sync zdesynchronizowany:)

Data: 2012-06-20 21:24:32
Autor:
sync zdesynchronizowany:)
SPOKO, mi ściemniają od 5 dni, bo numer na numer CIF nie można się zalogować..
Też "wszystko OK" u nic.. Konsultanci ściema, aby po 20 minutach powiedzieć że
nie mogą pomóc i mam czekać.. "do 3 dni roboczych", które dawno minęły.
Porażka na całej linii, bank internetowy a zalogować się nie można!
I WO omijaj,  mi laska 20 min., sprawdzała reklamacje, aby oświadczyć ze ona
nie ma dostępu do systemu.. Super nie? Tylko telefonicznie coś tam wskórasz.
Ja się tylko dowiedziałem "że bardzo przepraszają"! No prześcignęli "renomą" mBank w niespełna tydzień! Tam ten potrzebował ponad
10 lat :)

--

sync zdesynchronizowany:)