synchronizacja kalendarza i kontaktów z google w każdym telefonie

Data: 2011-03-27 10:18:14
Autor: Lukasz
synchronizacja kalendarza i kontaktów z google w każdym telefonie
Witam,
Przy okazji poszukiwania rozwiązania przekopiowania kontaktów do Samsunga B2710 z androida znalazłem serwisy umożliwiające synchronizację kontaktów/kalendarza przez SyncML np. goosync.com, memotoo.com (w tym drugim wykupiłem na miesiąc usługę do testu), w zasadzie do kalendarza jak dla mnie wystarczająca jest bezpłatna usługa w goosync, memotoo wykupiłem bo już nie chciało mi się szukać darmowej usługi do synchronizacji kontaktów.
Post zostawiam dla potomnych - aby wiedzieli że do takiej synchronizacji to nie tylko android (wiem, wiem, tam aktualizuje się online, w zwykłym telefonie ręcznie), może ktoś dorzuci do wątku podobny serwis który umożliwi darmowe skopiowanie kontaktów.

Data: 2011-03-28 03:47:53
Autor: Michał Lorenc
synchronizacja kalendarza i kontaktów z google w każdym telefonie
Cześć, "Lukasz" <lukasz@bojUSUNDUZELITERYczuk.net.pl>. Masz klej? To cześć.

 może ktoś dorzuci do wątku podobny serwis który umożliwi darmowe skopiowanie kontaktów.

Funambol (ew. + wtyczka do thunderbirda), mobical.

--
Michał Lorenc
 Tu ktoś powiedzieć mógłby "co za pech"

synchronizacja kalendarza i kontaktów z google w każdym telefonie