sync lezy?

Data: 2013-05-31 12:16:44
Autor: Ghost
sync lezy?
Nie da sie zalogowac, macie to samo?

Data: 2013-05-31 04:06:36
Autor: Kris
sync lezy?
W dniu piątek, 31 maja 2013 12:16:44 UTC+2 użytkownik Ghost napisał:
Nie da sie zalogowac, macie to samo?

Z win7 się nie dało, z winxp jak najbardziej. Ale pewnie to nie "wina" systemu tylko przeglądarki.

Data: 2013-05-31 13:10:20
Autor: Ghost
sync lezy?

Użytkownik "Kris" <kszysztofc@gmail.com> napisał w wiadomości news:f2f541af-6e87-4350-beab-c088cfe369c7googlegroups.com...
W dniu piątek, 31 maja 2013 12:16:44 UTC+2 użytkownik Ghost napisał:
Nie da sie zalogowac, macie to samo?

Z win7 się nie dało, z winxp jak najbardziej. Ale pewnie to nie "wina" systemu tylko przeglądarki.

Ja probuje z xp i trzech przegladarek, bez sukcesu

Data: 2013-05-31 04:17:09
Autor: Kris
sync lezy?
W dniu piątek, 31 maja 2013 13:10:20 UTC+2 użytkownik Ghost napisał:
Ja probuje z xp i trzech przegladarek, bez sukcesu
Komp z win7 IE10 i chrome nie dało się.
Z kompa z xp, przeglądarka IE8 się dało;)

Data: 2013-05-31 04:26:06
Autor: pws
sync lezy?
U mnie wszytko działa. Vista + Chrome ;)

Data: 2013-05-31 13:55:58
Autor: Ghost
sync lezy?

Użytkownik "pws" <paweloss93@gmail.com> napisał w wiadomości news:b12de216-1bbf-4628-882d-2a32e3295896googlegroups.com...
U mnie wszytko działa. Vista + Chrome ;)

wersja chrome?

Data: 2013-05-31 05:18:45
Autor: paweloss93
sync lezy?
W dniu piątek, 31 maja 2013 13:55:58 UTC+2 użytkownik Ghost napisał:
wersja chrome?

Najnowsza i aktualna: 27.0.1453.94 m

Data: 2013-05-31 14:59:07
Autor: a...mx
sync lezy?
paweloss93@gmail.com wrote:

W dniu piątek, 31 maja 2013 13:55:58 UTC+2 użytkownik Ghost napisał:
wersja chrome?

Najnowsza i aktualna: 27.0.1453.94 m

Spróbuj w trybie incognito (wtedy domyślnie na początek brak ciasteczek, brak pluginów itp - dobre do testowania "na czysto")

--
Arek, arekmx|gazeta.pl

Data: 2013-05-31 13:12:29
Autor: Ghost
sync lezy?

Użytkownik "Ghost" <ghost@everywhere.pl> napisał w wiadomości news:51a8851f$0$26708$65785112news.neostrada.pl...

[...]

"Próbował Pan odświeżyć stronę przez F5."

:DDDD

Data: 2013-05-31 12:00:10
Autor: Dominik & Co
sync lezy?
Dnia 31.05.2013 Ghost <ghost@everywhere.pl> napisał/a:
Nie da sie zalogowac, macie to samo?

Działa jak kierunkowskaz w starym dowcipie o milicjantach.

Pewnie ludziska się rzucili wyrabiać ostatnie moneybacki,
to i klękło ;-)

--
Dominik & kąpany (via slrn)
Wyrażam wyłącznie prywatne poglądy zgodnie z Art. 54 Konstytucji RP Na priv pisz na adres: dominik kropka alaszewski na gmailu.

Data: 2013-05-31 12:26:15
Autor: forestdumb
sync lezy?
Ghost wrote:
Nie da sie zalogowac, macie to samo?

tak

Data: 2013-05-31 12:30:03
Autor: Zbynek Ltd.
sync lezy?
Ghost napisał(a) :
Nie da sie zalogowac, macie to samo?

Tak

    Zbyszek
PGP key: 0x5351FDE3

Data: 2013-05-31 12:33:53
Autor: Jarek
sync lezy?
Użytkownik "Ghost" <ghost@everywhere.pl> napisał w wiadomości news:51a87895$0$26685$65785112news.neostrada.pl...
Nie da sie zalogowac, macie to samo?

Nie

Jarek

Data: 2013-05-31 13:16:00
Autor: Ghost
sync lezy?

Użytkownik "Ghost" <ghost@everywhere.pl> napisał w wiadomości news:51a87895$0$26685$65785112news.neostrada.pl...
Nie da sie zalogowac, macie to samo?

Trzeba usunac ciasteczka, ciule programuja bardzo czule

Data: 2013-05-31 13:21:52
Autor: Zbynek Ltd.
sync lezy?
Ghost napisał(a) :
Użytkownik "Ghost" <ghost@everywhere.pl> napisał w wiadomości news:51a87895$0$26685$65785112news.neostrada.pl...
Nie da sie zalogowac, macie to samo?

Trzeba usunac ciasteczka, ciule programuja bardzo czule

I ponownie uruchomić przeglądarkę? Za dużo mam otwartych zakładek - nie chce mi się tylko dlatego, że ciule programują czule :-)

    Zbyszek
PGP key: 0x5351FDE3

Data: 2013-05-31 22:27:44
Autor: Borys Pogoreło
sync lezy?
Dnia Fri, 31 May 2013 13:21:52 +0200, Zbynek Ltd. napisał(a):

Trzeba usunac ciasteczka, ciule programuja bardzo czule

I ponownie uruchomić przeglądarkę? Za dużo mam otwartych zakładek - nie chce mi się tylko dlatego, że ciule programują czule :-)

 Włącz sobie zapamiętywanie otwartych kart przy zamknięciu.

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2013-05-31 22:57:33
Autor: Zbynek Ltd.
sync lezy?
Borys Pogoreło napisał(a) :
[...]

Mam. Ale wszystko ładuje się zbyt długo jak na moją cierpliwość :-)

    Zbyszek
PGP key: 0xC62E926B

Data: 2013-06-01 01:59:42
Autor: Borys Pogoreło
sync lezy?
Dnia Fri, 31 May 2013 22:57:33 +0200, Zbynek Ltd. napisał(a):

[...]

Nowy Firefox domyślnie nie pobiera zawartości kart, póki ich nie klikniesz
(można to zmienić w opcjach). Możesz mieć ich i setkę, a wystartuje szybko.

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2013-06-01 11:23:56
Autor: Ghost
sync lezy?

Użytkownik "Borys Pogoreło" <borys@pl.edu.leszno> napisał w wiadomości news:13f9psvlj5e3e.779xdbyok10h.dlg40tude.net...
Dnia Fri, 31 May 2013 22:57:33 +0200, Zbynek Ltd. napisał(a):

Firefox [ciach] wystartuje szybko.

Dobre.

Data: 2013-06-01 12:12:55
Autor: Borys Pogoreło
sync lezy?
Dnia Sat, 1 Jun 2013 11:23:56 +0200, Ghost napisał(a):

Firefox [ciach] wystartuje szybko.

Dobre.

 Widocznie masz zepsutego Fx. Napraw. :)

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2013-05-31 13:23:08
Autor: Henryk \"Plumski\" Plumowski
sync lezy?

Nie da sie zalogowac, macie to samo?

Już nie.

Od samego początku "ulepszenia" strony startowej, po załadowaniu,
nie widzę pola logowania.
Dopiero po kliknięciu w jego okolice się ukazuje.
Zjedzenie słodkości nic nie daje.
Chrome.

--
Pozdrawiam,
Heniek

Data: 2013-05-31 13:55:29
Autor: Ghost
sync lezy?

Użytkownik "Henryk "Plumski" Plumowski" <kihltdt@kihltd.eu> napisał w wiadomości news:koa16h$38o$1node1.news.atman.pl...

[...]

Faktycznie, w chrome nadal nie dziala. IE i FF dziala.

Data: 2013-05-31 15:55:39
Autor: Akarm
sync lezy?
W dniu 2013-05-31 13:55, Ghost pisze:
Faktycznie, w chrome nadal nie dziala. IE i FF dziala.

A to ciekawostka. Paczpan, o 13:28 wykonałem przelew natychmiastowy. Win7 + Chrome.
--
          Akarm
http://bykom-stop.avx.pl

Data: 2013-05-31 22:20:22
Autor: Ghost
sync lezy?

Użytkownik "Akarm" <akarm@wp.pl> napisał w wiadomości news:51a8abeb$0$26703$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2013-05-31 13:55, Ghost pisze:
Faktycznie, w chrome nadal nie dziala. IE i FF dziala.

A to ciekawostka. Paczpan, o 13:28 wykonałem przelew natychmiastowy. Win7 + Chrome.

Szczyscilem wszystko z historii pomoglo.
Pewnie tez jakies skeszowana strona przeszkadzala.
Jakby nie patrzec amatorzy.

sync lezy?