sygnalizator S-1.

Data: 2018-03-20 21:11:03
Autor: Flaros
sygnalizator S-1.
Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:5ab00ef7$0$990$65785112news.neostrada.pl...
na marginesie dyskusji, takie sobie miejsce: ulica Hubska, a moze Bardzka we Wroclawiu

https://goo.gl/maps/S55UdS76oPQ2

Pasy trzy, a sygnalizatory dwa. Nad prawym pasem nie wisi zaden.

Wolno prawym pasem pojechac w lewo, jak nad lewym i srodkowym pali sie czerwone ?

J.

Zgodnie z rozporzadzeniem to nie wolno, bo nie wolno
wjezdżać za taki czerwony sygnalizator S-1 i nie ma znaczenia
nad którym pasem wisi.
Ale znam skrzyżowanie z takimi sygnalizatorami S-1 jak z linku
i tam w tym samym czasie pali sie czerwone S-1 dla pasa w lewo
i zielone S-1 dla pasa na wprost. Czyli jest sprzeczność.
Więc w sumie to Zenek go wie.
S-1 znaczy zwykły niekierunkowy sygnalizator.

Data: 2018-03-21 06:35:43
Autor: Flaros
sygnalizator S-1.
Użytkownik "Flaros" <ojkuzen@lout.pl> napisał w wiadomości
[...]

Korekta powyzszego :

Po dokladnym przeczytaniu rozporzadzenia dowiedziałem się,
że jezeli sygnalizator, lub znak drogowy pionowy wiszą nad poszczególnymi
pasami to dotyczą tylko pasa nad którym wiszą. Rozporzadzenie
 o znakach i sygnalach § 2. ust. 1 i 7.

Wniosek : wolno prawym pasem pojechac, ale nie wolno zmienić pasa
z prawego na srodkowy, bo jest linia ciagła.

Data: 2018-03-21 09:27:33
Autor: J.F.
sygnalizator S-1.
Użytkownik "Flaros"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:p8sr1g$bns$2@news.mixmin.net...
[...]

Ja tylko w prawo.

Otoz to, ust 7.
Pamietalem o tym wiszeniu nad pasem, piszę Cavalino o tych rondach poznanskich, gdzie sygnalizator wisi np nad lewym i prawym pasem, a nad srodkowym nie, cos mnie tknelo, zagladam do rozporzadzenia ... a tam tylko o znakach.

Wiec zakladam obecny watek ... ale potem sprawdzam drugi raz ... ust 7.

I juz nawet wyszukiwanie w pdf malo pomaga.

J.

Data: 2018-03-21 07:58:41
Autor: radekp@konto.pl
sygnalizator S-1.
Tue, 20 Mar 2018 21:11:03 +0100, w <p8rpud$glp$1@news.mixmin.net>, "Flaros"
<ojkuzen@lout.pl> napisał(-a):

> [...]

i zielone S-1 dla pasa na wprost. Czyli jest sprzeczność.
Więc w sumie to Zenek go wie.
S-1 znaczy zwykły niekierunkowy sygnalizator.

Znam skrzyżowanie gdzie wisi zwykły S-1 i kierunkowy do jazdy w prawo.
Świecą oczywiście naprzemiennie.

Gdy chcę skręcić w prawo, to mogę wybrać z którego sygnalizatora korzystam? :)

sygnalizator S-1.