system emerytalny konserwatywny

Data: 2011-01-10 02:15:04
Autor: zbig
system emerytalny konserwatywny
On 4 Sty, 09:44, "K.S." <kochams...@poczta.onet.pl> wrote:
ada sobie dodatkowo.
Uwaga: rachunki s± bardzo orientacyjne - charakterystyczne że w necie nie
mogę znaleĽć tego rodzaju wyliczeń, czemu?...

nie możesz znaleĽć  bo nie chcesz albo nie umiesz szukać. W necie jest
pełno takich kalkulatorów.

Data: 2011-01-10 11:23:59
Autor: K.S.
system emerytalny konserwatywny
Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:ed41c76d-c94c-43b0-9497-23c04adbef50l32g2000yqc.googlegroups.com...
[...]

To już nieaktualne - patrz wpis: Korekta rachunków.

Uległem jakiemu¶ chwilowemu zaćmieniu i wydawało mi się że będę musiał kilkaset razy zastosować wzór, a potem wyniki zsumować.
A przecież wystarczy raz.

system emerytalny konserwatywny