symbian, s60, nokia gps

Data: 2018-06-13 07:18:05
Autor: Dominik Ałaszewski
symbian, s60, nokia gps
Dnia 12.06.2018 ToMasz <tomasz@poczta.fm.com.pl> napisał/a:

plan mam taki, aby do roweru na stałe zamontować telefon... w roli prędkościomierza, zegarka, pomiaru dystansu, a może nawet nawigacji. chcę aby to było maleńkie i energooszczędne, więc nie andriod. Mam

Jak ma być "maleńkie i energooszczędne" to najlepiej dać sobie spokój ze smarfonem na rzecz np. Amazfit Bip. Ma wszystko
wymienione poza nawigacją, a dodatkowo pulsometr, barometr i kompas.

nadzieje że jeśli ów telefon będzie miał ekran starego typu, będzie na nim coś widać w słońcu bez podświetlenia. (czy ma ktoś taki telefon zeby to sprawdzić?). Teraz pytanie o soft. czy jest coś (na nokie z

Tak, ekrany transreflective (np. w Nokii E52) są czytelne
w słońcu bez podświetlenia.

symbianem)  co wyświetla mapy osm? Czy jest coś na kształt endomondo, czyli wysyłanie przez internet aktualnej pozycji? i na koniec, czy jest program który wyświetla jedynie prędkośc i dystans?

Stare Endomondo (ale chyba już nie będzie działać- nie połączy
się z serwerami), Sports Tracker (kiedy ostatnio używałem E52 jeszcze
działał), ewentualnie mapy Nokia.

symbian, s60, nokia gps