system poboru oplat na autostradach

Data: 2014-07-03 22:26:56
Autor: LEPEK
system poboru oplat na autostradach
W dniu 2014-07-03 00:08, Ajgul pisze:
To jest jakaś idiotyczna paranoja. Człowiek jedzie i nie wie za ile
jedzie... a potem często słyszy nasze stare, polskie, "drobne proszę, bo
nie mam wydać".

To jest nic.
Kiedyś na A1 tylko niektóre bramki przyjmowały płatność kartą. Oznaczenie było takie, że dopiero po podjechaniu do kasy wiedziałeś, że tylko gotówka. Raz nie trafiłem, ale jakimś cudem nastukałem drobnych. Pani w okienku mówiła, że przecież to normalne, że kartą tylko w tych po prawej. OK - nie będę kolejki robił. Napisałem potem pismo do obsługi klienta, że mogliby we wszystkich, albo lepiej oznaczać... Wiesz, co odpisali? Że to normalne, że kartą tylko w tych po prawej. Nie wiedziałem, co odpisać...

Pozdr.
--
L E P E K    Pruszcz   GdaÅ„ski
no_spam/maupa/poczta/kropka/fm