synchronizacja zdjęć

Data: 2021-03-16 23:19:46
Autor: Smok Eustachy
synchronizacja zdjęć
Cześć,
Jakie rozwiazanie zsynchronizuje mi zdjęcia na komórce z komputerem z Windows7? Tj nie mnie.
Żeby było bezpłatne, może być jakiś program instalowany tu i tu.
Najlepiej synchronizacja uruchamiana z poziomu komputera
Jak najprościej.
Przez wifi w sieci lokalnej.

Data: 2021-03-16 23:47:39
Autor: Vingador Perigoso
synchronizacja zdjęć
Smok Eustachy wrote...
zsynchronizuje mi zdjęcia

https://bit.ly/38JN7nW

(bez reklamy pełny pakiet 4 jevvSzmaty)

--
Vingador Perigoso

wydymani na sucho  http://bit.ly/3bM1olQ  ?

wydupceni bez mydła  https://bit.ly/3n6tQkP  ?

https://www.bitchute.com/video/T1rm1z6OKTFb/

..

Data: 2021-03-17 16:36:14
Autor: 2late
synchronizacja zdjęć
On 16/03/2021 10:19 PM, Smok Eustachy wrote:
[...]

Resilio sync

https://badzi0r.wordpress.com/

Data: 2021-03-18 02:01:31
Autor: Vingador Perigoso
synchronizacja zdjęć
2late wrote...
> zsynchronizuje mi *zdjęcia*

??sili?

? porównał dederowskiego Trabanta z ?olls-?o?ce,
tak się ma ?esilio p?o do https://bit.ly/38JN7nW
?

--

                       .

Data: 2021-03-18 11:57:17
Autor: Mirek Ptak
synchronizacja zdjęć
On 16.03.2021 23:19, Smok Eustachy wrote:
[...]

Dropbox, dysk Google itp. jeśli to Android. Ewentualnie Synology ;)

Pozdrawiam - Mirek
--
Mirek Ptak
kolczan( a t )outlook(kropek) c om

Data: 2021-03-18 23:54:40
Autor: Animka
synchronizacja zdjęć

[...]

Ja umiem tylko przez bluetooth. Po prostu przesyłam na komputer i odwrotnie.

--
animka

Data: 2021-03-19 01:31:40
Autor: PiteR
synchronizacja zdjęć
in <news:s30md4$1rdb$1gioia.aioe.org>
user Animka pisze tak:

[...]

tera panie to takie czasy, że trzeba zgrzać router.

--
Piter

po czym poznać głupiego
po dzwonku jego

Data: 2021-03-19 12:25:09
Autor: Animka
synchronizacja zdjęć
user Animka pisze tak:

[...]

Nipanimaju.

Miałam kiedys router i telefon stacjonarny.Dzwonilam za granicę za grosze.
Potem dostawca kablówki zrobił jakis pożar w którejs ze skrzynek, router mi padł. Zmieniłam dostawcę internetu. Teraz mam wszystko w jednej skrzyneczce od innego operatora. WiFi jest, ale w komputerze nie mam WiFi.
Masz jakiś pomysł?

--
animka

Data: 2021-03-19 13:08:01
Autor: Vingador Perigoso
synchronizacja zdjęć
Animatorka wrote...
ale w komputerze nie mam WiFi

Co za ciamajda!  ( nawet kutas by dostał zwisu...? )

Taniej i skuteczniej nie znajdziesz https://amzn.to/3cL3Lot

Działa w dwie strony (jako klient lub sługa).

Data: 2021-03-19 14:11:14
Autor: Animka
synchronizacja zdjęć
W dniu 2021-03-19 o 13:08, Vingador Perigoso pisze:
Animatorka wrote...
ale w komputerze nie mam WiFi

Taniej i skuteczniej nie znajdziesz https://amzn.to/3cL3Lot

Działa w dwie strony (jako klient lub sługa).

Gdyby mi to było bardzo potrzebne to już dawno bym się postarała.
Mogę przestawić sobie internet po WiFi, ale wolę światłowód. Mam modem z routerem.
Mój dongiel Bluetooth szybko przesyła zdjęcia z telefonu do komputera i odwrotnie.
Programu od telefonu nie zainstałowałam, bo to "kobyła".

--
animka

Data: 2021-03-19 16:16:26
Autor: PiteR
synchronizacja zdjęć
in <news:s321nn$19oo$1gioia.aioe.org>
user Animka pisze tak:

WiFi jest, ale w komputerze nie mam WiFi.
Masz jakiś pomysł?

no to zakup wifi do kompa :)

--
Piter

po czym poznać głupiego
po dzwonku jego

Data: 2021-03-19 22:16:30
Autor: Animka
synchronizacja zdjęć
user Animka pisze tak:

WiFi jest, ale w komputerze nie mam WiFi.
Masz jakiś pomysł?

no to zakup wifi do kompa :)

Jakby było potrzebne to bym kupiła. Zdjęcia z telefonu przesyła mi dosyć szybko Bluetooth Radio. Kosztował kiedyś złotówkę na Allegro. Taki mały dongielek. Teraz cena sporo podskoczyła.

--
animka

Data: 2021-03-19 22:23:48
Autor: PiteR
synchronizacja zdjęć
in <news:s334lj$pgl$1gioia.aioe.org>
user Animka pisze tak:

[...]

 a jak necik padnie od dostawcy to można sobie w smartfonie
hotspota wifi włączyć a tak smutna minka :( ząbki paciorek i spać.

--
Piter

po czym poznać głupiego
po dzwonku jego

Data: 2021-03-20 01:26:10
Autor: Animka
synchronizacja zdjęć
user Animka pisze tak:

[...]

Mam Wifi także i w telefonie z routera/modemu Horizon....ale rzadko korzystam. Poza domem tez mi się nie chce filmów na telefonie oglądać.

--
animka

Data: 2021-03-20 03:12:37
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
synchronizacja zdjęć

"Animka" s33ffo$133l$1@gioia.aioe.org...

korzystam. Poza domem tez mi się nie chce filmów na telefonie oglądać.

Ze smartfonu poza domem można słuchać muzy ciągnionej z netu...

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._.                              .-.
(,-.`._,'(       |\`-/|  .'O`-'      .,; o.'      eneuel@gmail.com      '.O_'

Data: 2021-03-20 03:09:54
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
synchronizacja zdjęć

"Animka" s321nn$19oo$1@gioia.aioe.org

WiFi jest, ale w komputerze nie mam WiFi.
Masz jakiś pomysł?

Karta WiFi na USB -- za dychę plnów można mieć całkiem
niezłą a słabą (ale użyteczną) można mieć za freeko...

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._.                              .-.

Data: 2021-03-19 08:59:54
Autor: Fothoradethogerthar Gothotesurethsen
synchronizacja zdjęć
Animatorka wrote...
Ja umiem tylko przez bluetooth.

To z zakresu telekomunikacji BARDZO NIEWIELE
umiesz (bardziej by pasowalo nie umiesz).

Animuj w innych tematach (i gdzie indziej), tu
lepiej tylko czytaj... ... ...

--
Fothoradethogerthar Gothotesurethsen

                                     .

Data: 2021-03-20 03:07:36
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
synchronizacja zdjęć

"Smok Eustachy" 60512f01$0$520$65785112@news.neostrada.pl

Jakie rozwiazanie zsynchronizuje mi zdjęcia na komórce z komputerem z Windows7?

U mnie to synchronizuje się ,,samoistnie'' -- wbrew mej woli.
Ale wtedy, gdy Asus padł -- zabrakło filmów znad Wisły w Toruniu,
gdyż z jakiegoś powodu te filmy nie zsynchronizowały się...

Wkrótce skończy się moje miejsce (chyba 13 GB) na Googlach -- tak
zawzięcie Google ciągnie filmy z Redmi, a ten Redmi nagrywa FHD30...

Można skasować?... Niby można... Tak można, jak można cofnąć czas,
gdy zegarki są zsynchronizowane...

--