system internetowy polbanku, a propo bezpieczenstwa

Data: 2009-11-10 13:40:18
Autor: wspolna-flaszka.pl
system internetowy polbanku, a propo bezpieczenstwa
http://www.nie.com.pl/art10187.htm

(...)
 Wreszcie jak >odwołali¶my< te 5 milionów złotych, postanowili¶my ten przestępczy proceder przerwać. Podkre¶lam, że zrobili¶my to sami w okresie, gdy jeszcze można to było dalej robić. Jak długo jeszcze było to możliwe, nie wiem, tak samo jak nie wiem, od kiedy było to możliwe, zanim my¶my na to wpadli. Metodę t± nazwałem >dwoma kliknięciami<. PóĽniej zmieniłem na lepsz± nazwę, czyli >ciastko<, bo chyba byli¶my z Eliz± pierwszymi ludĽmi, którzy ciastko zjedli i ciastko mieli".

Na pendrive'ie znaleĽli¶my dokładny film instruktażowy pokazuj±cy, jak Michał i Eliza ogołacali bank. Widać na nim monitor komputera, na którym kolejne operacje na kilku kontach kończ± się pełnym sukcesem - forsa cudownie się rozmnaża. Michał opisuje to tak:

"Z Polbanku przelewa się jak±¶ kwotę na inne konto w innym banku. To dochodzi na drugi dzień. Wtedy wchodzi się na stronę Polbanku, na swój rachunek i klika się w tę opcję >odwołać przelew<. Forsa jest i tu, i tu, na jednym i na drugim koncie. Można sobie tak odwracać w nieskończono¶ć".

Z jakich¶ powodów para naszych bohaterów się rozstała. Michał pojechał szaleć nad morze, Eliza została pod Warszaw±. O tym, że sprawa się wydała, Michał dowiedział się przez telefon od Elizy. Zadzwoniła, by mu powiedzieć, że w domu jest prokurator i policja. Michał w rozmowie z synem Elizy ustalił, że wspólniczka trafiła do aresztu: (...)

--
REWELACJA! Rozbudowany system sprzedaży z księgowo¶ci± i magazynem za - 29,99 zł. !

Data: 2009-11-10 14:39:44
Autor: ikarek
system internetowy polbanku, a propo bezpieczenstwa
Użytkownik "wspolna-flaszka.pl" <przemyslaw.rokicki@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:hdbn0j$9u4$1inews.gazeta.pl...
http://www.nie.com.pl/art10187.htm

Tzw. "dupowanie" czyli problem dobrze znany miło¶nikom
gier online ;)

O ile w grze może to uj¶ć bezkarnie, to niestety w banku
kto¶ w końcu zauważy, że "kasa" się nie zgadza, dlatego
nie polecam szukać takich metod! :)

Data: 2009-11-10 14:55:02
Autor: kris
system internetowy polbanku, a propo bezpieczenstwa

Użytkownik "wspolna-flaszka.pl" <przemyslaw.rokicki@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:hdbn0j$9u4$1inews.gazeta.pl...
http://www.nie.com.pl/art10187.htm

Sprawa sprzed 2 lat

Krzysiek

Data: 2009-11-10 17:48:56
Autor: Titus Atomicus
system internetowy polbanku, a propo bezpieczenstwa
In article <hdbrbm$fdn$1@news.onet.pl>,
 "kris" <k1s2z3y4s5z6t7o8f9c@poczta.onet.pl> wrote:

Użytkownik "wspolna-flaszka.pl" <przemyslaw.rokicki@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:hdbn0j$9u4$1inews.gazeta.pl...
> http://www.nie.com.pl/art10187.htm

Sprawa sprzed 2 lat

Ale przeciez to jest stary dobry oscylator ArtB.

TA

Data: 2009-11-10 21:00:32
Autor: Julek
system .... oscylator.

Użytkownik <Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world> napisał w wiadomo¶ci

Ale przeciez to jest stary dobry oscylator ArtB.

TA

    Nie wiem czy ten oscylator był taki dobry, bo obydwu
uzytkowników ¶cigało polskie prawo, a Bagsik zdaje się,
co¶ odsiedział.

Data: 2009-11-10 22:08:37
Autor: Krzysztof Halasa
system .... oscylator.
"Julek" <bnsbs@poczta.pl.invalid> writes:

    Nie wiem czy ten oscylator byĹ‚ taki dobry, bo obydwu
uzytkowników ścigało polskie prawo, a Bagsik zdaje się,
coś odsiedział.

Ale chyba nie za czyste oscylacje.
--
Krzysztof Halasa

Data: 2009-11-11 02:04:09
Autor: Julek
system .... oscylator.

Użytkownik "Krzysztof Halasa" <khc@pm.waw.pl> napisał w wiadomości
> [...]

>     Nie wiem czy ten oscylator byĹ‚ taki dobry, bo obydwu
> uzytkowników ścigało polskie prawo, a Bagsik zdaje się,

    Faktycznie, w sprawie wystÄ™powaĹ‚y jakieĹ› obrazy.

Data: 2009-11-10 21:08:21
Autor: Bogdan B.

Użytkownik "wspolna-flaszka.pl" <przemyslaw.rokicki@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hdbn0j$9u4$1inews.gazeta.pl...
http://www.nie.com.pl/art10187.htm
Sprawa sprzed 2 lat

Ale przeciez to jest stary dobry oscylator ArtB.

Ten jest lepszy. Bagsik i Gąsiorowski używali AFAIR walizek i helikoptera do wożenia pieniędzy :-)

system internetowy polbanku, a propo bezpieczenstwa