żelazko kablem telefonicznym. 10 m to sporo. HDMI chyba nie ma ekranowania. Ale mogę się mylić. Myslę, że ciężko będzie znaleźć masochisty, który tego probował. Nie pozostaje się   nic innego jak przysłużenie się ludzkości i sprawdzenie samemu takiej opcji. Nawet jak zadziała to będzie to swego rodzaju niezła prowizorka.   Ale znając życie to właśnie one działają najdłużej.

Jingiel

Data: 2009-08-08 13:47:11
Autor: mapek
[czy da się] sygnał sat kablem hdmi
podlacz dekoder SAT na poczatku kabla HDMI (czyli w drugim pokoju) a tv na drugim koncu HDMI
+ pilot radiowy lub nadajnik tak zeby dziala ci pilot na podczerwien .
korzysci mniej gratow przy tv
minus nie widzisz dekodera i co sie na nim wyswietla ale na tv powinno byc menu .