system 7 na laptopie

Data: 2010-04-02 13:10:28
Autor: Mariusz Kruk
system 7 na laptopie
epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "jurant"
Witam, kupilem laptopa HP z systemem win 7, i gosc powiedzial
mi że nie mozna sobie zainstalopwać systemy np. XP

1. Wiele osób mówi różne rzeczy.
2. "można", to nie to samo, co "wolno".

Niewiem czy to prawda ?

1. "Nie wiem"
2. Nie zostawiaj odstępu przed pytajnikiem
3. Owszem, nie wiesz.

Cieszęsiężemogłempomóc.

--
\-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- / |  Kruk@epsilon.eu.org   | | http://epsilon.eu.org/ | /-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- \

Data: 2010-04-02 15:27:29
Autor: Grzegorz Brycki
system 7 na laptopie
W dniu 2010-04-02 13:10, Mariusz Kruk pisze:
epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done<  "jurant"
Witam, kupilem laptopa HP z systemem win 7, i gosc powiedzial

2. Nie zostawiaj odstępu przed pytajnikiem

To akurat doskonale wzmacnia czytelność w krótkich zdaniach i zwiększa preswazyjność zapytania - co prawda REGUŁY mówią co innego, ale reguły są głównie po to by cielęta je przestrzegały - przewodnicy robią co chcą :).

Cieszęsiężemogłempomóc :)

--
Grzegorz Brycki, http://beczkasoli.pl/GD298, a Ty?

Data: 2010-04-02 15:42:12
Autor: Maciek
system 7 na laptopie
Grzegorz Brycki napisał(a) w <hp4rc0$ldk$1@news.onet.pl> :

[...]

:).
Ac o nato zasady orograficznej ęzyka polskiego ? Chybal epiej przestrzegać !
--
Maciek
I spend my time wasting yours.

Data: 2010-04-02 21:38:39
Autor: Mariusz Kruk
system 7 na laptopie
epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Grzegorz Brycki"
Witam, kupilem laptopa HP z systemem win 7, i gosc powiedzial
2. Nie zostawiaj odstępu przed pytajnikiem
To akurat doskonale wzmacnia czytelność w krótkich zdaniach i zwiększa preswazyjność zapytania

Bzdura. Pokazuje tylko niechlujność piszącego.

- co prawda REGUŁY mówią co innego, ale reguły są głównie po to by cielęta je przestrzegały - przewodnicy robią co chcą :).

Nie bój się, wyrośniesz z tej pseudoanarchii.

--
  Kruk@ -\                   |           }-> epsilon.eu.org | http:// -/                   |                              |

Data: 2010-04-06 17:36:34
Autor: Radosław Sokół
system 7 na laptopie
Grzegorz Brycki pisze:
To akurat doskonale wzmacnia czytelność w krótkich zdaniach i zwiększa

Wydaje mi się, że jasny język *bardziej* "wzmacnia czytel-
ność", cokolwiek to ma znaczyć.

preswazyjność zapytania - co prawda REGUŁY mówią co innego, ale reguły

I reguł należy się trzymać. Koniec, kropka.

są głównie po to by cielęta je przestrzegały - przewodnicy robią co chcą

Przewodnicy? Raczej włóczędzy.

Data: 2010-04-12 08:35:02
Autor: Konrad N.S.
system 7 na laptopie
> 2. Nie zostawiaj odstępu przed pytajnikiem

To akurat doskonale wzmacnia czytelność w krótkich zdaniach i zwiększa preswazyjność zapytania

co za prawdy objawione. więcej proszę.

--

system 7 na laptopie