symbian, s60, nokia gps

Data: 2018-06-13 11:43:15
Autor: Adam
symbian, s60, nokia gps
W dniu 2018-06-12 o 21:11, ToMasz pisze:
witam
plan mam taki, aby do roweru na stałe zamontować telefon... w roli prędkościomierza, zegarka, pomiaru dystansu, a może nawet nawigacji. chcę aby to było maleńkie i energooszczędne, więc nie andriod. Mam nadzieje że jeśli ów telefon będzie miał ekran starego typu, będzie na nim coś widać w słońcu bez podświetlenia. (czy ma ktoś taki telefon zeby to sprawdzić?). Teraz pytanie o soft. czy jest coś (na nokie z symbianem)  co wyświetla mapy osm? Czy jest coś na kształt endomondo, czyli wysyłanie przez internet aktualnej pozycji? i na koniec, czy jest program który wyświetla jedynie prędkośc i dystans?
Pozdrawiam

A nie myślałeś o prawdziwej nawigacji turystycznej? Przykładowo coś ze stajni Garmina.
Widoczność w słońcu jest, wodoszczelność jest, niektóre zasilane są zwykłymi ogniwami rozmiaru R6 lub R3 - do kupienia "wszędzie"; mnóstwo map, w tym typowe turystyczne lub rowerowe. Odporność na uszkodzenia także - można tym nawet gwoździe wbijać ;)

--
Pozdrawiam.

Adam

symbian, s60, nokia gps