sygnalizacja wychowawcza

Data: 2010-01-05 13:16:04
Autor: fv
sygnalizacja wychowawcza
WIADRO wrote:
W momencie przekroczenia dopuszczalnej prędkości czujnik wyśle sygnał
do umieszczonego kilkaset metrów dalej sygnalizatora. Pojawi się wtedy
sygnał czerwony. Jeżeli kierowcy będą jeździć zgodnie z przepisami,
światło będzie migać na pomarańczowo.

Jestem ciekaw czy odważyli by się coś takiego postawić w okolicy w której mieszka jakiś poseł albo
wojewoda. IMHO dopóki wysocy urzędnicy państwowi nie będą ponosić dwukrotnie wyższych kar za
wykroczenia niż normalni obywatele, dopóty będziemy bombardowani genialnymi pomysłami związanymi ze
sloganem "wolniej czyli bezpieczniej".

Jeśli dobrze zrozumiałem, to do wypadków dochodziło bo ktoś wymusił pierwszeństwo opuszczając swoją
posesję, tak? Czyli chodzi o ochronę dóbr osób, którym nie starcza wyobraźni do włączenia się do
ruchu... No zabawne...

--
fv
Xbox gamertag: fastviper PL

Data: 2010-01-05 05:08:40
Autor: Nikanor
sygnalizacja wychowawcza
On 5 Sty, 13:16, fv <f...@cybax.com> wrote:
Czyli chodzi o ochronę dóbr osób, którym nie starcza wyobraźni
do włączenia się do ruchu... No zabawne...

Weź się kiedyś tamtędy przejedź, bo tak to nie wiesz, o czym piszesz.
--
Nikanor

sygnalizacja wychowawcza