sync lezy?

Data: 2013-05-31 13:23:08
Autor: Henryk \"Plumski\" Plumowski
sync lezy?

Nie da sie zalogowac, macie to samo?

Już nie.

Od samego początku "ulepszenia" strony startowej, po załadowaniu,
nie widzę pola logowania.
Dopiero po kliknięciu w jego okolice się ukazuje.
Zjedzenie słodkości nic nie daje.
Chrome.

--
Pozdrawiam,
Heniek

Data: 2013-05-31 13:55:29
Autor: Ghost
sync lezy?

Użytkownik "Henryk "Plumski" Plumowski" <kihltdt@kihltd.eu> napisał w wiadomości news:koa16h$38o$1node1.news.atman.pl...

[...]

Faktycznie, w chrome nadal nie dziala. IE i FF dziala.

Data: 2013-05-31 15:55:39
Autor: Akarm
sync lezy?
W dniu 2013-05-31 13:55, Ghost pisze:
Faktycznie, w chrome nadal nie dziala. IE i FF dziala.

A to ciekawostka. Paczpan, o 13:28 wykonałem przelew natychmiastowy. Win7 + Chrome.
--
          Akarm
http://bykom-stop.avx.pl

Data: 2013-05-31 22:20:22
Autor: Ghost
sync lezy?

Użytkownik "Akarm" <akarm@wp.pl> napisał w wiadomości news:51a8abeb$0$26703$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2013-05-31 13:55, Ghost pisze:
Faktycznie, w chrome nadal nie dziala. IE i FF dziala.

A to ciekawostka. Paczpan, o 13:28 wykonałem przelew natychmiastowy. Win7 + Chrome.

Szczyscilem wszystko z historii pomoglo.
Pewnie tez jakies skeszowana strona przeszkadzala.
Jakby nie patrzec amatorzy.

sync lezy?