system 7 na laptopie

Data: 2010-04-02 13:05:16
Autor: jurant
system 7 na laptopie
Witam, kupilem laptopa HP z systemem win 7, i gosc powiedzial
mi e nie mozna sobie zainstalopwa systemy np. XP
Niewiem czy to prawda ?

--

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
!_"      GG - 642666                         www.tetrus.pl

Data: 2010-04-02 13:10:28
Autor: Mariusz Kruk
system 7 na laptopie
epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "jurant"
Witam, kupilem laptopa HP z systemem win 7, i gosc powiedzial
mi e nie mozna sobie zainstalopwa systemy np. XP

1. Wiele osb mwi rne rzeczy.
2. "mona", to nie to samo, co "wolno".

Niewiem czy to prawda ?

1. "Nie wiem"
2. Nie zostawiaj odstpu przed pytajnikiem
3. Owszem, nie wiesz.

Cieszsiemogempomc.

--
\-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- / |  Kruk@epsilon.eu.org   | | http://epsilon.eu.org/ | /-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- \

Data: 2010-04-02 15:27:29
Autor: Grzegorz Brycki
system 7 na laptopie
W dniu 2010-04-02 13:10, Mariusz Kruk pisze:
epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done<  "jurant"
Witam, kupilem laptopa HP z systemem win 7, i gosc powiedzial

2. Nie zostawiaj odstpu przed pytajnikiem

To akurat doskonale wzmacnia czytelno w krtkich zdaniach i zwiksza preswazyjno zapytania - co prawda REGUY mwi co innego, ale reguy s gwnie po to by cielta je przestrzegay - przewodnicy robi co chc :).

Cieszsiemogempomc :)

--
Grzegorz Brycki, http://beczkasoli.pl/GD298, a Ty?

Data: 2010-04-02 15:42:12
Autor: Maciek
system 7 na laptopie
Grzegorz Brycki napisa(a) w <hp4rc0$ldk$1@news.onet.pl> :

[...]

:).
Ac o nato zasady orograficznej zyka polskiego ? Chybal epiej przestrzega !
--
Maciek
I spend my time wasting yours.

Data: 2010-04-02 21:38:39
Autor: Mariusz Kruk
system 7 na laptopie
epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Grzegorz Brycki"
Witam, kupilem laptopa HP z systemem win 7, i gosc powiedzial
2. Nie zostawiaj odstpu przed pytajnikiem
To akurat doskonale wzmacnia czytelno w krtkich zdaniach i zwiksza preswazyjno zapytania

Bzdura. Pokazuje tylko niechlujno piszcego.

- co prawda REGUY mwi co innego, ale reguy s gwnie po to by cielta je przestrzegay - przewodnicy robi co chc :).

Nie bj si, wyroniesz z tej pseudoanarchii.

--
  Kruk@ -\                   |           }-> epsilon.eu.org | http:// -/                   |                              |

Data: 2010-04-06 17:36:34
Autor: Radosaw Sok
system 7 na laptopie
Grzegorz Brycki pisze:
To akurat doskonale wzmacnia czytelno w krtkich zdaniach i zwiksza

Wydaje mi si, e jasny jzyk *bardziej* "wzmacnia czytel-
no", cokolwiek to ma znaczy.

preswazyjno zapytania - co prawda REGUY mwi co innego, ale reguy

I regu naley si trzyma. Koniec, kropka.

s gwnie po to by cielta je przestrzegay - przewodnicy robi co chc

Przewodnicy? Raczej wczdzy.

| Radosaw Sok  |  http://www.grush.one.pl/              |
|                 |  Politechnika lska                   |

Data: 2010-04-12 08:35:02
Autor: Konrad N.S.
system 7 na laptopie
> 2. Nie zostawiaj odstpu przed pytajnikiem

To akurat doskonale wzmacnia czytelno w krtkich zdaniach i zwiksza preswazyjno zapytania

co za prawdy objawione. wicej prosz.

Data: 2010-04-02 13:56:15
Autor: raviz
system 7 na laptopie
jurant wrote:
Witam, kupilem laptopa HP z systemem win 7, i gosc powiedzial
mi e nie mozna sobie zainstalopwa systemy np. XP
Niewiem czy to prawda ?

Zajrzyj na strone hp do wsparcia technicznego i zobacz na jakie
systemy sa dostepne sterowniki.
Zdrowko

Data: 2010-04-02 14:17:33
Autor: OMSON
system 7 na laptopie
jurant pisze:
Witam, kupilem laptopa HP z systemem win 7, i gosc powiedzial
mi e nie mozna sobie zainstalopwa systemy np. XP
Niewiem czy to prawda ?

Nie ma sensu dangrejdowa do XP. IMHO w przypadku Visty byo to zrozumiae. Win7 jest wg mnie lepszy/wydajniejszy od XP (zwaszcza wersja 64-bit).

Pzdr, OMSON

Data: 2010-04-02 14:20:32
Autor: ***Einstein***
system 7 na laptopie
Witam
Tutaj zapewne chodzi o co innego.
Nie wiem jak w innych laptopach HP ale w wersji ProBook 4310s (Celeron 1,8GHz, 1GB ramu) spotkaem si z hasem na biosie. Dysk jest ustawiony w trybie AHCI i przy standardowej instalce XP pokazuje si blue screen. Oczywicie w biosie wegug instrukcji jest moliwa zamiana trybu pracy, ale jak si do biosu dosta?

Pozdrawiam

Data: 2010-04-02 14:34:59
Autor: Dawid
system 7 na laptopie
***Einstein*** pisze:
[...]

To *legalny* waciciel nie zna hasa do *swojego* biosu?
Hp zakada jeszcze inne blokady na sprzedanych laptopach?
Dobrze wiedzie, trzeba HP omija szerokim ukiem.
Pozdrawiam

Data: 2010-04-02 18:51:49
Autor: ApanasBudriszko
system 7 na laptopie
W dniu 2010-04-02 14:20, ***Einstein*** pisze:
[...]

Co to ma do rzeczy ? Jak jest AHCI to przy standardowej instalce podajesz sterowniki do sata i standardowo instalujesz windowsa

Data: 2010-04-02 23:59:58
Autor: JoteR
system 7 na laptopie
"ApanasBudriszko" napisa:

Co to ma do rzeczy ? Jak jest AHCI to przy standardowej instalce podajesz sterowniki do sata

Podajesz na czym...? ;->

JoteR

Data: 2010-04-03 00:41:07
Autor: Konrad Kosmowski
system 7 na laptopie
** JoteR <joter@pf.pl> wrote:

Co to ma do rzeczy ? Jak jest AHCI to przy standardowej instalce podajesz
sterowniki do sata

Podajesz na czym...? ;->

"W trybie pilnym i na poduszkach" :)

A serio to w przypadku XP podajesz na dyskietce albo wstrzykujesz w obraz
instalacji (nic strasznego - s klikane wizardy do tego).

--
    +                                 '                      .-.     .
                               ,                         *    ) )

Data: 2010-04-02 23:42:06
Autor: Smok Eustachy
system 7 na laptopie
Dnia Sat, 03 Apr 2010 00:41:07 +0200, Konrad Kosmowski napisał(a):
/.../
A serio to w przypadku XP podajesz na dyskietce albo wstrzykujesz w
obraz instalacji (nic strasznego - są klikane wizardy do tego).

Nowy laptok ze stacją dyskietek????
2. Jak masz zrobić klikalnego wizarda jak system musisz zainstalować najpierw?

--
Smok Eustachy
http://pclinuxos.org.pl/

Data: 2010-04-03 01:49:16
Autor: Konrad Kosmowski
system 7 na laptopie
** Smok Eustachy <smok@eustachy.pl> wrote:

A serio to w przypadku XP podajesz na dyskietce albo wstrzykujesz w
obraz instalacji (nic strasznego - s klikane wizardy do tego).

Nowy laptok ze stacj dyskietek????

USB

2. Jak masz zrobi klikalnego wizarda jak system musisz zainstalowa
najpierw?

Na innym komputerze. Smok - kurwa odkd Ci widz na usenecie to nigdy nic z
sensem nie napisae.

--
    +                                 '                      .-.     .
                               ,                         *    ) )

Data: 2010-04-03 01:52:15
Autor: Konrad Kosmowski
system 7 na laptopie
** Konrad Kosmowski <konrad@kosmosik.net> wrote:

Smok - kurwa odkd Ci widz na usenecie to nigdy nic z sensem nie napisae.

Jako dowd podam, e nastpna Twoja wypowied bdzie kolejnym jaki zasadniczo
bardzo losowym wyraeniem czego w formie rwnowanika zdania... Do boju. :)
Ale co waciwie?

--
    +                                 '                      .-.     .
                               ,                         *    ) )

Data: 2010-04-04 11:14:02
Autor: Smok Eustachy
system 7 na laptopie
Dnia Sat, 03 Apr 2010 01:52:15 +0200, Konrad Kosmowski napisał(a):

** Konrad Kosmowski <konrad@kosmosik.net> wrote:

Smok - kurwa odkąd Cię widzę na usenecie to nigdy nic z sensem nie
napisałeś.

Jako dowód podam, że następna Twoja wypowiedź będzie kolejnym jakiś
zasadniczo bardzo losowym wyrażeniem czegoś w formie równoważnika
zdania... Do boju. :) Ale co właściwie?

O tyo, że trzeba być idiotą żeby nie zakumać, że wymaganie innego komputera albo jakiegoś dyskietka usb do instalacji systemu to kretynizm. I mnóstwo ludzi ma z tym problem, bo obserwowałem.Myślisz, że każdy będzie kupował dyskietka bo mu Konrad Kosmowski każe? ROTFL

--
Smok Eustachy
http://pclinuxos.org.pl/

Data: 2010-04-04 10:56:35
Autor: Smok Eustachy
system 7 na laptopie
Dnia Sat, 03 Apr 2010 01:49:16 +0200, Konrad Kosmowski napisał(a):
/.../
2. Jak masz zrobić klikalnego wizarda jak system musisz zainstalować
najpierw?

Na innym komputerze. Smok - kurwa odkąd Cię widzę na usenecie to nigdy
nic z sensem nie napisałeś.

Jakim innym jak jeden masz? Myślisz, że kazdy jest geekiem co ma 500 komputerów?

--
Smok Eustachy
http://pclinuxos.org.pl/

Data: 2010-04-05 16:36:49
Autor: Michal Lukasik
system 7 na laptopie
Dnia 4.4.2010, Smok Eustachy napisa(a):

Jakim innym jak jeden masz? Mylisz, e kazdy jest geekiem co ma 500 komputerw?

Nie kady te musi instalowa OS samemu - nie potrafisz lub nie masz do
tego narzdzi, zanie do kogo kto wie jak to zrobi, a jeli chcesz si
czego nauczy to nie marud, e zwizane jest to z dodatkowymi kosztami
i nakadem pracy. Jak widz syndrom Adasia S. w narodzie wiecznie ywy. ;D
--
 _____ __________________________
 \`   Y   (__)  __\`  |  |  |  '/ http://polish.spampoison.com/

Data: 2010-04-05 18:11:18
Autor: Smok Eustachy
system 7 na laptopie
Dnia Mon, 05 Apr 2010 16:36:49 +0100, Michal Lukasik napisał(a):

Dnia 4.4.2010, Smok Eustachy napisał(a):

Jakim innym jak jeden masz? Myślisz, że kazdy jest geekiem co ma 500
komputerów?

Nie każdy też musi instalować OS samemu - nie potrafisz lub nie masz do
tego narzędzi, zanieś do kogoś kto wie jak to zrobić, a jeśli chcesz się
czegoś nauczyć to nie marudź, że związane jest to z dodatkowymi kosztami
i nakładem pracy. Jak widzę syndrom Adasia S. w narodzie wiecznie żywy.

Jak nisko muszą upaść akolici Microsoftu żeby zachwalać to instalatorowe brakoróbstwo. Instalator który nie umie sobie podczytać sterownika z pendrajwa/dysku to śmieszne i porażka. Może padasz przed Microsoftem na pysk, bo nie wymagają czytnika kart perforowanych???

--
Smok Eustachy
http://pclinuxos.org.pl/

Data: 2010-04-05 20:32:20
Autor: JoteR
system 7 na laptopie
"Smok Eustachy" napisał:

Jak nisko muszą upaść akolici Microsoftu żeby zachwalać to
instalatorowe brakoróbstwo. Instalator który nie umie sobie
podczytać sterownika z pendrajwa

Ile było w użyciu pendrajwów w 2001 roku?

dysku

Którego? Z tego gołego, na którym sadza się system?

to śmieszne i porażka.

Słusznie oceniłeś swoją, za przeproszeniem, twórczość.

Może padasz przed Microsoftem na pysk,

Idź sobie na advocacy, dobrze? A przedtem podpytaj starszych kolegów, jakie nośniki były w powszechnym użyciu w czasach, kiedy był tworzony Windows XP. Oraz na jakich nośnikach można podawać sterowniki w młodszych systemach MS.

JoteR

Data: 2010-04-05 23:39:36
Autor: Smok Eustachy
system 7 na laptopie
Dnia Mon, 05 Apr 2010 20:32:20 +0200, JoteR napisał(a):

"Smok Eustachy" napisał:

Jak nisko muszą upaść akolici Microsoftu żeby zachwalać to
instalatorowe brakoróbstwo. Instalator który nie umie sobie podczytać
sterownika z pendrajwa

Ile było w użyciu pendrajwów w 2001 roku?

To chcesz instalować system w 2001 roku? Wehikuł czasu se zrób tylko żebyś pod Grunwald nie trafił.
dysku

Którego? Z tego gołego, na którym sadza się system?

Nie - z  ubranego.

[...]

Windows XP był tworzony do roku 2008 (SP3). Wikipedia Twoim wodzem. --
Smok Eustachy
http://pclinuxos.org.pl/

Data: 2010-04-03 00:56:45
Autor: JoteR
system 7 na laptopie
"Konrad Kosmowski" napisa:

Jak jest AHCI to przy standardowej instalce podajesz
sterowniki do sata

Podajesz na czym...? ;->

"W trybie pilnym i na poduszkach" :)

A serio to w przypadku XP podajesz na dyskietce

Temu laptopu HP? Nie kady ma pod rk FDD na USB.

albo wstrzykujesz w obraz instalacji

Mowa bya o - cytuj: "standardowej instalce".

(nic strasznego - s klikane wizardy do tego).

Mhm. I tak w ferworze klikania wykastruje si cz - w tzw. powszechnej opinii zbdnych - komponentw a potem lament na grupach, e nie dziaa to czy siamto i jak doda rosyjsk klawiatur.
Uprzedzajc dalszego flejma - tak, uprawiam czarnowidztwo, siej defetyzm i zion bezinteresownym pesymizmem.

JoteR

Data: 2010-04-03 01:21:09
Autor: Konrad Kosmowski
system 7 na laptopie
** JoteR <joter@pf.pl> wrote:

albo wstrzykujesz w obraz instalacji

Mowa bya o - cytuj: "standardowej instalce".

Nie rzucaj si tak ja tylko tumacz jak to mona zrobi i jest to legalne. :)

[...]

Aby wstrzykn sterownik do nonika instalacyjnego nie musisz przy okazji nic z
niego usuwa. I tyle.

--
    +                                 '                      .-.     .
                               ,                         *    ) )

Data: 2010-04-07 08:25:15
Autor: DooMiniK
system 7 na laptopie
On 2010-04-03 00:21, Konrad Kosmowski wrote:
** JoteR<joter@pf.pl>  wrote:

albo wstrzykujesz w obraz instalacji

Mowa bya o - cytuj: "standardowej instalce".

Nie rzucaj si tak ja tylko tumacz jak to mona zrobi i jest to legalne. :)

A tak to jest nielegalne? ;)

--
Dominik Siedlak (bachus)

Data: 2010-04-07 16:11:03
Autor: Mich@l
system 7 na laptopie
W dniu 2010-04-03 01:21, Konrad Kosmowski pisze:

Aby wstrzykn sterownik do nonika instalacyjnego nie musisz przy okazji nic z
niego usuwa. I tyle.

No ale wiesz jak to jest - naczyta si jeden z drugim bajek jak to odchudzony ikspek startuje w 2 sekundy i zajefajnie miga na 64 mega ramu no i nieszczcie gotowe...

Micha "Willy" Olszewski
GG: 2903798 / ICQ: 199507526
http://www.olszewski.net.pl

Data: 2010-04-08 02:06:36
Autor: Konrad Kosmowski
system 7 na laptopie
** Mich@l <kzvfvbk.hfhagb@tnmrgn.cy> wrote:

[...]

Ale jest to osigalne. Aczkolwiek najwyraniej nie naley dystrybuowa tych
informacji bo potem lamery prbuj i pisz bzdury. :-)

No nie bybym w zgodzie z wasnym sumieniem jakbym nie napisa, e faktycznie w
2003 roku zrobiem sobie co w rodzaju instalki okrojonej (zainstalowaem i
wywaliem rcznie co si da) prosto dla mojego laptopa - wtedy miaem IBM
ThinkPad 600 co z 64MB RAM i 1,5GB dyskiem bida/student. I to dziaao, shell
okrojony do minimum, jako gwny interfejs uytkownika - Far Manager - dawao
si na tym sprzcie oglda filmy, przeglda Internet, sucha muzyki itd. :-)

Potem zainstalowaem Linuksa... no i wczeniej te zdarzao mi si
zaprogramowa Atari i Amstrada, odpali kilka command.com w powoce Windows 3.x
(tylko po to aby uzyska wielowtkowo i jako takie zarzdzanie pamici) wic
nie byem jakim neofit odnonie tego XP chocia za oldskulowca si nadal nie
uwaam.

Tak czy inaczej - gwno chopu nie zegarek.

--
    +                                 '                      .-.     .
                               ,                         *    ) )

Data: 2010-04-07 20:10:34
Autor: Saiko Kila
system 7 na laptopie
Proces Konrad Kosmowski <konrad@kosmosik.net> zwrci bd:

[...]

Tego notebooka to nie dotyczy, ale s kontrolery przy ktrych tak si
nie da, np. slipstream (programem nlite) niektrych sterownikw FastTrak
Promise do XP zawiedzie, i windows nadal bdzie si plu o dyskietk i
twierdzi e nie moe dosta si do dysku z ktrego jakim cudem
wystartowa... To wina XP nie sterownikw. Akurat instalator XP to kupa
g.

--
Saiko Kila
Unregistered Windows User #7.29581131e8

Data: 2010-04-08 02:09:16
Autor: Konrad Kosmowski
system 7 na laptopie
** Saiko Kila <fnvxbxvyn@phgzr.vqrn.arg.cy> wrote:

[...]

Nie rozumiem. Tzn. w przypadku tych kontrolerw to dajmy na to zainstalujesz
Windows na dysku i potem podczysz kontroler jak !gwny storage i podasz
sterownik to zadziaa? Czy moe w ogle to jest sprzt dla ktrego nie ma
sterownika dla Windows (tak, taki te si zdarza)?

Instalator 2003/XP/2000/NT najlepszy nie by nigdy ale do tego co mia robi z
reguy (co potwierdza ilo instalacji Windows na wiecie) jako tako dawa
sobie rad.

--
    +                                 '                      .-.     .
                               ,                         *    ) )

Data: 2010-04-09 19:48:19
Autor: Saiko Kila
system 7 na laptopie
[...]

Z reguy tak.

Ostatnio miaem tak instalacj (SP3) na kilkuletnim komputerze,
naklem si za cay miesic. Problem wystpi dopiero na dysku SATA
podczepionym do kontrolera Promise SATA/RAID (pyta Solteka), wczeniej
kilka razy by tam instalowany XP na dysku podczepionym do zwykego
PATA. Problem by m.in. taki e nie rozpoznawa sterownikw z dyskietki
(albo i dyskietki w ogle?) mimo e byy w porzdku. Trzeba byo
slipstreamowa, ale instalator nadal sterownikw nie zauwaa na
pniejszym etapie, kiedy mia kopiowa. Wreszcie, po pokonaniu
problemu, wykada si w czasie odpalania z bdem ktry zawsze widz
jak jest co nie tak z dostpem do dysku. Najgorzej e te sterowniki
dobre byy, w sensie w kocu udao mi si to poata, przy pomocy
podczepionego innego kompa, uywajc tych trzykrotnie przez Windowsa
oplutych sterownikw.

W ogle ju kilka razy robiem slipstreaming metod tradycyjn i nlite i
to by pierwszy przypadek kiedy a tak nie zadziaao. Ale te pierwszy
raz SP3. Znalazem te w Google wiele skarg ludzi na to e nie dziaaj
- jedni wini Promise (zastosowa ten sam numer HWID dla lekko
rnicych si kontrolerw, ma wiele wersji sterownikw ktre s
kompatybilne tylko z niektrymi BIOSami itd.), inni Windows. Poniewa u
mnie w kocu to dziaa to wini bardziej windows. Z Vist nigdy nie
miaem problemw sprztowych i mam nadziej e wicej XP instalowa nie
bd :)

Data: 2010-04-09 20:19:22
Autor: JoteR
system 7 na laptopie
"Saiko Kila" napisa:

Trzeba byo slipstreamowa,

W takich przypadkach najprociej jest sepulkowa, ale jeli s pod rk wiee murkwie i gwajdolnica, to najpierw mona sprbowa wychwindrzy.

JoteR

Data: 2010-04-09 20:27:28
Autor: Saiko Kila
system 7 na laptopie
Proces JoteR <joter@pf.pl> zwrci bd:

Trzeba byo slipstreamowa,

W takich przypadkach najprociej jest sepulkowa, ale jeli s pod rk wiee murkwie i gwajdolnica, to najpierw mona sprbowa wychwindrzy.

Jest w ojczystym jzyku Lema jakie sowo na to? A wychwindrzy to tak
swoj drog, na zapas.

Data: 2010-04-09 22:28:55
Autor: Konrad Kosmowski
system 7 na laptopie
[...]

Mona ew. wstrzykn sterowniki.

--
    +                                 '                      .-.     .
                               ,                         *    ) )

Data: 2010-04-09 22:48:49
Autor: Saiko Kila
system 7 na laptopie
[...]

To mi si kojarzy z pewn technik hakersk :)

Data: 2010-04-02 14:40:42
Autor: Mariusz Kruk
system 7 na laptopie
epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "OMSON"
Nie ma sensu dangrejdowa do XP. IMHO w przypadku Visty byo to zrozumiae. Win7 jest wg mnie lepszy/wydajniejszy od XP (zwaszcza wersja 64-bit).

A jak wspaniale chodzi np. z ZenWorks7...

--
d'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'Yb `b  Kruk@epsilon.eu.org   d' d' http://epsilon.eu.org/ Yb `b,-,.,-,.,-,.,-,.,-,.,-,.d'

Data: 2010-04-02 14:54:06
Autor: qwerty
system 7 na laptopie
Uytkownik "Mariusz Kruk" <Mariusz.Kruk@epsilon.eu.org> napisa w wiadomoci grup dyskusyjnych:slrnhrbpea.9fa.Mariusz.Kruk@epsilon.rdc.pl...
[...]

Jak nie chodzi to znaczy, e kto nie potrafi pisa programw. Tutaj system nie ma nic do tego.

Data: 2010-04-02 15:01:10
Autor: Mariusz Kruk
system 7 na laptopie
epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "qwerty"

Gupi. Poczytaj czym s zeny.

--
/\-\/\-\/\-\/\-\/\-\/\-\/\ \  Kruk@epsilon.eu.org   / / http://epsilon.eu.org/ \ \/-/\/-/\/-/\/-/\/-/\/-/\/

Data: 2010-04-02 15:09:25
Autor: qwerty
system 7 na laptopie
Użytkownik "Mariusz Kruk" <Mariusz.Kruk@epsilon.eu.org> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:slrnhrbqkm.9fa.Mariusz.Kruk@epsilon.rdc.pl...
epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "qwerty"
Nie ma sensu dałngrejdować do XP. IMHO w przypadku Visty było to
zrozumiałe. Win7 jest wg mnie lepszy/wydajniejszy od XP (zwłaszcza
wersja 64-bit).
A jak wspaniale chodzi np. z ZenWorks7...
Jak nie chodzi to znaczy, że ktoś nie potrafi pisać programów. Tutaj system nie
ma nic do tego.

Głupiś. Poczytaj czym są zeny.

Chodzi Ci o 禅?

Data: 2010-04-02 14:57:39
Autor: OMSON
system 7 na laptopie
Mariusz Kruk pisze:

A jak wspaniale chodzi np. z ZenWorks7...

Wiesz, kady ma wasny zestaw priorytetw. Mnie wystarcza fakt, e w rodowisku 64-bitowym bez problemw uywam hosta 32-bitowego i taki samych sterownikw - nie ma adnych problemw. Za to obserwuje w praktyce, ze umiejtno korzystania z RAM-u jest o wiele lepsza w systemie 64-bit ni w takim 32-bit (chociaby po szybkoci adowania okrelonych danych do pamici w jednym i drugim przypadku).
Dlatego Twoje ZenWorks7 np w moim przypadku jest o tyle istotne co dla Ciebie Sonar 8.5 + Superior 2.0 ;)

Pzdr, OMSON

Data: 2010-04-02 15:02:05
Autor: Mariusz Kruk
system 7 na laptopie
epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "OMSON"
A jak wspaniale chodzi np. z ZenWorks7...
Wiesz, kady ma wasny zestaw priorytetw.

Oczywicie.

Mnie wystarcza

Ano wanie. Tobie wystarcza, innym nie musi.

Dlatego Twoje ZenWorks7 np w moim przypadku jest o tyle istotne co dla Ciebie Sonar 8.5 + Superior 2.0 ;)

Zgadza si. Co nie zmienia faktu, e Twoje "nie ma sensu" (czy jak to
tam byo) jest skrajnie subiektywne.

--
d'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'Yb `b  Kruk@epsilon.eu.org   d' d' http://epsilon.eu.org/ Yb `b,-,.,-,.,-,.,-,.,-,.,-,.d'

Data: 2010-04-02 18:06:35
Autor: Przemek
system 7 na laptopie
Uytkownik "OMSON" <omson@o-dwa.pl> napisa w wiadomoci news:hp4mtu$n8l$1news.lublin.pl...
Nie ma sensu dangrejdowa do XP. IMHO w przypadku Visty byo to zrozumiae. Win7 jest wg mnie lepszy/wydajniejszy od XP (zwaszcza wersja 64-bit).

To ustaw te choler, eby pulpit wyglda jak w Classic windows...
Jak dla mnie na razie nie wykonalne i dlatego win7 z tym KDE-podobnym gui jest nie do zaakceptowania.
Przem

Data: 2010-04-02 18:54:53
Autor: ApanasBudriszko
system 7 na laptopie
W dniu 2010-04-02 18:06, Przemek pisze:
[...]

Rzeczywicie powany problem, pulpit nie waciwy i wszystko co wie si z jakoci systemu, wydajnoci, bezpieczestwem etc przestaje by wane.

Data: 2010-04-03 00:22:03
Autor: nb
system 7 na laptopie
at Fri 02 of Apr 2010 18:06, Przemek wrote:

Użytkownik "OMSON" <omson@o-dwa.pl> napisał w wiadomości
Nie ma sensu dałngrejdować do XP. IMHO w przypadku Visty było to
zrozumiałe. Win7 jest wg mnie lepszy/wydajniejszy od XP (zwłaszcza
wersja 64-bit).

To ustaw te cholerę, żeby pulpit wyglądał jak w Classic windows...
Jak dla mnie na razie nie wykonalne i dlatego win7 z tym KDE-podobnym
gui jest nie do zaakceptowania.

A to ciekawe. Najlepszy GUI jaki znam to właśnie KDE. Chodzi raczej
o funkcjonalność niż to jak wygląda na zrzutach ekranu. Ale wygląd
też jest niezły, zwłaszcza KDE4, które funkcjonalnie stacza się
do poziomu Visty i chyba nigdy nie osiągnie poziomu KDE3, bo tak
jest strategia.

Przem

--
nb

Data: 2010-04-03 09:56:43
Autor: Przemek
system 7 na laptopie
Użytkownik "nb" <nobody@nowhere.net> napisał w wiadomości news:hp5qma$l6v$1news.dialog.net.pl...
[...]

Ok, ale własnie mi chodzi o to co widać. ja chce normalne ikony, z normalnymi czcionkami, bez jakichś gównianych ClearType, które jedynie rozmazują czcionki itd.
No kurcze, nie można normalnie? Ja nie zmuszam innych do tego, zeby musieli tak jak ja, ale czemu mi się zabrania wyboru tego co uważam za lepsze?
Przem

Data: 2010-04-03 14:13:42
Autor: Grzegorz Krukowski
system 7 na laptopie
On Sat, 3 Apr 2010 09:56:43 +0200, "Przemek" <raz@onet.pl> wrote:

Uytkownik "nb" <nobody@nowhere.net> napisa w wiadomoci news:hp5qma$l6v$1news.dialog.net.pl...
A to ciekawe. Najlepszy GUI jaki znam to wanie KDE. Chodzi raczej
o funkcjonalno ni to jak wyglda na zrzutach ekranu. Ale wygld
te jest niezy, zwaszcza KDE4, ktre funkcjonalnie stacza si
do poziomu Visty i chyba nigdy nie osignie poziomu KDE3, bo tak
jest strategia.

Ok, ale wasnie mi chodzi o to co wida. ja chce normalne ikony, z normalnymi czcionkami, bez jakich gwnianych ClearType, ktre jedynie rozmazuj czcionki itd.
No kurcze, nie mona normalnie? Ja nie zmuszam innych do tego, zeby musieli tak jak ja, ale czemu mi si zabrania wyboru tego co uwaam za lepsze?
Przem
No ale ja mam W7 ktre wyglda tak samo jak W95 i to osignem bez
adnych dodatkowych narzdzi - przejyj opcje W7 i bdziesz mia tak
samo.
--
Grzegorz Krukowski

Data: 2010-04-05 18:08:32
Autor: Przemek
system 7 na laptopie
Uytkownik "Grzegorz Krukowski" <registered.user@op.pl> napisa w wiadomoci
No ale ja mam W7 ktre wyglda tak samo jak W95 i to osignem bez
adnych dodatkowych narzdzi - przejyj opcje W7 i bdziesz mia tak
samo.

W takim razie ja nie umiem. Wszystkki si prawie udao, ale zmieni czcionek tak, zeby nie byy z wygldu jak ClearType, nawet po jego wyczeniu, te si nie dao. BTW wrzuci gdzie printscreena w bmp?
Przem

Data: 2010-04-05 18:34:48
Autor: Grzegorz Krukowski
system 7 na laptopie
On Mon, 5 Apr 2010 18:08:32 +0200, "Przemek" <raz@onet.pl> wrote:

[...]

Jako e mam angielskiego W7 to podam nazwy z niego.

Wejd do menu Start i nacinij PPM na ,,Computer'' i wybierz
,,Properties'', lub w panelu sterowania uruchom ,,System''. W
,,System'' wybierz ,,Advanced system settings''. Na karcie
,,Advanced'' pierwsza ramka jest zatytuowana ,,Performance'', kliknij
w znjdujcy si na niej przycisk ,,Settings ..''. Na karcie ,,Visual
effects'' znajduje si pole wyboru zatytuowane ,,Smooth edges of
screen fonts'' (u mnie 4. od dou) - odznacz je i zatwierd zmiany, od
tego momentu w systemie nie dziaa Clear Type, cho co niektre
programy pewno robi to po swojemu.
--
Grzegorz Krukowski

Data: 2010-04-05 22:36:32
Autor: Przemek
system 7 na laptopie
Uytkownik "Grzegorz Krukowski" <registered.user@op.pl> napisa w wiadomoci
Jako e mam angielskiego W7 to podam nazwy z niego.

1. jeszcze gorzej to wyglda..
2. czy moe mi kto wytumaczyc, czemu ten idiota przy okazji zmieni to pulpitu?
No esz, robi wszystko, ebym znienawidzi ;)
Przem

Data: 2010-04-05 23:28:45
Autor: Grzegorz Krukowski
system 7 na laptopie
On Mon, 5 Apr 2010 22:36:32 +0200, "Przemek" <raz@onet.pl> wrote:

Uytkownik "Grzegorz Krukowski" <registered.user@op.pl> napisa w wiadomoci
Jako e mam angielskiego W7 to podam nazwy z niego.

1. jeszcze gorzej to wyglda..
Bo przed ClearType MS uywa innego wygadzania i chyba o to ci chodzi
a nie o cakowite jego wyczenie. Jak wczy to stare wygadzanie w
sidemce to nie wiem, w XP dao si to zrobi ktr aplikacj z
pakietu Power Toys dla XP.
2. czy moe mi kto wytumaczyc, czemu ten idiota przy okazji zmieni to pulpitu?
Bo na talent nie ma rady? ;) Mi nic takiego nie robi ;)

I we si przeturlaj na jak grup o Windowsach, moe kto ci tam
lepiej pomoe.
--
Grzegorz Krukowski

Data: 2010-04-06 21:23:14
Autor: Przemek
system 7 na laptopie
Uytkownik "Grzegorz Krukowski" <registered.user@op.pl> napisa w wiadomoci
I we si przeturlaj na jak grup o Windowsach, moe kto ci tam
lepiej pomoe.

Spoko, dziki za cierpliwo :)
Przem

Data: 2010-04-03 01:06:16
Autor: Andrzej Libiszewski
system 7 na laptopie
Dnia Fri, 2 Apr 2010 18:06:35 +0200, Przemek napisał(a):

Użytkownik "OMSON" <omson@o-dwa.pl> napisał w wiadomości news:hp4mtu$n8l$1news.lublin.pl...
Nie ma sensu dałngrejdować do XP. IMHO w przypadku Visty było to zrozumiałe. Win7 jest wg mnie lepszy/wydajniejszy od XP (zwłaszcza wersja 64-bit).

To ustaw te cholerę, żeby pulpit wyglądał jak w Classic windows...

Lepiej od razu GUI z Win 3.1

Muzeum zakładasz? Po co ci to?

Jak dla mnie na razie nie wykonalne i dlatego win7 z tym KDE-podobnym gui jest nie do zaakceptowania.

Bo ponieważ?

"Nie zawsze wola ministrów wyznacza bieg historii i niekoniecznie
pontyfikat kapłanów porusza rękoma Boga."

Data: 2010-04-03 01:22:34
Autor: Konrad Kosmowski
system 7 na laptopie
** Andrzej Libiszewski <a.libiszewski@gazeta.usunto.pl> wrote:

Jak dla mnie na razie nie wykonalne i dlatego win7 z tym KDE-podobnym gui
jest nie do zaakceptowania.

Bo poniewa?

Bo jest inne. :) Nie wszystkich trzeba uszczliwia na si - jak Mu pasuje
GUI Windows XP to niech na nim pracuje - jego wybr. Nie wiadczy to o
lepszoci jednego nad drugim.

--
    +                                 '                      .-.     .
                               ,                         *    ) )

Data: 2010-04-03 01:36:56
Autor: Andrzej Libiszewski
system 7 na laptopie
Dnia Sat, 3 Apr 2010 01:22:34 +0200, Konrad Kosmowski napisał(a):

** Andrzej Libiszewski <a.libiszewski@gazeta.usunto.pl> wrote:

Jak dla mnie na razie nie wykonalne i dlatego win7 z tym KDE-podobnym gui
jest nie do zaakceptowania.

Bo ponieważ?

Bo jest inne. :) Nie wszystkich trzeba uszczęśliwiać na siłę - jak Mu pasuje
GUI Windows XP to niech na nim pracuje - jego wybór. Nie świadczy to o
lepszości jednego nad drugim.

On nie chce GUI z XP, tylko z Win95...

"Dar jest błogosławieństwem ofiarodawcy"

Data: 2010-04-02 23:43:19
Autor: Smok Eustachy
system 7 na laptopie
Dnia Sat, 03 Apr 2010 01:36:56 +0200, Andrzej Libiszewski napisał(a):

/.../
On nie chce GUI z XP, tylko z Win95...

Bo GUI Win95 rządzi.

--
Smok Eustachy
http://pclinuxos.org.pl/

Data: 2010-04-03 13:30:20
Autor: Andrzej Libiszewski
system 7 na laptopie
W dniu 03-04-2010 01:43, Smok Eustachy pisze:
Dnia Sat, 03 Apr 2010 01:36:56 +0200, Andrzej Libiszewski napisał(a):

/.../
On nie chce GUI z XP, tylko z Win95...

Bo GUI Win95 rządzi.

CLI, panie, CLI.

"I must rule with eye and claw — as the hawk among lesser birds."

Data: 2010-04-08 02:00:05
Autor: Konrad Kosmowski
system 7 na laptopie
** Andrzej Libiszewski <a.libiszewski@gazeta.usunto.pl> wrote:

Bo GUI Win95 rzdzi.

CLI, panie, CLI.

To Windows 95 miao jakie sensowne CLI? Serio. Akurat CLI w Windows to mega
obsysa.

Ostatnio chciaem sobie zrobi raport z kont w Active Directory - prosty wynik
w tabeli kto do jakiej grupy/OU naley oraz inne parametry konta (imi,
nazwisko, CN).

Pierwsza myl - SQL, po odrobinie googlania okazao si, e nie da si
odpytywa AD w stylu SQL, tzn. mona wpi SQL Server do AD, skonfigurowa
poczenie ale i tak odpytywanie miao spore ograniczenia i sprowadzao si do
programowania funkcji API, a nie czego deklaratywnego w rozumieniu jzyka SQL.
Nie miaem ani SQL Server pod rk ani czasu na takie rzeczy.

Dalej myl - Windows -> PowerShell - no te nie za bardzo po pierwsze musiaem
zainstalowa sporo rzeczy i okazao si, e w mojej wersji Windows nie mog ich
zainstalowa. Dalej przegldaem przykady skryptw i ledwo co je rozumiaem,
jakie strasznie rozwleke po kilkadziesit linijek do tak prostych rzeczy jak
odpytanie bazy danych (LDAP). Co si okazao? Python - a jake, zainstalowaem dystrybucj dla Windows i
potem w sposb standardowy odpowiednie moduy. Dalej napisaem 17 liniek
skryptu (dwa warunki) i otrzymaem to co chciaem. I nawet Excel to otworzy.
:>

Ta CLI Windows - chyba, e si Pythona zainstaluje...

--
    +                                 '                      .-.     .
                               ,                         *    ) )

Data: 2010-04-08 11:09:52
Autor: Andrzej Libiszewski
system 7 na laptopie
Dnia Thu, 8 Apr 2010 02:00:05 +0200, Konrad Kosmowski napisał(a):

** Andrzej Libiszewski <a.libiszewski@gazeta.usunto.pl> wrote:

Bo GUI Win95 rządzi.

CLI, panie, CLI.

To Windows 95 miało jakieś sensowne CLI? Serio. Akurat CLI w Windows to mega
obsysa.

Ale było tradycyjne, więc lepsze :) Ja nie o jakości przecież piszę, tylko
o przyzwyczajeniach.

Ta CLI Windows - chyba, że się Pythona zainstaluje...

Nie da rady, bo to niezgodne z tradycją ;)

"Krocz naprzód, mężny światłości synu
A te sedesy w kolorze jaśminu
Skąpanego w bladej poświacie miesiąca
Znajdziesz tam, kędy wiedzie strzała gorejąca!"

Data: 2010-04-03 01:48:08
Autor: Konrad Kosmowski
system 7 na laptopie
[...]

No i nawet gdyby to co?

Mam do czynienia z mnstwem osb, ktre nie s komputerowymi geekami - im ledwo
co udao si (dajmy na to) nauczy GUI Windows 95 i kada zmiana np. inna
ikonka (serio) czy w innym miejscu na pulpicie UTRUDNIA im prac.

Wic po co ich zmusza do nowoci? GUI Windows 95 z niewielkimi zmianami
zostao do Windows XP w trybie klasycznym - byy oczywicie ogromne zmiany "pod
mask" ale GUI pozostawao bardzo podobne. Nagle wraz z Vist i Office 2007 w
Microsofcie stwierdzili, e warto zmieni GUI - decyzja i dobra i za.

Po prostu we sprbuj pomyle i wczuj si w osob, ktrej z trudem wychodzi
nauczenie si nowego GUI. Ta osoba nie jest od Ciebie ani lepsza, ani gorsza -
po prostu jest - to moe by np. Twj rodzic.

--
    +                                 '                      .-.     .
                               ,                         *    ) )

Data: 2010-04-03 09:51:22
Autor: Przemek
system 7 na laptopie
Uytkownik "Konrad Kosmowski" <konrad@kosmosik.net> napisa w wiadomoci news:oaci87-h93.ln1kosmosik.net...
Po prostu we sprbuj pomyle i wczuj si w osob, ktrej z trudem
wychodzi nauczenie si nowego GUI. Ta osoba nie jest od Ciebie ani
lepsza, ani gorsza - po prostu jest - to moe by np. Twj rodzic.

Tylko w moim przypadku to nie jest kwestia niemonoci. Ja nie mam ochoty i mi si zbiera jak widz te wszystkie latajce okienka.
Poza tym w tej chwili na pami znam wszystkie okna i jestem w stanie z uytkownikiem bez monitora przed oczami go poprowadzi, w tym nowym shicie nie masz nigdy pewnoci co widzisz na ekranie. A poza tym nie mam ochoty sie uczy, bo kto sobie co wymyli i mnie uszczliwia.
Wiem, e moe jestem dziwny i niektrzy powiedz, ze stary, no c. ja czasem mam pecha, czasem oni.
Przem

Data: 2010-04-03 13:29:10
Autor: Andrzej Libiszewski
system 7 na laptopie
W dniu 03-04-2010 09:51, Przemek pisze:
Użytkownik "Konrad Kosmowski" <konrad@kosmosik.net> napisał w wiadomości
> [...]
Po prostu weź spróbuj pomyśleć i wczuj się w osobę, której z trudem
wychodzi nauczenie się nowego GUI. Ta osoba nie jest od Ciebie ani
lepsza, ani gorsza - po prostu jest - to może być np. Twój rodzic.

Tylko w moim przypadku to nie jest kwestia niemożności. Ja nie mam
ochoty i mi się zbiera jak widzę te wszystkie latające okienka.
Poza tym w tej chwili na pamięć znam wszystkie okna i jestem w stanie z
użytkownikiem bez monitora przed oczami go poprowadzić, w tym nowym
shicie nie masz nigdy pewności co widzisz na ekranie. A poza tym nie mam
ochoty sie uczyć, bo ktoś sobie coś wymyślił i mnie uszczęśliwia.

Kto to w ogóle słyszał o jakimś nowomodnym GUI. Był CLI, wszystko było jasne, dokładnie w tym samym miejscu. I komu to, panie, przeszkadzało?

Wiem, że może jestem dziwny i niektórzy powiedzą, ze stary, no cóż. ja
czasem mam pecha, czasem oni.

Ja tylko powiem, że gdyby wszyscy tak myśleli to byśmy do tej pory w jaskini siedzieli, ubierali się w skóry (choć nie na pewno) i do tej pory narzędzia z kamienia ciosali. Albo i nie, bo ktoś musiałby wymyślić jeszcze, że tak się da i przełamać opór tych którzy uznaliby to za ekstrawagancję i nikomu niepotrzebną nowość.

"I must rule with eye and claw — as the hawk among lesser birds."

Data: 2010-04-05 18:10:19
Autor: Przemek
system 7 na laptopie
Użytkownik "Andrzej Libiszewski" <a.libiszewski@gazeta.usunto.pl> napisał w wiadomości news:hp78v9
Ja tylko powiem, że gdyby wszyscy tak myśleli to byśmy do tej pory w jaskini siedzieli, ubierali się w skóry (choć nie na pewno) i do tej

Sory, porównanie nie jest tożsame, dzisiaj nikt mi nie broni ani nie uniemozliwia ubierać się w skóry a'la kamień łupany, w przypadku W7 i owszem.
Przem

Data: 2010-04-06 00:26:09
Autor: Andrzej Libiszewski
system 7 na laptopie
Dnia Mon, 5 Apr 2010 18:10:19 +0200, Przemek napisał(a):

[...]

Nikt ci nie każe używać W7. Nikt ci nie broni używać starszych wersji.
Jaśniej już się chyba nie da?

"Dar jest błogosławieństwem ofiarodawcy"

Data: 2010-04-06 21:26:08
Autor: Przemek
system 7 na laptopie
Użytkownik "Andrzej Libiszewski" <a.libiszewski@gazeta.usunto.pl> napisał w wiadomości
Nikt ci nie każe używać W7. Nikt ci nie broni używać starszych wersji.
Jaśniej już się chyba nie da?

A czy sądzisz, że mam kłopot z myśleniem?
Nie, nie mam. I dokładnie tak robię, nie wyklucza to jednak możliwości wyrażenia przeze mnie zdania na ten temat i czy Ci się to podoba czy nie, prawda?
BTW ciekawe, ze nie tylko ja mam podobne zdanie.
Przem

Data: 2010-04-07 00:24:22
Autor: Andrzej Libiszewski
system 7 na laptopie
Dnia Tue, 6 Apr 2010 21:26:08 +0200, Przemek napisał(a):

[...]

Gloryfikujących tzw. "stare czasy" nigdy nie brakuje.

Data: 2010-04-07 17:09:01
Autor: Przemek
system 7 na laptopie
Użytkownik "Andrzej Libiszewski" <a.libiszewski@gazeta.usunto.pl> napisał w wiadomości news:1mzh2k1aqrvl0
Gloryfikujących tzw. "stare czasy" nigdy nie brakuje.

A Ty znowu swoje i ciekawe, że znowu dyskutujesz z czymś, czego nie napisałem.
Przem

Data: 2010-04-08 01:30:46
Autor: Andrzej Libiszewski
system 7 na laptopie
Dnia Wed, 7 Apr 2010 17:09:01 +0200, Przemek napisał(a):

[...]

Piję do tej części posta, gdzie napisałeś, że nie tylko ty masz takie
zdanie (że nowe jest be a stare to dopiero super, co z kontekstu twoich
wypowiedzi raczej jasno wynika).

To żeby nie było niejasności i wypierania się.

Data: 2010-04-08 17:31:10
Autor: Przemek
system 7 na laptopie
[...]

No widzisz, i tu mamy problem, bo ja nigdzie nie napisałem, ze Win7 jest be. Napisałem wyraźnie, że mnie wkurza, że w nowych produktach rezygnują ze starych, świetnych, wygodnych i IMHO bardzo dobrych rozwiązań, i że własnie z tego powodu będę się bronił jak najdłużej przed nimi. Potem tłumaczylem czemu te stare rozwiązania uważam za dobre.

To żeby nie było niejasności i wypierania się.

Dokładnie.
Przem

Data: 2010-04-09 00:41:14
Autor: Andrzej Libiszewski
system 7 na laptopie
Dnia Thu, 8 Apr 2010 17:31:10 +0200, Przemek napisał(a):

[...]

Cały czas rozmawiamy o GUI (a raczej, ponieważ wspomniałem również o CLI, o
UI)a nie o kernelu czy ogólnie o wnętrznościach. Pisząc o tradycji i
trzymaniu się do upadłego tego co było również pisałem właśnie o tym.

Data: 2010-04-09 17:07:40
Autor: Przemek
system 7 na laptopie
[...]

Powiedziałeś, że skoro nie mam  ochoty na nauczenie się nowego, niech będzie UI, to jestem z epoki kamienia łupanego, a do tego mogę sobie używać starych wersji, bo nikt mi tego nie zabrania.
Do tego sprpwadza się ta dyskusja.
No więc Ci jeszcze raz odpowiadam:
1. nie widze potzreby zmuszania mnie do nauki owego czegoś tylko dlatego, ze ktos wymyslił coś bardziej przebajerowanego, tym bardziej, ze do tej pory i tego oczekuje nadal, szanowane były gusty dotychczasowych użytkowników;
2. dokładnie w tym wątku opisałem słabości tego UI, więc powtarzał się nie będę;
..3 mylisz się pisząc, że nikt mi nie zabrania, otóż zabrania wycofując się ze wsparcia dotychczasowego produktu.
Przem

Data: 2010-04-09 19:07:08
Autor: Andrzej Libiszewski
system 7 na laptopie
Dnia Fri, 9 Apr 2010 17:07:40 +0200, Przemek napisał(a):

[...]

No więc po raz kolejny ci piszę, że jak nie masz chęci używać GUI W7 to nie
używaj. Vista albo XP nie będą zmuszać cię do zmiany przyzwyczajeń.

2. dokładnie w tym wątku opisałem słabości tego UI, więc powtarzał się nie będę;

A ja nie traktuję tego jako słabość. ICMPTZ?

.3 mylisz się pisząc, że nikt mi nie zabrania, otóż zabrania wycofując się ze wsparcia dotychczasowego produktu.

Że co proszę? Czego ci nie wspierają? Wróć do Visty (to prawie to samo co
W7, a będzie twój ukochany styl Windows Classic), albo do XP. Wszystkie te
systemy są wciąż wspierane, więc nie pitol. Masz wybór.

"I must rule with eye and claw — as the hawk among lesser birds."

Data: 2010-04-09 19:30:28
Autor: Przemek
system 7 na laptopie
Użytkownik "Andrzej Libiszewski" <a.libiszewski@gazeta.usunto.pl> napisał w wiadomości
No więc po raz kolejny ci piszę, że jak nie masz chęci używać GUI W7 to
nie używaj.

No własnie. problem w tym, że nie mogę. GUI to nie system, więc mam ochotę na uzywanie Win7, ale z normalnym GUI, a tego nie mogę. Czemu? Nie dlatego, że nie da się, ze Bóg wie co. Nie, bo nie.

2. dokładnie w tym wątku opisałem słabości tego UI, więc powtarzał się
nie  będę;
A ja nie traktuję tego jako słabość. ICMPTZ?

A ja tak. ICMPTZ?

Że co proszę? Czego ci nie wspierają? Wróć do Visty (to prawie to samo co
W7, a będzie twój ukochany styl Windows Classic), albo do XP. Wszystkie te
systemy są wciąż wspierane, więc nie pitol. Masz wybór.

Jeszcze. Za chwilę figę nie wybór.
Przem

Data: 2010-04-09 19:46:56
Autor: Andrzej Libiszewski
system 7 na laptopie
Dnia Fri, 9 Apr 2010 19:30:28 +0200, Przemek napisał(a):

[...]

No ale to ty masz problem, nie ja, więc cóż miałbym ci robić?

[...]

2012 albo 2014 to "za chwilę"? Interesujące.

"A cóż można polepszyć w tak doskonałym programie jak iTunes?"
Alvy Singer

Data: 2010-04-10 11:22:23
Autor: Przemek
system 7 na laptopie
Użytkownik "Andrzej Libiszewski" <a.libiszewski@gazeta.usunto.pl> napisał w wiadomości
A ja tak. ICMPTZ?
No ale to ty masz problem, nie ja, więc cóż miałbym ci robić?

A czy ja Cie prosze o pomoc? Wystarczy, ze pochylisz się nad moim probleme, zrozumienia nie oczekuję.

2012 albo 2014 to "za chwilę"? Interesujące.

Sądzisz, ze do tego czasu coś się zmieni?
Przem

Data: 2010-04-10 11:42:03
Autor: Andrzej Libiszewski
system 7 na laptopie
Dnia Sat, 10 Apr 2010 11:22:23 +0200, Przemek napisał(a):

2012 albo 2014 to "za chwilę"? Interesujące.

Sądzisz, ze do tego czasu coś się zmieni?
Przem

Może do tego czasu GUI W7 będzie już tak tradycyjny, że go zaakceptujesz.

Data: 2010-04-10 12:20:34
Autor: JoteR
system 7 na laptopie
"Przemek" napisał:

ICMPTZ?

cóż miałbym ci robić?

Wystarczy, ze pochylisz się

Czy moglibyście wynieść się z tymi pieszczotami z grupy - było nie było - sprzętowej?

JoteR

Data: 2010-04-10 12:46:42
Autor: Andrzej Libiszewski
system 7 na laptopie
Dnia Sat, 10 Apr 2010 12:20:34 +0200, JoteR napisał(a):

"Przemek" napisał:

[...]

Było interweniować wcześniej, jak się wątek skierował na oprogramowanie.
Teraz przenoszenie się gdzie indziej nie ma wielkiego sensu.

Data: 2010-04-03 09:48:45
Autor: Przemek
system 7 na laptopie
Użytkownik "Andrzej Libiszewski" <a.libiszewski@gazeta.usunto.pl> napisał w wiadomości
On nie chce GUI z XP, tylko z Win95...

1. gdzie to napisałem?
2. że zacytuję twojego po-piścę: "No i nawet gdyby to co?"
Przem

Data: 2010-04-03 13:25:24
Autor: Andrzej Libiszewski
system 7 na laptopie
napisał w wiadomości
On nie chce GUI z XP, tylko z Win95...

1. gdzie to napisałem?

Nie musiałeś - tryb Windows Classic to niby skąd się wywodzi, jak nie z Win95?

2. że zacytuję twojego po-piścę: "No i nawet gdyby to co?"
Przem

Nie no, nic. Chcesz mieć muzeum to miej.

"I must rule with eye and claw — as the hawk among lesser birds."

Data: 2010-04-05 18:11:12
Autor: Przemek
system 7 na laptopie
Użytkownik "Andrzej Libiszewski" <a.libiszewski@gazeta.usunto.pl> napisał w wiadomości news:hp7995
Nie musiałeś - tryb Windows Classic to niby skąd się wywodzi, jak nie z Win95?

A jednak nie, GUI W95 i XP się znacznie różni. Ja mówię o XP.

Nie no, nic. Chcesz mieć muzeum to miej.

Problem w tym, ze nie mogę.
Przem

Data: 2010-04-06 00:26:44
Autor: Andrzej Libiszewski
system 7 na laptopie
Dnia Mon, 5 Apr 2010 18:11:12 +0200, Przemek napisał(a):

Problem w tym, ze nie mogę.
Przem

Bo batem cię zmusili do W7 zapewne.

"Dar jest błogosławieństwem ofiarodawcy"

Data: 2010-04-03 09:47:46
Autor: Przemek
system 7 na laptopie
Uytkownik "Konrad Kosmowski" <konrad@kosmosik.net> napisa w wiadomoci news:qqai87-683.ln1kosmosik.net...
Bo jest inne. :) Nie wszystkich trzeba uszczliwia na si - jak Mu
pasuje GUI Windows XP to niech na nim pracuje - jego wybr. Nie wiadczy
to o lepszoci jednego nad drugim.

Dzikuje bardzo za wyrczenie.
A dokadniej czemu?
Bo mnie szlag trafia jak widze te rozmazane literki, chromolone strzaki zamiast normalnej, kopiowalnej cieki w pasku adresu, chorej listy niepotrzebnych mi mieci-skrtw po lewej stronie okna Mj komputer, chorego wygldu control panela, w ktrym za kazdym razem tzreba na nowo szukac i ustawia w nim widok choc ciut podobny do tego co wygodne i...
Moge tak wymienia jeszcze z godzin.
A wydajno? Tu pewnie bym flejma zacz, wic sobie daruje, bezpieczestwo? miem twierdzi, e dla wiadomego uytkownika na tym samym poziomie.
Przem

Data: 2010-04-03 13:23:43
Autor: Andrzej Libiszewski
system 7 na laptopie
W dniu 03-04-2010 09:47, Przemek pisze:
/.../

No właśnie. GUI z Win 3.11 byłby dla ciebie idealny. Bez bajerów, szybki, na pamięć go można poznać...

"I must rule with eye and claw — as the hawk among lesser birds."

Data: 2010-04-05 18:11:59
Autor: Przemek
system 7 na laptopie
Użytkownik "Andrzej Libiszewski" <a.libiszewski@gazeta.usunto.pl> napisał w wiadomości news:hp7960
No właśnie. GUI z Win 3.11 byłby dla ciebie idealny. Bez bajerów, szybki, na pamięć go można poznać...

Nie byłby. Nienawidze układu ikonek, details rządzi.
Przem

Data: 2010-04-05 18:14:25
Autor: Smok Eustachy
system 7 na laptopie
Dnia Mon, 05 Apr 2010 18:11:59 +0200, Przemek napisał(a):

[...]

To zostaje Ci KDE

--
Smok Eustachy
http://pclinuxos.org.pl/

Data: 2010-04-09 00:57:39
Autor: Goomich
system 7 na laptopie
You have one message from: "Przemek" <raz@onet.pl>

Bo mnie szlag trafia jak widze te rozmazane literki,

Czas ustawi natywn rozdzielczo?

chromolone
strzaki zamiast normalnej, kopiowalnej cieki w pasku adresu,

Przecie te strzaki, to jeden z lepszych bajerw. dwoma klikniciami mona przej do dowolnego katalou w drzewie. A eby przerobi je kopiowalny adres wystarczy klikn za nimi.

--
Pozdrawiam   Krzysztof Ferenc
krzysztof.ferenc.usunto@interia.eu   UIN: 6750153

Data: 2010-04-09 17:09:59
Autor: Przemek
system 7 na laptopie
Uytkownik "Goomich" <krzysztof.ferenc.usunto@interia.eu> napisa w wiadomoci
Czas ustawi natywn rozdzielczo?

Bagam... Ja wiem, ze czasem moge pisa jzykiem zrozumiaym dla wszystkich (czytaj: nie uywa technicznego slangu) ale nie rb ze mnie idioty, ok?

Przecie te strzaki, to jeden z lepszych bajerw. dwoma klikniciami
mona przej do dowolnego katalou w drzewie. A eby przerobi je
kopiowalny adres wystarczy klikn za nimi.

Wszelkie wiszczce bajery, krki, srki doprowadzaja mnie do szau, a ju brak widoku CP w postaci details to sabota :/
Przem

Data: 2010-04-09 19:07:48
Autor: Andrzej Libiszewski
system 7 na laptopie
Dnia Fri, 9 Apr 2010 17:09:59 +0200, Przemek napisał(a):

Użytkownik "Goomich" <krzysztof.ferenc.usunto@interia.eu> napisał w wiadomości
Czas ustawić natywną rozdzielczość?

Błagam... Ja wiem, ze czasem moge pisać językiem zrozumiałym dla wszystkich (czytaj: nie używać technicznego slangu) ale nie rób ze mnie idioty, ok?

Przecież te strzałki, to jeden z lepszych bajerów. dwoma kliknięciami
można przejść do dowolnego katalou w drzewie. A żeby przerobić je
kopiowalny adres wystarczy kliknąć za nimi.

Wszelkie świszczące bajery, kręćki, sręćki doprowadzaja mnie do szału, a już brak widoku CP w postaci details to sabotaż :/

A co, nie da się włączyć w CP details? ;)

"Dar jest błogosławieństwem ofiarodawcy"

Data: 2010-04-09 17:53:21
Autor: Przemek
system 7 na laptopie
Uytkownik "Goomich" <krzysztof.ferenc.usunto@interia.eu> napisa w wiadomoci
Czas ustawi natywn rozdzielczo?

BTW czy to:
http://www.przemek.acx.pl/letters.bmp
(820k, BMP, eby nie byo, e jpg kompresuje)
jest wg Ciebie kwestia natywnej rozdzielczoci?
Przem

Data: 2010-04-09 19:10:17
Autor: Andrzej Libiszewski
system 7 na laptopie
Dnia Fri, 9 Apr 2010 17:53:21 +0200, Przemek napisał(a):

Użytkownik "Goomich" <krzysztof.ferenc.usunto@interia.eu> napisał w wiadomości
Czas ustawić natywną rozdzielczość?

BTW czy to:
http://www.przemek.acx.pl/letters.bmp
(820k, BMP, żeby nie było, że jpg kompresuje)
jest wg Ciebie kwestia natywnej rozdzielczości?
Przem

Hem hem, może wartoby użyć narzędzia dostrajającego ClearType do upodobań?

No i właściwie co jest z tym screenem nie tak?

Data: 2010-04-09 19:33:01
Autor: Przemek
system 7 na laptopie
Użytkownik "Andrzej Libiszewski" <a.libiszewski@gazeta.usunto.pl> napisał w wiadomości news:6guvx53dcp63
Hem hem, może wartoby użyć narzędzia dostrajającego ClearType do upodobań?

Hem hem a może cokolwiek w nim zmienisz? Próbowales czy tylko tak sobie
marudzisz?

No i właściwie co jest z tym screenem nie tak?

Albo ja jestem ślepy, albo Ty nie widzisz w podkreślonych czcionkach rozmycia jak cholera. Rozmycia powodowanego przez CT, które żeby było śmieśniej zostało wyłączone, ze skutkiem jakie na załaczonym oknie widać.
Spojrz na krawedzie czcionek z napisem "let me pick..." i porównaj z czcionka
napisu "Include subfolders".
Przem

Data: 2010-04-10 11:40:50
Autor: Andrzej Libiszewski
system 7 na laptopie
Dnia Fri, 9 Apr 2010 19:33:01 +0200, Przemek napisał(a):

[...]

A i owszem, próbowałem.

No i właściwie co jest z tym screenem nie tak?

Albo ja jestem ślepy, albo Ty nie widzisz w podkreślonych czcionkach rozmycia jak cholera.

To sobie wyreguluj to rozmycie. Mam palcem wskazać gdzie w W7 jest
narzędzie do regulacji ClearType czy dasz radę znaleźć?

Data: 2010-04-10 11:52:24
Autor: Przemek
system 7 na laptopie
Użytkownik "Andrzej Libiszewski" <a.libiszewski@gazeta.usunto.pl> napisał w wiadomości news:1tklxnb7ujp5h.1t4wprsvtynj8
To sobie wyreguluj to rozmycie. Mam palcem wskazać gdzie w W7 jest
narzędzie do regulacji ClearType czy dasz radę znaleźć?

Nie, nie oczekuję tego od Ciebie. Za to oczekuję od systemu, w którym WYŁĄCZYŁEM CT żeby jakakolwiek regulacja CT nie dzialała, ani żeby tego CT nie używał losowo. Czy to tak dużo?
Przem

Data: 2010-04-10 12:02:10
Autor: Andrzej Libiszewski
system 7 na laptopie
Dnia Sat, 10 Apr 2010 11:52:24 +0200, Przemek napisał(a):

[...]

Ale ja piję do tego, że zamiast wyłączać może lepiej było po prostu
dostroić CT tak żeby dawało dobry efekt?

Data: 2010-04-10 12:05:27
Autor: Andrzej Libiszewski
system 7 na laptopie
Dnia Sat, 10 Apr 2010 12:02:10 +0200, Andrzej Libiszewski napisał(a):

[...]

Acha, nawiasem mówiąc, to co widzisz to nie jest efekt działania CT tylko
wcześniejszej wersji wygładzania.
CBDU po wyłączeniu CT w programie do dostrajania tegoż.

Data: 2010-04-10 13:30:01
Autor: Przemek
system 7 na laptopie
Użytkownik "Andrzej Libiszewski" <a.libiszewski@gazeta.usunto.pl> napisał w wiadomości news:1k6k2t5cm5xyc.tixkirg5ghk9
Acha, nawiasem mówiąc, to co widzisz to nie jest efekt działania CT tylko
wcześniejszej wersji wygładzania.
CBDU po wyłączeniu CT w programie do dostrajania tegoż.

Jak się CT wyłaczy, to jest jeszcze gorzej, wszystkie czcionki tak wyglądają.
Przem

Data: 2010-04-10 13:45:48
Autor: Andrzej Libiszewski
system 7 na laptopie
Dnia Sat, 10 Apr 2010 13:30:01 +0200, Przemek napisał(a):

[...]

Masz więc cztery wyjścia:

- włączyć CT, użyć programu do dostrajania i uzyskać dobry efekt.
- wyłączyć i mordować się ze starym algorytmem wygładzania, który daje na
dzisiejszych monitorach wynik taki sobie.
- zainstalować sobie system który ci nie sprawiał tak ogromnych problemów.
- usiąść i płakać

EOT z mojej strony, bo szkoda czasu.

Data: 2010-04-10 15:46:51
Autor: Przemek
system 7 na laptopie
Użytkownik "Andrzej Libiszewski" <a.libiszewski@gazeta.usunto.pl> napisał w wiadomości
Masz więc cztery wyjścia:

Dziekuje Ci bardzo, ale że się tak wyraże, nie oczekiwałem tego od Ciebie...

EOT z mojej strony, bo szkoda czasu.

Od mniej więcej czwartego posta w tej kwestii to była strata czasu.
Przem

Data: 2010-04-10 12:10:15
Autor: JoteR
system 7 na laptopie
"Andrzej Libiszewski" napisał:

czy dasz radę [...]?

nie oczekuję tego od Ciebie.

Ale ja piję

A możecie wynieść się z tą pijacką biesiadą z grupy - było nie było - sprzętowej?

JoteR

Data: 2010-04-10 13:30:32
Autor: Przemek
system 7 na laptopie
Użytkownik "JoteR" <joter@pf.pl> napisał w wiadomości news:hppiqd$4c9$1inews.gazeta.pl...
A możecie wynieść się z tą pijacką biesiadą z grupy - było nie było - sprzętowej?

Ja w trakcie tej dyskusji nie pjję, nie osądzaj innych po sobie.
Przem

Data: 2010-04-10 15:59:29
Autor: Jacek S.
system 7 na laptopie
Przemek wrote:

Ja w trakcie tej dyskusji nie pjję, nie osądzaj innych po sobie.

Kur...wa, nie rozumiesz, żeby w koncu zmienić grupę?! Zaraz zaczniesz pisać o linkach do wspinaczki... KF.
--
Jacek S.

Data: 2010-04-10 16:40:29
Autor: Przemek
system 7 na laptopie
Użytkownik "Jacek S." <bez@spamu.pl> napisał w wiadomości news:hpq084$r9e$1news.dialog.net.pl...
Kur...wa, nie rozumiesz, żeby w koncu zmienić grupę?! Zaraz zaczniesz
pisać  o linkach do wspinaczki... KF.

Błogosławieni Ci, którzy nie mając nic do powiedzenia nie ubierają tego faktu w słowa.
Pa.
Przem

Data: 2010-04-10 16:02:13
Autor: Jacek S.
system 7 na laptopie
Andrzej Libiszewski wrote:

Hem hem, może wartoby się dowiedzieć, o czym traktuje ta grupa? KF.
--
Jacek S.

Data: 2010-04-06 17:38:02
Autor: Radosaw Sok
system 7 na laptopie
Przemek pisze:
To ustaw te choler, eby pulpit wyglda jak w Classic windows...

Po choler? A moe jak DOS?

Jak dla mnie na razie nie wykonalne i dlatego win7 z tym KDE-podobnym gui jest nie do zaakceptowania.

Zmie przyzwyczajenia, a nie wymagaj wstrzymania zmian.
Trzeba by elastycznym, *nawet* jeeli nie ma z tego adnego
zysku (bo zaraz kto wyskoczy "co niby daa zmiana wygldu").

Data: 2010-04-06 21:29:49
Autor: Przemek
system 7 na laptopie
Uytkownik "Radosaw Sok" <rsokol@magsoft.com.pl> napisa w wiadomoci news:2010040615380200grush.one.pl...
Po choler? A moe jak DOS?

Do niektrych aplikacji bardzo chtnie. Szybciej, stabilniej.

Zmie przyzwyczajenia, a nie wymagaj wstrzymania zmian.

Problem w tym, e ja nie wstrzymuje zmian, no chyba e napisaem gdzie co innego. Ja po prostu chciabym, eby kto pomysla i nie zmusza na sil do rozwizan gorszych (wg. mnie) tak jak ja nie zabraniam uzywania wodotryskw.

Trzeba by elastycznym, *nawet* jeeli nie ma z tego adnego
zysku (bo zaraz kto wyskoczy "co niby daa zmiana wygldu").

Jeszcze raz jw. Co komu przeszkadza pozostawienie starego wygldu? Na temat tego co daje nowy wygld okien nie chc dyskutowac, bo flejm wyjdzie ;)
Przem

Data: 2010-04-05 20:48:42
Autor: Chichotek
system 7 na laptopie
By 2 kwiecie (pitek) gdy o godz. 13:05 *jurant* napisa(a):

kupilem laptopa HP z systemem win 7, i gosc powiedzial
mi e nie mozna sobie zainstalopwa systemy np. XP

W ramach tej licencji to nie mona, po co Ci nielegalny gorszy system?

--
Pozdrawiam, Chichotek
P5Q Pro, E8400@Scythe Ninja, Szafir HD4870 512MB, 4x2GB A-Data Vitesta 800+,

Data: 2010-04-06 23:32:34
Autor: Michal AKA Miki
system 7 na laptopie
Uytkownik "jurant" <jurant@clan.pl> napisa w wiadomoci news:hp4jr4$5jl$1nemesis.news.neostrada.pl...
Witam, kupilem laptopa HP z systemem win 7, i gosc powiedzial
mi e nie mozna sobie zainstalopwa systemy np. XP
Niewiem czy to prawda ?

Calkiem spory watek z tego wyszedl, a co najciekawsze - nikt nie napisal NTG :)
To chyba ze wzgledu na swieta :)

Generalnie tylko Win 7 Professional/Ultimate ma mozliwosc downgrade'u i to tylko czasowo...

Wiecej w internecie:
http://www.google.pl/search?hl=pl&q=microsoft+windows+7+downgrade

Pozdrawiam
Michal