symbian, s60, nokia gps

Data: 2018-06-13 12:20:32
Autor: J.F.
symbian, s60, nokia gps
Użytkownik "ToMasz"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:pfp5tn$grl$1@dont-email.me...
plan mam taki, aby do roweru na stałe zamontować telefon... w roli prędkościomierza, zegarka, pomiaru dystansu, a może nawet nawigacji. chcę aby to było maleńkie i energooszczędne, więc nie andriod. Mam nadzieje że jeśli ów telefon będzie miał ekran starego typu, będzie na nim coś widać w słońcu bez podświetlenia. (czy ma ktoś taki telefon zeby

Malo ktora nokia tak miala.
Musialbys szukac takiej, co wylaczona ma ekran jasnoszary.
No i kolorowa jest.

https://www.howardforums.com/showthread.php/1154344-What-phones-have-transflective-LCDs

Chodzi mi jeszcze po glowie 6630

Moze jednak lepiej  Garmina ?

to sprawdzić?). Teraz pytanie o soft. czy jest coś (na nokie z symbianem)  co wyświetla mapy osm?

Jesli moga byc mapy troche inne - to Trekbuddy.
Map nie ma wcale, ale mozna przekonwertowac z OSM.
Niestety - tylko obrazkowo, nie wektorowo.

Poza tym ze trzeba mapy przygotowac/kupic - bardzo dobry program.

J.

Data: 2018-06-13 12:43:48
Autor: ToMasz
symbian, s60, nokia gps
Jesli moga byc mapy troche inne - to Trekbuddy.
Map nie ma wcale, ale mozna przekonwertowac z OSM.
Niestety - tylko obrazkowo, nie wektorowo.

Poza tym ze trzeba mapy przygotowac/kupic - bardzo dobry program.
Dziękuję wszystkim za odpowiedzi. To ma być tania zabawka. alternatywa licznika. Kiedyś miałem siemensa sxg75 (z gps) i działał w tej roli świetnie. Robiłem mapy do trekbudy, nawet niedawno kasowałem setki małych obrazków, wraz z plikami zawierającymi koordynaty. ale jak sobie przypomnę ile to było roboty - rezygnuje :) To już nie te czasy

ToMasz

Data: 2018-06-13 13:13:33
Autor: J.F.
symbian, s60, nokia gps
Użytkownik "ToMasz"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5b20f564$0$690$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

No wlasnie - przeciez nie musi byc symbian.

świetnie. Robiłem mapy do trekbudy, nawet niedawno kasowałem setki małych obrazków, wraz z plikami zawierającymi koordynaty. ale jak sobie przypomnę ile to było roboty - rezygnuje :) To już nie te czasy

Przybylo tez narzedzi.
https://wiki.openstreetmap.org/wiki/Mobile_Atlas_Creator

Mapy tworzy sie w miare latwo, ale trzeba to zrobic przed wycieczka, miec duza karte pamieci.

Co prawda jest chyba tez wersja na smartfona i mozna sobie dociagnac w terenie, ale
-telefon z wylaczonym ekranem jest oszczedny (Androida nie dotyczy),
-telefon z wlaczonym GPS dziala krotko,
-telefon z wlaczonym GPS i internetem dziala bardzo krotko.

J.

symbian, s60, nokia gps