sync - co z debetówką?

Data: 2012-06-18 09:52:54
Autor: Przemyslaw Kwiatkowski
sync - co z debetówką?
Hello,

Jeśli dobrze rozumiem zasady owiśniowania, to muszę wykonać 3 operacje kartą - zgadza się? A jak tą kartę zamówić? Próbuję złożyć wniosek, ale z listy da się wybrać jedynie naklejkę zbliżeniową. A ja nie chcę się zbliżać... :-(

--
MiCHA

Data: 2012-06-18 09:54:44
Autor: neoniusz
sync - co z debetówką?
W dniu 18.06.2012 09:52, Przemyslaw Kwiatkowski pisze:
[...]

A co wybierales przy skladaniu wniosku?
U mnie karta juz sie pojawila w systemie transakcyjnym, czyli rzekomo juz wyslana.

Data: 2012-06-18 09:57:05
Autor: ETR
sync - co z debetówką?
W dniu 18.06.2012 09:54, neoniusz pisze:

A co wybierales przy skladaniu wniosku?
U mnie karta juz sie pojawila w systemie transakcyjnym, czyli rzekomo
juz wyslana.

że tak siÄ™ wtrÄ…cÄ™: a mozna zamówić kartÄ™ i naklejkÄ™?  Ja czekam aż dojdzie przelew z ING do sync. We wniosku zamowilem kartÄ™ ...ale czasami warto siÄ™ pozbliżać :)

ETR

--
www.lifeprogress.pl


Data: 2012-06-18 09:58:19
Autor: neoniusz
sync - co z debetówką?
W dniu 18.06.2012 09:57, ETR pisze:
A co wybierales przy skladaniu wniosku?
U mnie karta juz sie pojawila w systemie transakcyjnym, czyli rzekomo
juz wyslana.

że tak się wtrącę: a mozna zamówić kartę i naklejkę? Ja czekam aż
dojdzie przelew z ING do sync. We wniosku zamowilem kartÄ™ ...ale czasami
warto się pozbliżać :)

Wyglada na to, ze mozna. Jak przy skladaniu wniosku o konto zaznaczyles zwykla karte (debit paypass) to pozniej w systemie masz jeszcze mozliwosc zamowienia naklejki - wybor karta jest "wyszarzony".

Data: 2012-06-18 10:00:00
Autor: Przemyslaw Kwiatkowski
sync - co z debetówką?
neoniusz pisze:

[...]

No właśnie nie jestem pewien czy zamówiłem przy wniosku. Chyba tak, ale nie ma jej na liście, więc pomyślałem że może jednak nie zamówiłem... Poczekam - może się pojawi. :-)

--
MiCHA

Data: 2012-06-18 10:05:03
Autor: neoniusz
sync - co z debetówką?
W dniu 18.06.2012 10:00, Przemyslaw Kwiatkowski pisze:
No właśnie nie jestem pewien czy zamówiłem przy wniosku. Chyba tak, ale
nie ma jej na liście, więc pomyślałem że może jednak nie zamówiłem...

Masz umowe, przyszla w mailu z potwierdzeniem aktywacji. Zobacz co tam masz napisane i problem rozwiazany.

Data: 2012-06-18 10:09:31
Autor: lolekanabolek
sync - co z debetówką?
W dniu 2012-06-18 09:54, neoniusz pisze:

A co wybierales przy skladaniu wniosku?
U mnie karta juz sie pojawila w systemie transakcyjnym, czyli rzekomo
juz wyslana.

u mnie też już widoczna, ciekawe czy Poczta Polska do piątku się uwinie, bo w sobotę jadę nad morze

Marcin

Data: 2012-06-20 05:51:26
Autor: eisenberg
sync - co z debetówk±?
On 18 Cze, 09:54, neoniusz <n...@joemonster.org> wrote:
W dniu 18.06.2012 09:52, Przemyslaw Kwiatkowski pisze:

> Je¶li dobrze rozumiem zasady owi¶niowania, to muszê wykonaæ 3 operacje
> kart± - zgadza siê? A jak t± kartê zamówiæ? Próbujê z³o¿yæ wniosek, ale
> z listy da siê wybraæ jedynie naklejkê zbli¿eniow±. A ja nie chcê siê
> zbli¿aæ... :-(

A co wybierales przy skladaniu wniosku?
U mnie karta juz sie pojawila w systemie transakcyjnym, czyli rzekomo
juz wyslana.

A u mnie ju¿ fizycznie w rêku. Odebra³em przed chwil± ze skrzynki
pocztowej. Uaktywni³em w systemie i natychmiast zmieni³em kod PIN na
"swój". Procedura z PINem trochê nietypowa, ale daje radê

Data: 2012-06-20 06:03:13
Autor: eisenberg
sync - co z debetówk±?
Wydaje mi siê to ma³o sensowne - najpierw wchodzimy we w³a¶ciwo¶ci
karty i ukazuje nam siê kod PIN (potwierdza to przychodz±cy SMS). Kod
PIN jest widoczny przez bodaj¿e minutê potem znika. Gdy ponownie
wy¶wietlamy w³a¶ciwo¶ci karty pojawia siê opcja "Zmieñ kod PIN".. Rzecz
w tym, ¿e wykonuj±c j± wcale nie pojawia siê ¿±danie wprowadzenia
najpierw starego PINu, a potem nowego, tylko od razu - "Nowy kod PIN".
Wiêc po co te hocki-klocki z wy¶wietlaniem kodu PIN pobieranego z
systemu?

Data: 2012-06-20 06:35:41
Autor: Krzysiek
sync - co z debetówk±?
W dniu ¶roda, 20 czerwca 2012 15:03:13 UTC+2 u¿ytkownik eisenberg napisa³:
[...]
maja tam troche bledow, moze to tez jest blad ;D

Data: 2012-06-20 18:40:35
Autor: osa
sync - co z debetówk±?
W dniu 2012-06-20 15:35, Krzysiek pisze:
[...]

To nie jest b³±d... tak te¿ jest w Aliorze Ojcu ;) Przecie¿ nie musisz zmieniaæ PINu, mo¿esz zostawiæ ten, który zosta³ wygenerowany przez system. Poza tym zmiana pinu podaj±c najpierw stary PIN karty? dziwny pomys³... nie spotka³em siê w ¿adnym banku.

Data: 2012-06-20 21:33:23
Autor: michalis
sync - co z debetówk±?
W dniu 2012-06-20 15:03, eisenberg pisze:
[...]

To jak zapomnê PIN to ju¿ go nie zmieniê ;)? W³a¶nie chyba o to chodzi ¿eby nie podawaæ starego pinu tylko nowy + potwierdzenie sms.

Data: 2012-06-18 10:01:44
Autor: gregor
sync - co z debetówką?
W dniu 2012-06-18 09:52, Przemyslaw Kwiatkowski pisze:
[...]

co to ta naklejka ? zwykla karta tylko, że cieńsza ??

gregor

Data: 2012-06-18 10:07:09
Autor: neoniusz
sync - co z debetówką?
W dniu 18.06.2012 10:01, gregor pisze:
[...]

"Naklejka zbliżeniowa PayPass™

Jest to karta debetowa z funkcjonalnością PayPass™, a więc może być wykorzystywana do płatności zbliżeniowych.

Niewielki rozmiar naklejki umożliwia umieszczenie jej na dowolnym przedmiocie, na przykład na telefonie komórkowym. Jej niewątpliwą zaletą jest wygoda – nie musisz już nosić ze sobą całego portfela."

Data: 2012-06-18 08:28:47
Autor: Józef Go³a¶
sync - co z debetówk±?
a niew±tpliw± niewygod± tej naklejki jest to ¿e jednak musisz nosiæ portfel z
innymi "tradycyjnymi" kartami gdyz zblizeniowo mo¿esz zap³aciæ w bardzo
niewielu punktach nie mo¿na np. w Tesco Carfurach Realach  Auchanaach itp

Tak¿e o dupe pot³uc te naklejki

Data: 2012-06-18 10:33:59
Autor: ETR
sync - co z debetówką?
W dniu 18.06.2012 10:28, Józef Gołaś pisze:
a niewątpliwą niewygodą tej naklejki jest to że jednak musisz nosić portfel z
innymi "tradycyjnymi" kartami gdyz zblizeniowo możesz zapłacić w bardzo
niewielu punktach nie można np. w Tesco Carfurach Realach  Auchanaach itp

Także o dupe potłuc te naklejki

w sumie tak, ale co raz wiecej punktów ma zblizeniowe terminale.

Etr

ps: ja w każdym razie zbadam temat

--
www.lifeprogress.pl


Data: 2012-06-18 01:58:49
Autor: luc
sync - co z debetówk±?
On 18 Cze, 10:33, ETR <niepo...@niepodam.pl> wrote:
W dniu 18.06.2012 10:28, Józef Go³a¶ pisze:

> [...]

> Tak¿e o dupe pot³uc te naklejki

w sumie tak, ale co raz wiecej punktów ma zblizeniowe terminale.

ps: ja w ka¿dym razie zbadam temat

Mam tak± kartê dodatkow± przypisan± do KK PolbankEra. Wsadzi³em sobie
pod klapkê od baterii i wygl±da to tak:

http://goo.gl/l8aXH

Zawsze te elektroniczne 50 PLN przy sobie jest ;-)

pzdrwm
luc

Data: 2012-06-18 09:02:21
Autor: Józef Go³a¶
sync - co z debetówk±?

ps: ja w każdym razie zbadam temat

chyba ¿artujesz ja juz to przerabia³em bo tez siê podnieci³em jak dosta³em pierwsz± naklejkê
zbli¿eniow± - od pó³ roku zrobi³em nia jedna transakcjê i to przypadkiem w
¿abce - ale tez po bólach bo musia³em kupowac na si³e bo powiedzia³a ¿e
p³atno¶æ karta od 20 z³ - a w ¿abce zakupów nie robiê ze wzglêdu na wysokie ceny

ale có¿ proponujê zrobic ogólny test przez grupowiczów:

przez dzisiejszy dzieñ albo jeszcze lepiej przez ten tydzieñ wszêdzie tam
gdzie bêdziemy p³acic kart± proponuje zapytac sprzedawcy (jesli kto¶ nie ma
naklejki zbli¿eniowej) albo pokazaæ j± sprzedawcy przed p³aceniem (jesli kto¶
juz ja ma) i zaznaczyc ¿e chce siê dokonaæ tej transakcji zblizeniowo:

i proponuje obserwowac reakcje sprzedawców DO¦WIADCZENIE  - BEZCENNE

mi siê nie uda³o niestety w : Tesco, Real, Carrefour, Stokrotka, Kaufland i w
wielu zwyk³ych pomniejszych sklepach i zak³adach us³ugowych

No mo¿e wy macie inne do¶wiadczenia

Data: 2012-06-18 11:26:58
Autor: Andrzej Kubiak
sync - co z debetówk±?
Dnia Mon, 18 Jun 2012 09:02:21 +0000 (UTC), Józef Go³a¶ napisa³(a):

[...]

Eee tam... Ostatnio to kasjerka mog³a najwy¿ej obserwowaæ moj± reakcjê, bo
w spo¿ywczaku poda³em jej kartê (wypad³o akurat na któr±¶ zbli¿eniówkê),
dziewczê zerknê³o na kartê i machnê³o ni± przed czytnikiem, zamiast bawiæ
siê we wsuwanie i wysuwanie.

AK

Data: 2012-06-18 09:34:13
Autor: Adam
sync - co z debetówk±?
Andrzej Kubiak <none@inv.invalid> napisa³(a):
[...]

Czêste u mnie w aptece i spo¿ywczaku, wypowiadane przez sprzedawców:
- mo¿e zbli¿eniowo?

Gdy ludzie zapominaj±, ¿e ich karta obs³uguje.

Data: 2012-06-18 11:40:53
Autor: ETR
sync - co z debetówką?
W dniu 18.06.2012 11:02, Józef Gołaś pisze:

ps: ja w kaĹźdym razie zbadam temat

chyba żartujesz

ja juz to przerabiałem bo tez się podnieciłem jak dostałem pierwszą naklejkę
zbliżeniową - od pół roku zrobiłem nia jedna transakcję i to przypadkiem w
żabce - ale tez po bólach bo musiałem kupowac na siłe bo powiedziała że
płatność karta od 20 zł - a w żabce zakupów nie robię ze względu na wysokie ceny

ale cóż proponuję zrobic ogólny test przez grupowiczów:

przez dzisiejszy dzień albo jeszcze lepiej przez ten tydzień wszędzie tam
gdzie będziemy płacic kartą proponuje zapytac sprzedawcy (jesli ktoś nie ma
naklejki zbliżeniowej) albo pokazać ją sprzedawcy przed płaceniem (jesli ktoś
juz ja ma) i zaznaczyc że chce się dokonać tej transakcji zblizeniowo:

i proponuje obserwowac reakcje sprzedawców

DOÅšWIADCZENIE  - BEZCENNE

mi się nie udało niestety w : Tesco, Real, Carrefour, Stokrotka, Kaufland i w
wielu zwykłych pomniejszych sklepach i zakładach usługowych

No może wy macie inne doświadczenia

Pierwszy test zaliczony: Pytalem w 100krotce - pani mowi ze mozna. Na stacji LPG gdzie tankuje ...można. w pizzerni gdzie zamawiam smieciowe żarcie no problem u dostawcy jak i w lokalu .
   wiec chyba nie jest tak źle

....ale z tą opcją przypomina mi sie sytuacja z przed kilku lat gdzie na pytanie czy mozna placic kartą Paani mówilą eeee no mozna i wyjmowala tzw maglownice :)

ETR

--
www.lifeprogress.pl


Data: 2012-06-19 08:33:59
Autor: RobertS
sync - co z debetówk±?
W dniu 2012-06-18 10:28, Józef Go³a¶ pisze:
[...]

dlaczego masz nosiæ portfel? a kto kaza³ na nim to co¶ przyklejaæ? mam tak± naklejkê z Pó³banku i przyklei³em na etui od telefonu, który zwykle mam przy sobie...

RobertS

Data: 2012-06-20 17:42:10
Autor: pawlak
sync - co z debetówk±?
Dnia Mon, 18 Jun 2012 08:28:47 +0000 (UTC), Józef Go³a¶ napisa³(a):

[...]

W Carfurach (przynajmniej w tym co by³em ostatnio) mo¿na.

pawlak

sync - co z debetówką?