symbian - dzwiek flash sms'a

Data: 2009-09-11 17:09:01
Autor: zxc
symbian - dzwiek flash sms'a
chcialbym ustawic na wybranym numerze inny dzwiek sms niz na pozostalych

wiem ze da sie przypisac do poszczegolnych numerow osobne dzwonki na polaczenia glosowe

chodzi mi wlasnie o taka funkcjonalnosc tyle ze w przypadku sms'ow, a konkretniej o sms typu 'flash' z numeru 111(orange) - jest to powiadomienie o kosztach po zakonczonej rozmowie

dotychczas po otrzymaniu tego sms'a tel wyje mi glosnym dzwiekiem jak w 'standardowych' sms'ach

chcialbym sms'y informujace o kosztach polaczen 'uciszyc' :)
czy da sie? jak? - nie chce wylaczac tej uslugi

tel to nokia e71

pozdrawiam

symbian - dzwiek flash sms'a