sync - co z debetówką?

Data: 2012-06-18 09:54:44
Autor: neoniusz
sync - co z debetówką?
W dniu 18.06.2012 09:52, Przemyslaw Kwiatkowski pisze:
Jeśli dobrze rozumiem zasady owiśniowania, to muszę wykonać 3 operacje
kartą - zgadza się? A jak tą kartę zamówić? Próbuję złożyć wniosek, ale
z listy da się wybrać jedynie naklejkę zbliżeniową. A ja nie chcę się
zbliżać... :-(

A co wybierales przy skladaniu wniosku?
U mnie karta juz sie pojawila w systemie transakcyjnym, czyli rzekomo juz wyslana.

Data: 2012-06-18 09:57:05
Autor: ETR
sync - co z debetówką?
W dniu 18.06.2012 09:54, neoniusz pisze:

A co wybierales przy skladaniu wniosku?
U mnie karta juz sie pojawila w systemie transakcyjnym, czyli rzekomo
juz wyslana.

że tak siÄ™ wtrÄ…cÄ™: a mozna zamówić kartÄ™ i naklejkÄ™?  Ja czekam aż dojdzie przelew z ING do sync. We wniosku zamowilem kartÄ™ ...ale czasami warto siÄ™ pozbliżać :)

ETR

--
www.lifeprogress.pl


Data: 2012-06-18 09:58:19
Autor: neoniusz
sync - co z debetówką?
W dniu 18.06.2012 09:57, ETR pisze:
A co wybierales przy skladaniu wniosku?
U mnie karta juz sie pojawila w systemie transakcyjnym, czyli rzekomo
juz wyslana.

że tak się wtrącę: a mozna zamówić kartę i naklejkę? Ja czekam aż
dojdzie przelew z ING do sync. We wniosku zamowilem kartÄ™ ...ale czasami
warto się pozbliżać :)

Wyglada na to, ze mozna. Jak przy skladaniu wniosku o konto zaznaczyles zwykla karte (debit paypass) to pozniej w systemie masz jeszcze mozliwosc zamowienia naklejki - wybor karta jest "wyszarzony".

Data: 2012-06-18 10:00:00
Autor: Przemyslaw Kwiatkowski
sync - co z debetówką?
neoniusz pisze:

[...]

No właśnie nie jestem pewien czy zamówiłem przy wniosku. Chyba tak, ale nie ma jej na liście, więc pomyślałem że może jednak nie zamówiłem... Poczekam - może się pojawi. :-)

--
MiCHA

Data: 2012-06-18 10:05:03
Autor: neoniusz
sync - co z debetówką?
W dniu 18.06.2012 10:00, Przemyslaw Kwiatkowski pisze:
No właśnie nie jestem pewien czy zamówiłem przy wniosku. Chyba tak, ale
nie ma jej na liście, więc pomyślałem że może jednak nie zamówiłem...

Masz umowe, przyszla w mailu z potwierdzeniem aktywacji. Zobacz co tam masz napisane i problem rozwiazany.

Data: 2012-06-18 10:09:31
Autor: lolekanabolek
sync - co z debetówką?
W dniu 2012-06-18 09:54, neoniusz pisze:

A co wybierales przy skladaniu wniosku?
U mnie karta juz sie pojawila w systemie transakcyjnym, czyli rzekomo
juz wyslana.

u mnie też już widoczna, ciekawe czy Poczta Polska do piątku się uwinie, bo w sobotę jadę nad morze

Marcin

Data: 2012-06-20 05:51:26
Autor: eisenberg
sync - co z debetówk±?
On 18 Cze, 09:54, neoniusz <n...@joemonster.org> wrote:
W dniu 18.06.2012 09:52, Przemyslaw Kwiatkowski pisze:

> Je¶li dobrze rozumiem zasady owi¶niowania, to muszê wykonaæ 3 operacje
> kart± - zgadza siê? A jak t± kartê zamówiæ? Próbujê z³o¿yæ wniosek, ale
> z listy da siê wybraæ jedynie naklejkê zbli¿eniow±. A ja nie chcê siê
> zbli¿aæ... :-(

A co wybierales przy skladaniu wniosku?
U mnie karta juz sie pojawila w systemie transakcyjnym, czyli rzekomo
juz wyslana.

A u mnie ju¿ fizycznie w rêku. Odebra³em przed chwil± ze skrzynki
pocztowej. Uaktywni³em w systemie i natychmiast zmieni³em kod PIN na
"swój". Procedura z PINem trochê nietypowa, ale daje radê

Data: 2012-06-20 06:03:13
Autor: eisenberg
sync - co z debetówk±?
Wydaje mi siê to ma³o sensowne - najpierw wchodzimy we w³a¶ciwo¶ci
karty i ukazuje nam siê kod PIN (potwierdza to przychodz±cy SMS). Kod
PIN jest widoczny przez bodaj¿e minutê potem znika. Gdy ponownie
wy¶wietlamy w³a¶ciwo¶ci karty pojawia siê opcja "Zmieñ kod PIN".. Rzecz
w tym, ¿e wykonuj±c j± wcale nie pojawia siê ¿±danie wprowadzenia
najpierw starego PINu, a potem nowego, tylko od razu - "Nowy kod PIN".
Wiêc po co te hocki-klocki z wy¶wietlaniem kodu PIN pobieranego z
systemu?

Data: 2012-06-20 06:35:41
Autor: Krzysiek
sync - co z debetówk±?
W dniu ¶roda, 20 czerwca 2012 15:03:13 UTC+2 u¿ytkownik eisenberg napisa³:
[...]
maja tam troche bledow, moze to tez jest blad ;D

Data: 2012-06-20 18:40:35
Autor: osa
sync - co z debetówk±?
W dniu 2012-06-20 15:35, Krzysiek pisze:
[...]

To nie jest b³±d... tak te¿ jest w Aliorze Ojcu ;) Przecie¿ nie musisz zmieniaæ PINu, mo¿esz zostawiæ ten, który zosta³ wygenerowany przez system. Poza tym zmiana pinu podaj±c najpierw stary PIN karty? dziwny pomys³... nie spotka³em siê w ¿adnym banku.

Data: 2012-06-20 21:33:23
Autor: michalis
sync - co z debetówk±?
W dniu 2012-06-20 15:03, eisenberg pisze:
[...]

To jak zapomnê PIN to ju¿ go nie zmieniê ;)? W³a¶nie chyba o to chodzi ¿eby nie podawaæ starego pinu tylko nowy + potwierdzenie sms.

sync - co z debetówką?