system internetowy polbanku, a propo bezpieczenstwa

Data: 2009-11-10 14:55:02
Autor: kris
system internetowy polbanku, a propo bezpieczenstwa

Użytkownik "wspolna-flaszka.pl" <przemyslaw.rokicki@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:hdbn0j$9u4$1inews.gazeta.pl...
http://www.nie.com.pl/art10187.htm

Sprawa sprzed 2 lat

Krzysiek

Data: 2009-11-10 17:48:56
Autor: Titus Atomicus
system internetowy polbanku, a propo bezpieczenstwa
In article <hdbrbm$fdn$1@news.onet.pl>,
 "kris" <k1s2z3y4s5z6t7o8f9c@poczta.onet.pl> wrote:

Użytkownik "wspolna-flaszka.pl" <przemyslaw.rokicki@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:hdbn0j$9u4$1inews.gazeta.pl...
> http://www.nie.com.pl/art10187.htm

Sprawa sprzed 2 lat

Ale przeciez to jest stary dobry oscylator ArtB.

TA

Data: 2009-11-10 21:00:32
Autor: Julek
system .... oscylator.

Użytkownik <Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world> napisał w wiadomo¶ci

Ale przeciez to jest stary dobry oscylator ArtB.

TA

    Nie wiem czy ten oscylator był taki dobry, bo obydwu
uzytkowników ¶cigało polskie prawo, a Bagsik zdaje się,
co¶ odsiedział.

Data: 2009-11-10 22:08:37
Autor: Krzysztof Halasa
system .... oscylator.
"Julek" <bnsbs@poczta.pl.invalid> writes:

    Nie wiem czy ten oscylator byĹ‚ taki dobry, bo obydwu
uzytkowników ścigało polskie prawo, a Bagsik zdaje się,
coś odsiedział.

Ale chyba nie za czyste oscylacje.
--
Krzysztof Halasa

Data: 2009-11-11 02:04:09
Autor: Julek
system .... oscylator.

Użytkownik "Krzysztof Halasa" <khc@pm.waw.pl> napisał w wiadomości
> [...]

>     Nie wiem czy ten oscylator byĹ‚ taki dobry, bo obydwu
> uzytkowników ścigało polskie prawo, a Bagsik zdaje się,

    Faktycznie, w sprawie wystÄ™powaĹ‚y jakieĹ› obrazy.

Data: 2009-11-10 21:08:21
Autor: Bogdan B.

Użytkownik "wspolna-flaszka.pl" <przemyslaw.rokicki@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hdbn0j$9u4$1inews.gazeta.pl...
http://www.nie.com.pl/art10187.htm
Sprawa sprzed 2 lat

Ale przeciez to jest stary dobry oscylator ArtB.

Ten jest lepszy. Bagsik i Gąsiorowski używali AFAIR walizek i helikoptera do wożenia pieniędzy :-)

system internetowy polbanku, a propo bezpieczenstwa