synchronizacja zdjęć

Data: 2021-03-17 16:36:14
Autor: 2late
synchronizacja zdjęć
On 16/03/2021 10:19 PM, Smok Eustachy wrote:
Cześć,
Jakie rozwiazanie zsynchronizuje mi zdjęcia na komórce z komputerem z Windows7? Tj nie mnie.
Żeby było bezpłatne, może być jakiś program instalowany tu i tu.
Najlepiej synchronizacja uruchamiana z poziomu komputera
Jak najprościej.
Przez wifi w sieci lokalnej.

Resilio sync

https://badzi0r.wordpress.com/

Data: 2021-03-18 02:01:31
Autor: Vingador Perigoso
synchronizacja zdjęć
2late wrote...
> zsynchronizuje mi *zdjęcia*

??sili?

? porównał dederowskiego Trabanta z ?olls-?o?ce,
tak się ma ?esilio p?o do https://bit.ly/38JN7nW
?

--
Vingador Perigoso