symbian,czy windows mobile?

Data: 2010-04-10 00:00:30
Autor: 1634Racine
symbian,czy windows mobile?
ktory uchodzi za lepszy system - symbian,czy WM? [chodzi mi o stabilnosc/zawieszanie sie, obciazenie pamieci. I tym podobne oczywiste wyznaczniki]

Data: 2010-04-10 09:05:48
Autor: qwerty
symbian,czy windows mobile?
Użytkownik "1634Racine" <1634@Racine.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hpo8aa$8td$3@inews.gazeta.pl...
ktory uchodzi za lepszy system - symbian,czy WM? [chodzi mi o stabilnosc/zawieszanie sie, obciazenie pamieci. I tym podobne oczywiste wyznaczniki]

WM

Data: 2010-04-11 22:54:49
Autor: Jacek Osiecki
symbian,czy windows mobile?
Dnia Sat, 10 Apr 2010 00:00:30 +0200, 1634Racine napisał(a):
ktory uchodzi za lepszy system - symbian,czy WM? [chodzi mi o stabilnosc/zawieszanie sie, obciazenie pamieci. I tym podobne oczywiste wyznaczniki]

Każdy Ci odpowie inaczej ;)
Ja, gdy w końcu kupiłem tel. z symbianem - uznałem że to jest właśnie to
czego potrzebowałem od telefonu. I tak uważałem, aż do momentu gdy kupiłem
telefon z WM :) Dalej już nie poszło - Android mnie nie zachwycił a WM ma
przewagę w postaci całych ton aplikacji bez zabawy w typowo symbianowe
certyfikaty, potwierdzenia itd. No i generalnie telefon z WM wydaje się być
dużo elastyczniejszy - można zmienić niemal wszystko...

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944

Data: 2010-04-13 19:55:39
Autor: 1634Racine
symbian,czy windows mobile?
Jacek Osiecki in news:slrnhs4kpp.qps.joshuatau.ceti.pl

mnie chodzi w tym przypadku TYLKO o:
- stabilnosc,
- zawieszanie sie
- LEKKOSC systemu.