synek

Data: 2010-07-14 16:10:54
Autor: katan
synek
Siema.. urodzil mi sie dzis synek.
Zajebsicie co??? :>

PS. Osoby ktore dolaczyly do tej grupy po roku 2005 uprasza sie o
nieodpowiadanie na tego posta :>

katan, po prostu katan.

Data: 2010-07-14 16:18:02
Autor: NNIKA
synek
On 15 Lip, 01:10, katan <trybolow...@gmail.com> wrote:
Siema.. urodzil mi sie dzis synek.
Zajebsicie co??? :>

PS. Osoby ktore dolaczyly do tej grupy po roku 2005 uprasza sie o
nieodpowiadanie na tego posta :>

katan, po prostu katan.

KATAN:)))))
A ja aqrat w podrozy sentymentalnej:))
Gratuluje! Mam nadzieje ze przystojny po tacie a madry po mamie:))))
pzdr

Data: 2010-07-15 18:46:14
Autor: Wieca
synek
W dniu 2010-07-15 01:18, NNIKA pisze:
[...]

A co odziedziczył po Katanie ?

No nic. GRATZ w kaĹĽdym razie...
--
Pozdr
Wieca

DL-1000 V-Strom Zjadacz wrĂłbli

Data: 2010-07-20 22:43:00
Autor: Piotr May
synek
W dniu 2010-07-15 01:18, NNIKA pisze:

KATAN:)))))
A ja aqrat w podrozy sentymentalnej:))

o ja pierd... znaczy ze co? szukasz chlopaka  ? :)

Katan GRATZ !

--
piomay
www.piomay.riders.pl

Data: 2010-07-14 21:24:47
Autor: doktorski
synek
On 15 Lip, 01:10, katan <trybolow...@gmail.com> wrote:
Siema.. urodzil mi sie dzis synek.
Przynajmniej raz w zyciu zrobiles cos, co ma rece i nogi.

Wielkie gratsy. Ja musze jeszcze chwile poczekac. :)

pzdr, dr
14/525

Data: 2010-07-15 00:55:08
Autor: zuzka600f
synek
  Czesc :)

On 15 Lip, 01:10, katan <trybolow...@gmail.com> wrote:
Siema.. urodzil mi sie dzis synek.
Zajebsicie co??? :>

nooo :) Gratulki :)

PS. Osoby ktore dolaczyly do tej grupy po roku 2005 uprasza sie o
nieodpowiadanie na tego posta :>

to ja chyba mogie, nie ? ;)

katan, po prostu katan.

Jaki tam Katan - już Ty wiesz co ;D

  Pozdrawiam :)
  Tomek

Data: 2010-07-15 01:13:07
Autor: Odys
synek
[...]

Gratulacje sukcesu :):)

 teraz szukaj piżamkę w motocykle

Odys
-- -
XLH 883 (Grupa Lublin)

Data: 2010-07-15 01:19:03
Autor: marider
synek
katan pisze:
Siema.. urodzil mi sie dzis synek.
Zajebsicie co??? :>

PS. Osoby ktore dolaczyly do tej grupy po roku 2005 uprasza sie o
nieodpowiadanie na tego posta :>

katan, po prostu katan.

Gratsiki, co na pierwsze moto mu juz zaplanowales? Tylko nie mow ze wozek ;)

Pzdr
--
marider
Wsciekla Rn20 + dodatki

Data: 2010-07-15 04:16:03
Autor: woohoo
synek
W dniu 2010-07-15 01:10, katan pisze:
Siema.. urodzil mi sie dzis synek.
Zajebsicie co??? :>

PS. Osoby ktore dolaczyly do tej grupy po roku 2005 uprasza sie o
nieodpowiadanie na tego posta :>

katan, po prostu katan.

Gratz.

--
wo_Ohoo!

"Tfu! Na piasku siedziałaś?!"

Data: 2010-07-15 09:52:52
Autor: newrom
synek
On Wed, 14 Jul 2010 16:10:54 -0700 (PDT), katan
<trybolowicz@gmail.com> wrote:

Siema.. urodzil mi sie dzis synek.
Zajebsicie co??? :>

Gratulacje, i duzo zdrowia dla dziecka, Ciebie i mamy  :)

PS. Osoby ktore dolaczyly do tej grupy po roku 2005 uprasza sie o
nieodpowiadanie na tego posta :>

Az musialem sprawdzic kiedy dolaczylem do tej grupy, ale ze to bylo
dawniej to jednak jestem godzien zlozenia gratulacji (ale nie bylem tu
przy narodzinach grupy, wiec kwiatkow/flaszki mi wreczyc nie wolno ;>)

pozdr
newrom
--
DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

Data: 2010-07-15 10:54:39
Autor: Magic
synek
katan pisze:
Siema.. urodzil mi sie dzis synek.
Zajebsicie co??? :>

Gratz :)

PS. Osoby ktore dolaczyly do tej grupy po roku 2005 uprasza sie o
nieodpowiadanie na tego posta :>

LOL
--
Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/vfr800['].

Data: 2010-07-15 12:57:49
Autor: KLOSZ
synek
W dniu 2010-07-15 01:10, katan pisze:
Siema.. urodzil mi sie dzis synek.
Zajebsicie co??? :>

No to bomba! Znow swiat stanie na glowie :>
Synek z pewnoscia w czepku, (ups!) w kasku urodzony.

PS. Osoby ktore dolaczyly do tej grupy po roku 2005 uprasza sie o
nieodpowiadanie na tego posta :>

A no to sie lapie, wiec pas-faux ;) nie bedzie.

Zdrowko
KLOSZ

Data: 2010-07-15 13:31:23
Autor: Grzegorz Rogala
synek
katan pisze:
Siema.. urodzil mi sie dzis synek.
Zajebsicie co??? :>

Ojca znasz? ;P
gratulacje.

--
pozdr
Rogal

Data: 2010-07-15 13:39:22
Autor: Don Pedro
synek
katan pisze:
Siema.. urodzil mi sie dzis synek.
Zajebsicie co??? :>

Nooo, gratulacje! :)

Żona już wie? ;)

pozdr
DP
TL-S

Data: 2010-07-15 14:46:55
Autor: cpt. Nemo
synek

Uzytkownik "katan" <trybolowicz@gmail.com> napisal w wiadomosci news:35df8fd6-2dc3-4121-9afc-19102b4edcb441g2000yqn.googlegroups.com...
Siema.. urodzil mi sie dzis synek.

Gratulacje :)
Pieluszki z cwiekami czy jednak plastikowe ?
:)
cpt.Nemo

Data: 2010-07-15 19:31:10
Autor: tango
synek
  katan napisaĹ‚:
Siema.. urodzil mi sie dzis synek.
Zajebsicie co??? :>

Zajebiscie :)
Gratulacje :)

--
tango

Data: 2010-07-15 22:08:47
Autor: Gr4N4c1K
synek
Dnia 15-07-2010 o 01:10:54 katan <trybolowicz@gmail.com> napisał(a):

Siema.. urodzil mi sie dzis synek.
Zajebsicie co??? :>

PS. Osoby ktore dolaczyly do tej grupy po roku 2005 uprasza sie o
nieodpowiadanie na tego posta :>

katan, po prostu katan.

no proszzz... cóż powiedzieć... gratulacje i dużo zdrowia dla Was :)

Pozdrawiam

ps. a dom postawił i drzewo już posadził?? ;)

ps2. pacz... a moja Córa już do 4 klasy idzie :)

Data: 2010-07-16 13:13:16
Autor: masti
synek
Dnia pięknego Wed, 14 Jul 2010 16:10:54 -0700, osobnik zwany katan
wystukał:

Siema.. urodzil mi sie dzis synek.
Zajebsicie co??? :>

na razie zajebiście :)
gratulki

PS. Osoby ktore dolaczyly do tej grupy po roku 2005 uprasza sie o
nieodpowiadanie na tego posta :>

no to się załapałem :)

--
BMW R1100GS '95
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2010-07-20 17:54:10
Autor: Viking
synek
[...]

Ale..
Ale My juz wiemy..;))

Hc uczy, Hc radzi.. ;

gratz:)

Tomek
Biały VFFRanek

Data: 2010-07-26 16:51:34
Autor: WaFel
synek

Pierszy wsad i od razu efekty :)
Gratki chlopaku!
--
Pozdro
WaFel

Data: 2010-08-08 12:51:25
Autor: katan
synek
Dzieki Wszystkim,
To mile tak odkurzyc znajomosci.. NNIKA.. My sie znamy????!!??! :>
LOL.

Sorka ze tak pozno sie odezwalem ale pierwszy raz od 14.07 mam czas
zeby lukn±ć na precle :>

katan, po prostu katan.

PS. Granat, jezdzisz jeszcze trabantem?? ;->

Data: 2010-08-09 17:29:12
Autor: Gr4N4c1K
synek
Dnia 08-08-2010 o 21:51:25 katan <trybolowicz@gmail.com> napisał(a):

PS. Granat, jezdzisz jeszcze trabantem?? ;->

no nie... od 8lat robi za pożywkę dla mchu :( żal mi się go pozbyć a czasu  nie było by go robić... ale za to znowu wróciłem na 2koła :)

Pozdrawiam

Data: 2010-08-09 04:54:45
Autor: Mika
synek
On 15 Lip, 01:10, katan <trybolow...@gmail.com> wrote:
Siema.. urodzil mi sie dzis synek.
Zajebsicie co??? :>
Nooo jest sie czym pochwalić. Gratulacje dla rodziców :)

PS. Osoby ktore dolaczyly do tej grupy po roku 2005 uprasza sie o
nieodpowiadanie na tego posta :>

Zrobiłe¶ weryfikacje czy nikt się na lewaka nie przypi±ł, czy jeszcze
poczekasz?

Mika
z mietł±

Data: 2010-08-09 14:17:14
Autor: woohoo
synek
W dniu 2010-08-09 13:54, Mika pisze:
[...]

Ja w lipcu 2005, to chyba mogę, co?
Ale może nie będę ryzykował.
Jeszcze by mi sprzęta wybuchn±ł.

--
wo_Ohoo!

"Tfu! Na piasku siedziała¶?!"

Data: 2010-08-12 19:25:08
Autor:
Ilestam Mgnien Wiosny
katan <trybolowicz@gmail.com> napisał(a): (...krotka relacja prokreacyjna...)

PS. Osoby ktore dolaczyly do tej grupy po roku 2005 uprasza sie o
nieodpowiadanie na tego posta :>

Ruszyles w trase w 2005?  ('Sztyrlic rozczulil sie czytajac odszyfrowany
telegram z Centrali.  Urodzil mu sie syn!  Ech, to juz niemal cztery lata,
odkad nie widzial zony...').

:)

No to gratulacje

Turpin
(na grupie od bodajze 1997, z przerwami, 4 motocyle do tylu i nick inny)

--

synek