sync - nie da się wejść w szablony przelewów

Data: 2012-12-18 11:31:00
Autor: BearBag
sync - nie da się wejść w szablony przelewów
Witam
Czy ktoś ma jeszcze taki problem? Wchodzę w szablon przelewu (obojetnie jaki) i przy potwierdzeniu rachunku odpala się komunikat " wczytywania danych.." i wczytuje kilkadziesiat minut bez skutku. Sprawdzałem na kilku przeglądarkach i wszędzie to samo. Tak jest od wczoraj.

Data: 2012-12-18 20:50:13
Autor: Grzexs
[...]

Też to zauważyłem. Dzwoniłem do nich, stwierdzili, że znają problem i pracują nad tym, a do czasu jego rozwiązania należy korzystać z szablonów przez Rachunki > Lista rachunków > wybór rachunku > Wykonaj przelew z tego rachunku > Przelew krajowy > Wybierz szablon płatności. Uff.

Acha, dzwoniłem z miesiąc temu.

--
Grzexs

sync - nie da się wejść w szablony przelewów