symbian - podpisanie aplikacji

Data: 2009-08-07 19:59:06
Autor: Amir
symbian - podpisanie aplikacji
Czy ktos z Was wie jak obecnie najszybciej podpisac aplikacje
po upgrade systemu chodzi o zainstalowanie helloOX 1.03 dla Nokia E51 firmware 300.34.56

chinskie strony cos nie daja rady czekam juz ponad 24h  i nic
www.opda.net.cn tu pisze applyng
isign.imobile.com.cn - tu sie nie pojawia zakladka z zapisaniem certyfikatu

http://andy.ehandysoft.com/devcert.php - a tu nic sie nie dzieje

czy moze ktos opisac jak to obecnie najszybciej?

nie ma jakiegos generatora? :)

pozdrawiam
i dziękuje za udzielenie pomocy

Amir

Data: 2009-08-07 21:07:45
Autor: qwerty
symbian - podpisanie aplikacji
Użytkownik "Amir" <didotom@gazeta.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:h5hq1g$gel$1@inews.gazeta.pl...
nie ma jakiegos generatora? :)

Nie lepiej złamać symbiana?

Data: 2009-08-07 23:01:49
Autor: Amir
symbian - podpisanie aplikacji

nie ma jakiegos generatora? :)

Nie lepiej złamać symbiana?

właśnie to staram się zrobić ale dla tej wersji softu ponoć
to jedyna metoda HelloOX ktory trzeba najpierw podpisać, nastęnie
os złamie system automatycznie
kiedyś robilem to inaczej ponoc teraz się nie da starą metodą

Data: 2009-08-09 11:52:38
Autor: AL
Amir pisze:

[...]

wpierw 'lamiesz' system a potem instalujesz co chcesz na nim.

Po zlamaniu symbiana od roku nie przejmuje sie zadnymi ceryfikatami - jeden klopot z glowy przy instalacji dowolnej aplikacji

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2009-08-09 12:21:23
Autor: ven
symbian - podpisanie aplikacji
wpierw 'lamiesz' system a potem instalujesz co chcesz na nim.

Zlamanie tej wersji symbiana polega wlasnie na zainstalowani tej aplikacji HelloOX, ktora trzeba najpierws podpisac.

Po zlamaniu symbiana od roku nie przejmuje sie zadnymi ceryfikatami - jeden klopot z glowy przy instalacji dowolnej aplikacji

W nowych wersjach symbiana sie tak nie da :(

ven

Data: 2009-08-09 21:23:47
Autor: Wycior
symbian - podpisanie aplikacji
W nowych wersjach symbiana sie tak nie da :(

Kto Ci tak powiedział? Okłamał Cię...

--
Pozdrawiam, Wycior

Data: 2009-08-10 07:44:47
Autor: Amir
symbian - podpisanie aplikacji

Kto Ci tak powiedział? Okłamał Cię...

mi google
a jaki znasz inny sposob jak mozna to prosze o link

Data: 2009-08-10 22:36:44
Autor: ven
symbian - podpisanie aplikacji
W nowych wersjach symbiana sie tak nie da :(

Kto Ci tak powiedział? Okłamał Cię...

To prosze podaj sposob na zlamanie nowych wersji Symbiana bez posiadania certyfikatu.

Oczywiscie istnieje HelloOX2, ale podpisany oferowany jest tylko dla uzytkownikow,
 ktorzy wsparli ten projekt, pozostali aby go zainstalowac musza go najpierw podpisac certyfikatem.
http://helloox2.com

ven

Data: 2009-08-11 18:46:47
Autor: Wycior
symbian - podpisanie aplikacji
To prosze podaj sposob na zlamanie nowych wersji Symbiana bez posiadania certyfikatu.

Nie wspominałem nic o nie posiadaniu certyfikatu

Oczywiscie istnieje HelloOX2, ale podpisany oferowany jest tylko dla uzytkownikow

Wyrobienie certyfikatu to czynność trwająca maksymalnie 4 dni, a w dobrym przypadku 24h. Nie widzę problemu...

--
Pzdr., Wycior

Data: 2009-08-10 07:46:25
Autor: Amir
symbian - podpisanie aplikacji

Po zlamaniu symbiana od roku nie przejmuje sie zadnymi ceryfikatami -
jeden klopot z glowy przy instalacji dowolnej aplikacji

no właśnie od roku :) tez tak mialem, ale przed oddaniem telefonu do servisu wolalem zrobic update firmwaru

i teraz nowego nie da sie prawdopodobnie złamać starą metodą z tego co opisuja na impact forum

nowy aby złamać trzeba podpisac HelloOX

nastęnie ten program złamie symbiana

Data: 2009-08-10 00:14:43
Autor: ZeN

Użytkownik "Amir"  napisał w wiadomości news:h5hq1g$gel$1inews.gazeta.pl...
Czy ktos z Was wie jak obecnie najszybciej podpisac aplikacje

ja kupiłem certyfikat na allegro za 5 zł...
na drugi dzień już mogłem instalować... poszukaj, jest kilku sprzedawców ;)

ZeN

Data: 2009-08-10 07:49:43
Autor: Amir
symbian - podpisanie aplikacji

ja kupiłem certyfikat na allegro za 5 zł...
na drugi dzień już mogłem instalować... poszukaj, jest kilku sprzedawców ;)

http://allegro.pl/item705201312_certyfikat_symbian_nokia_samsung_s60v3_i_s60v5.html

faktycznie :)

poczekam jeszcze jeden dzien jak nie wyjdzie to kupie

pozdrawiam

Data: 2009-08-10 13:02:17
Autor: Amir
symbian - podpisanie aplikacji
> faktycznie :)

poczekam jeszcze jeden dzien jak nie wyjdzie to kupie

akurat miałem kupowac, ale własnie mi nadali cer i key

telefon udalo sie odblokować :) helloOX-em

symbian - podpisanie aplikacji