system Meritum

Data: 2013-02-07 07:11:17
Autor: Imiglikos
system Meritum
Zalogowałem się do Meritum i w historii nie widzę części przelewów przychodzących jakie dostałem w lutym. Saldo niby jest dobre ale brak niektórych operacji jest denerwujący. Kolejna wtopa po tym jak w lokatach źle pokazywało oprocentowanie. System transakcyjny raczej ma być niezawodny, nie mam czasu ani chęci za każdym razem sprawdzać czy wszystko się zgadza.

Infolinia twierdzi że widzi te przelewy, a ja ich nie widzę z powodu błędu/awarii systemu transakcyjnego. Mam nadzieję, że kolejna awaria nie będzie polegała na tym że przelewy znikną razem z saldem ;).

Zaczynam mieć wątpliwości co do tego banku. System mają naprawdę fajny ale te ciągłe niedoróbki zbliżają ich raczej do poziomu niezawodności reprezentowanego przez klony L.Cz.

system Meritum