symbian a activ x?

Data: 2010-01-10 21:30:41
Autor: Aga R
symbian a activ x?
Witam!

Czy jest mozliwosc odpalenia active x na symbianie, wyjasnie dlaczego chce to zrobic, otóz
mam kamere ip rejestrujaca mi obraz, i jak wykruje ruch, zadzwoni mi telefon informujac o alarmie,
chcialabym zobaczyc co sie dzieje przez telefon na miejscu,
czyli odpalic na symbianie przez przegladarke obraz z tej kamery
wpisujac jej adres globalny ip? czy jest taka mozliwosc?

obecnie musze wlaczac netbooka, jest to troche niewygodne, czasami jest w miejscu gdzie nie mam
telefonu a chcialabym zobaczyc obraz z kam via 3g

posiadam Nokia e52 i ewentalnie 5800

pozdrawiam
AR

Data: 2010-01-10 22:02:51
Autor: ToMasz
symbian a activ x?
Aga R pisze:
[...]

jaki to rejestrator/kamera? Aper też korzysta z tej powalonej
technologii, ale daje jakieś oprogramowanie umożliwiające "widzenie"
statycznych obrazów, nie filmów. Niewygodne, niemniej jednak
wystarczajace do stwierdzenia ze to fałszywy alarm.

ToMasz

symbian a activ x?