symbian a namierzanie gps

Data: 2010-01-17 12:09:04
Autor: -= TOSIEK =-
symbian a namierzanie gps
Witam!

Potrzebuje zakupic program prosty progra, który umożliwie mi po wysłaniu sms-a namierzyc lokalizacje pracownika
przez gps.
Pracownicy posiadają nokie n95.

Czyli, pracownik posiada wgrany program namierzający.
miało by to działać tak:

Ja wysyłam sms z odpowiednim kodem na dany numer telefonu, a telefon mi odsyła informację z lokalizacją gps, lub odrazu linkiem do mapy google.

Wiem,  że podobnie działa program Guardian, jednak on prawdopodobnie wysyła sms z lokalizacją, tylko po włożeniu karty złodzieja.

Czy ktoś z Was może zna taki program.?
Dziękuję za pomoc
pozdrawiam

Data: 2010-01-17 15:48:03
Autor: Mariano Italiano
symbian a namierzanie gps
-= TOSIEK =- napisał(a):

Witam!

Potrzebuje zakupic program prosty progra, który umożliwie mi po
wysłaniu sms-a namierzyc lokalizacje pracownika
przez gps.

Zakładasz, że zawsze będą mieli włączonego gps-a w telefonie i zawsze będą
"w zasięgu" satelity?
Nie prościej skorzystać z usługi operatora?

Mariano Italiano

Data: 2010-01-17 16:08:05
Autor: Aga R
symbian a namierzanie gps

[...]

Z tego co doczytuje to guardian
ma mozliwosc wyslala sms, i telefon odpowie jak zlapie zasieg gps
moze ten program spelni moje oczekiwania

na stronie operatora nie moge znalezc cennika takiej uslugi, moze ktos z was zna?
i sposob działania?

Data: 2010-01-17 19:57:57
Autor: Aga R
symbian a namierzanie gps
Sprawa rozwiązana, Guardian jest to rozwiazanie na zadane pytanie

wysylasz sms o tresci

*kodustalonywczesniej*localize*

jak pracownik znajdzie sie w zasiegu sygnalu gps , jego telefon
wysle sms na numer, z którego padlo zapytanie.

oczywiscie pracownik nic nie domysli sie

np na nk5800
jedyne co widac to uruchamia sie ikonka gps w prawym rogu
ale skad ta osoba ma wiedziec, dlaczego :)
i musialaby patrzec na telefon w tym momencie
wiec maloprawdopodobne

program rewelacyjny
polecam

Data: 2010-01-18 10:37:26
Autor: Gambit
symbian a namierzanie gps

jedyne co widac to uruchamia sie ikonka gps w prawym rogu
ale skad ta osoba ma wiedziec, dlaczego :)

A aplikacja ta wychwytuje przychodzące sms tak by uzytkownik nie
slyszal/nie widzial powiadomienia o nowej wiadomosci?
Z jaka skutecznoscia (w sensie czy zdaza się, że aplikacja zamuli i
nie wylapie smsa)? :)

Co do rozwiązan operatorow to raczej w przypadku lokalizacji samych
terminali nie wykorzystuja gps'a a gsm/umts (mniejsza dokladnosc). Z
tego co wiem to plus szykuje takie rozwiazanie, orange chyba nie ma, a
w erze zwie sie to monitoring sim.

Data: 2010-01-19 05:09:49
Autor: Mackenzi
symbian a namierzanie gps
On 18 Sty, 19:37, Gambit <konrad.kosio...@gmail.com> wrote:
> [...]

terminali nie wykorzystuja gps'a a gsm/umts (mniejsza dokladnosc). Z
tego co wiem to plus szykuje takie rozwiazanie, orange chyba nie ma, a

Błąd kolego, orange ma coś takiego... nazywa się to nawigator... Koszt
to coś ok 500zł i chyba 4zł od każdego numeru (przynajmniej w mojej
firmie). System (operator) sam lokalizuje numery przypisane do usługi
w min. interwale czasowym 10 minut. Co gorsze, w dużych miastach gdzie
sieć jest dosyć gęsta dokładność jest zadowalająca 500, 300 a nawet i
100m. W każdej chwili możesz zalogować się do systemu a usługa odszuka
Ci żądany terminal...
Możesz robić sobie jakieś zestawienia, z tygodnia, miesiąca itd... dla
każdego numeru w formie tekstowej, graficznej... Możesz np. ustawić
tak to cholerstwo, że jak użytkownik danego numeru będzie w okolicy
swojego domu to dostanie z automatu eska, że chyba nie powinien być w
domu czy coś takiego... Naprawdę, warte zainteresowania, wystarczy, że
telefon zaloguje się do sieci i już jest zdejmowana jego pozycja... W
większych firmach, nawet fajna sprawa (mówię z poziomu pilnowanego) bo
jak dobrze żyjesz z adminem który tym zawiaduje to jest to baaardzo
pomocne w rozliczeniach np. pracy w terenie itd...

Data: 2010-01-19 06:04:40
Autor: Gambit
symbian a namierzanie gps

Błąd kolego, orange ma coś takiego... nazywa się to nawigator...

Tak jak napisałem "chyba orange nie ma" bo nie jestem pewny. O erze,
że ma to wiem, a o plusie słyszałem w nowy rok, że wdrażają już i
zaraz będzie dostępne.
W erze samemu ustala się częstotliwość odpytań, tyle że każde
odpytanie kosztuje, chyba że wykupi się odpowiedni pakiet.

Data: 2010-01-19 07:24:43
Autor: Mackenzi
symbian a namierzanie gps
On 19 Sty, 15:04, Gambit <konrad.kosio...@gmail.com> wrote:
> [...]

W erze samemu ustala się częstotliwość odpytań, tyle że każde
odpytanie kosztuje, chyba że wykupi się odpowiedni pakiet.

W orange, w przypadku firm nie ma już dodatkowych kosztów... Płacisz
za usługę abonament miesięcznie i masz już z bani...

Data: 2010-01-20 11:41:46
Autor: qwerty
symbian a namierzanie gps
Użytkownik "Mackenzi" <me.nowaq@gmail.com> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:07546144-3855-42b2-90d4-f5d67ed419de@k17g2000yqh.googlegroups.com...
[...]

500 m i to zadawalająca dokładność? Nie rozśmieszaj mnie. Możesz być na jednym osiedlu, a wskaże że jesteś w zupełnie innym miejscu.

Data: 2010-01-23 01:40:11
Autor: Mackenzi
symbian a namierzanie gps
On 20 Sty, 11:41, "qwerty" <qwert...@poczta.fm> wrote:
Użytkownik "Mackenzi" <me.no...@gmail.com> napisał w wiadomości grup

> [...]

500 m i to zadawalająca dokładność? Nie rozśmieszaj mnie. Możesz być na jednym
osiedlu, a wskaże że jesteś w zupełnie innym miejscu.

Wiesz, zależy do czego Ci to potrzebne... Jeżeli jesteś pryszczatym
małolatem z okrojonym budżetem i chcesz wiedzieć czy twoja dziewczyna
jest u koleżanki Marysi czy Zosi to może to nie jest "dokładne"
rozwiązanie dla Ciebie, ale jednak masz firmę, całą flotę firmowych
samochodów i stadko ludzi przemieszczających się po całym kraju to
wierz mi, że to w zupełności wystarczy bo w dużej firmie nikt nie ma
czasu na odpytywanie "z palca" pozycji terminali pracowników. Dajesz
taką usługę na telefonach służbowych, gps w samochodach i masz temat z
bani, a jeżeli pracownik twierdzi że był gdzieś a go nie było, jesteś
w stanie ustalić to nawet po tych 500m i ew. GPS w samochodzie...

Ja prywatnie od jakiegoś czasu używam usługi google latitude (historia
i alerty) i muszę powiedzieć, że dokładność w takich miastach jak
Lublin, Kraków, Warszawa jest dosyć zadowalająca jeżeli terminal
pracuje w sieci 3G to już całkiem.. Można sobie zobaczyć (tak mniej
więcej) z jaką dokładnością lokalizowany jest terminal gsm.

Jak ktoś chce zobaczyć "dokładność" takiego rozwiązania google czy
orange to niech odezwie się na priv... Sam zdecyduje czy do rozwiązań
flotowych wystarczy...

Data: 2010-01-19 21:25:20
Autor: Aga R
symbian a namierzanie gps

[...]

Użytkownik o niczym nie wie, można sprawdzić pod jakie numery wykonywał połączenia
, można ustawić aby co określoną ilośc minut jego telefon wysyłał jego lokalizację
dokładną, jak telefon będzie w zasięgu gps, można również zdalnie wykasować
ksiązkę telefoniczną, wiadomości, jak narazie działa wyśmienicie,

nazwa programu to: Guardian Platinum v1.05.300

"Producent podaje jeszcze możliwość otrzymywania listy wysyłanych/odebranych SMSów ze skradzionego telefonu oraz wykaz odebranych/nawiązanych połączeń, a także śledzenie i lokalizację aparatu przez GPS z użyciem GoogleMaps, zdalne kasowanie kontaktów/rozmów/danych na tym telefonie i wiele innych. Dodatkowe screeny oraz bardzo szczegółowe informacje (po angielsku) jak tego dokonywać można znaleźć w pliku usage.pdf dostępnym na głównej stronie producenta - link na obrazku poniżej lub w samej aplikacji."

Data: 2010-01-18 21:19:03
Autor: Maciek
symbian a namierzanie gps
Użytkownik "Aga R" <agnieszka.kobierska@gazeta.pl> napisał
jedyne co widac to uruchamia sie ikonka gps w prawym rogu
ale skad ta osoba ma wiedziec, dlaczego :)
i musialaby patrzec na telefon w tym momencie
wiec maloprawdopodobne

Nie zapomnij o umieszczeniu w regulaminie pracy, umowie o pracę, itd. stosownych zapisów. Ważne też aby wspomnieć tam o *obowiązku* utrzymywania baterii służbowego telefonu w stanie naładowania lub jeszcze lepiej - o obowiązku przebywania w zasięgu sieci telefonicznej i satelitarnej.

Życzę powodzenia i dobrej atmosfery w firmie :>

M.

Data: 2010-01-20 11:39:42
Autor: qwerty
symbian a namierzanie gps
Użytkownik "-=  TOSIEK =-" <tkobierski@interia.plSPAM> napisał w wiadomoœci grup dyskusyjnych:hiur4i$jk0$1@inews.gazeta.pl...
Czy ktoś z Was może zna taki program.?

PyNoki

--
Jeżeli nie potrafisz skonfigurować NOD32, aby nie wysyłał œmieci
to lepiej nic nie pisz, gdyż nie jesteœ obdarzony inteligencjš.

Data: 2010-01-21 21:48:02
Autor: Aga R
symbian a namierzanie gps

PyNoki

bardzo ciekawy program
http://www.ipmart-forum.com/showthread.php?t=363829

Data: 2010-01-21 21:59:20
Autor: Aga R
symbian a namierzanie gps

PyNoki

ale chyba nie działa w Polsce z tego co doczytuję

chyba ze wiesz jak zmusisz program do komunikacji?

symbian a namierzanie gps