symbian - podpisanie aplikacji

Data: 2009-08-10 00:14:43
Autor: ZeN
symbian - podpisanie aplikacji

Użytkownik "Amir"  napisał w wiadomości news:h5hq1g$gel$1inews.gazeta.pl...
Czy ktos z Was wie jak obecnie najszybciej podpisac aplikacje

ja kupiłem certyfikat na allegro za 5 zł...
na drugi dzień już mogłem instalować... poszukaj, jest kilku sprzedawców ;)

ZeN

Data: 2009-08-10 07:49:43
Autor: Amir
symbian - podpisanie aplikacji

ja kupiłem certyfikat na allegro za 5 zł...
na drugi dzień już mogłem instalować... poszukaj, jest kilku sprzedawców ;)

http://allegro.pl/item705201312_certyfikat_symbian_nokia_samsung_s60v3_i_s60v5.html

faktycznie :)

poczekam jeszcze jeden dzien jak nie wyjdzie to kupie

pozdrawiam

Data: 2009-08-10 13:02:17
Autor: Amir
symbian - podpisanie aplikacji
> faktycznie :)

poczekam jeszcze jeden dzien jak nie wyjdzie to kupie

akurat miałem kupowac, ale własnie mi nadali cer i key

telefon udalo sie odblokować :) helloOX-em

symbian - podpisanie aplikacji