system stałego zasilania drukarki atramentowej

Data: 2009-12-30 21:20:00
Autor: Gil
system stałego zasilania drukarki atramentowej
Witam, Czy ktoś korzystał z urządzenia do zasilania drukarki atramentowej - irisink
http://irisink.pl/
Jakie wrażenia. Jak się podłącza, bo trudno rozeznać ze stron producenta.
Przeczytałem o tym w dodatku do PC Format ale jakoś wszysto enigmatyczne. Mało
wyjaśnień technicznych o podłączaniu i eksploatacji. Ale pomysł od lat ciekawy.

Data: 2010-01-01 23:39:17
Autor: tg

"Gil" <gilboaWYTNIJTO@op.pl> wrote in message news:7754.0000034d.4b3bb5f0newsgate.onet.pl...
[...]

zapewne zwykle kardridze z rurkami do irisa do ktorego wklada sie kolejne tusze

zalezy jak profesjonalnie ma byc i wygladac, ale nie prosciej kupic duze pojemniki
http://yfrog.com/0d09122009663j i dolewac w miare potrzeb?
to co jest na zdjeciu to zestaw do brothera dcp-1xxC kosztuje niecale 100pln
z tuszami wystarczajacymi na wydrukowanie jakichs 2500-3000 stron

predzej mi chyba drukarka zdechnie niz zuzyje ten tusz bo jade na nim juz niemal
rok (~1200-1300 kartek wydrukowalem) i nie widac zeby ubylo wiecej niz centymetr

Data: 2010-01-02 16:55:06
Autor: Gil
[...]

Dzieki. Możesz napisać gdzie kupić takie kasety? Bo jakoś nie znalazłem.

Data: 2010-01-02 16:38:18
Autor: tg
"Gil" <gilboaWYTNIJTO@op.pl> wrote in message news:5588.00000095.4b3f6c5anewsgate.onet.pl...
[...]

ja znalazlem na allegro, warto poszukac na necie generalnie jakies opcje ma chyba
kazdy wiekszy sklep z tonerami\tuszami

http://www.allegro.pl/search.php?string=stale%2A+zasilan%2A+tusz%2A&category=4578&description=1&order=d&change_view=1

system stałego zasilania drukarki atramentowej