sync zdesynchronizowany:)

Data: 2012-06-21 20:30:33
Autor: Meehoo
sync zdesynchronizowany:)
Dnia Wed, 20 Jun 2012 23:05:06 +0200, ETR napisał(a):

Ręce i nogi opadają:

Jako haslo do logowania w syncu chcialem użyć Tokena. Bosko aplikacja zassana , kody piny duperele powpisywane 1 logowanie - dziala.
Mija 2h chcę wysłać przelew.  wklepuję login, włączam token, generuję haslo i..... zegar w urządzeniu jest rozschynchronizowany z czasem rzeczywistym:) !!! Sprawdzam Wszystko ok, patrzę na zegar DCF chcodzący z dokladnością 0,01 sek identycznie. Sparawdzam ustawienia w tel ...sychronizacja z sieci . Ok wylączam  Próba 2 to samo :) resetuje i pozostaje przy hasle literowym. Ale piszę na czacie z konsultantem.
i co czytam:  Proszę Pana nie możliwe. Po naszej stronie wsyztko działa idealnie. Proszę spróbować jeszcze raz albo zmienić metodę autoryzacji :P

i co...ja mam sądzić o takim mega super banku w XXI w ? Hę ?

Jak już Ci się uda spróbować wygenerować hasło to będziesz musiał wpisać
pełny numer NRB i kwotę przelewu :-). Ułatwienie życia klientom :-)

--
Meehoo

sync zdesynchronizowany:)