Data: 2009-03-20 13:28:03 | |
Autor: krzysztof_krawczyk@gazeta.pl | |
system transakcyjny Deutsche Banku | |
Od listopada mam kartę kredytową Deutsche Banku. Dostęp do rachunku
karty przez ww. system bankowości elektronicznej wydreptałem sobie po 2 tygodniach. W grudniu wygenerował mi się pierwszy wyciąg. W systemie pięknie pojawiły się informacje o zadłużeniu, o dacie zamknięcia wyciągu, o dacie generowania następnego wyciągu. Natomiast rubryka "data wymagalności ostatniej spłaty" pusta. Złożyłem telefonicznie reklamację, że nie widzę takiej informacji w systemie. Minęło kilka miesięcy, sytuacja się nie zmieniła. Na początku marca złożyłem kolejną reklamację, że nie pojawia mi się taka informacja w systemie wciąż i że wcześniej było to zgłaszane. Dziś w skrzynce pocztowej firmowanej przez pocztę z trąbką dostałem list z odpowiedzią na moją reklamację. Pismo podpisane aż przez dwie specjalistki z departamentu rozwoju i wspomagania CF. W piśmie zostałem poinformowany, że dostaję na mój adres domowy wyciągi bankowe, że jak nie dostanę ich w ciągu 10 dni, to bank uznaje, że wyciąg został do mnie doręczony. Potem w kolejnym akapicie panie specjalistki nadmieniają, że mogę przecież zadzwonić na infolinię, dopytać o dane mnie interesujące, że bank dla mnie specjalnie może przygotować kopię wyciągu za skromne 5 PLN. Ostatnie słowa tego akapitu rzuciły mną w głąb fotela. Panie stwierdziły, że informacje o dacie i kwocie wymaganej spłaty dostępne są przez internet w serwisie db easyNET. Myślę sobie, że moje prośby zostały spełnione Włączam komputer pospiesznie, sprawdzam co ten db easyNET dla mnie przygotował za informację o dacie spłaty załdużenia. Oczom nie wierzę, puste miejsce jak było, tak nadal jest. Przeczytałem jeszcze raz pismo z banku raz jeszcze, przeczytałem również treść mojej reklamacji i zacząłem analizować, czy być może jednym słowem skłoniłem panie specjalistki z Deutsche Banku do tego, aby mnie informowały o tym, że: dostaję wyciągi z banku na domowy adres, to że mogę zadzwonić na infolinię i wreszcie mogę widzieć w db easyNET to, czego ja nie widzę. Straszne to, że korzystam z produktu, dla którego przygotowano promocyjną roczną opłatę w wysokości 200 zł (na szczęście w promocji karta jest za darmo przez pierwszy rok). To straszne, że za te pieniądze dostaję odpowiedzi na reklamacje, które nie są spełniane. To straszne, że za tą kwotę ktoś robi ze mnie wariata i daje śliczną odpowiedź na pytanie klienta "w jaki sposób mogę dowiedzieć się o kwocie i terminie spłaty zadłużenia na karcie kredytowej" - pytanie, którego nie zadałem. Złożyłem kolejną reklamację i czekam sobie na odpowiedź. Ciekawe czego tym razem się dowiem. Uważam, że skoro bank sobie nie radzi z systemem informatycznym, niech klientowi powie o tym szczerze i prawdziwie, będzie to zrozumiałe. Ale niech nie robi wariata z ludzi, na których zarabia. Karta idzie na kwarantannę do szuflady i wyjdzie z niej w odpowiednim czasie w celu spotkania z nożycami w oddziale Deutsche Banku. |
|
Data: 2009-03-20 21:54:20 | |
Autor: RobertS | |
system transakcyjny Deutsche Banku | |
Złożyłem kolejną reklamację i czekam sobie na odpowiedź. Ciekawe czego nie narzekaj, jeszcze lepsza jazda jest w Polbanku, nie dość, że wyciągi nie dochodzą to na infolinię nie można się dodzwonić, a w placówce nie mają podglądu w rachunek karty i aby się dowiedzieć też muszą dzwonić ;-( sytuację ratuje średnio działający system bankowości internetowej, z którego mogę się dowiedzieć jaka jest kwota min. (o ile ww. działa) natomiast bank ma obowiązek poinformować klienta o kwocie i terminie spłaty (wynika to z ustawy), jeżeli nie ma tego w systemie transakcyjnym to bank ma obowiązek (!!!) dostarczyć klientowi zestawienie transakcji i nie ma czegoś takiego, że poczta zapomniała/zgubiła - klient ma dostać i już, a twierdzenie, że my wysłaliśmy i może pan zamówić płatny duplikat to śmiech na sali! jeżeli zwykłe listy nie dochodzą to niech wyślą poleconym, kurierem albo gołębiem pocztowym -- pozdrawiam RobertS |
|
Data: 2009-03-20 15:35:22 | |
Autor: krzysztof_krawczyk@gazeta.pl | |
system transakcyjny Deutsche Banku | |
On 20 Mar, 21:54, RobertS <bo...@xpostx.pl> wrote:
> Złożyłem kolejną reklamację i czekam sobie na odpowiedź. Ciekawe czego Robert, jak na razie wyciągi dostaję i na to nie narzekam. Mnie DB zawiódł na polu rozpatrywania reklamacji. Zgłosiłem nieprawidłowości w działaniu ich systemu - nie naprawiono. Wysłałem reklamację ponawiającą - dostaję odpowiedź z Banku nieodpowiadającej wogóle na moją reklamację. Równie dobrze mogli wysłać TOiP albo ulotkę db kredyt. Merytorycznie różnicy nie ma. Ich odpowiedź i ta wspominana przeze mnie hipotetyczna ulotka nie na temat mojej reklamacji. |
|
Data: 2009-03-21 09:17:06 | |
Autor: Robert Kois | |
system transakcyjny Deutsche Banku | |
Dnia Fri, 20 Mar 2009 21:54:20 +0100, RobertS napisał(a):
nie narzekaj, jeszcze lepsza jazda jest w Polbanku, nie dość, że wyciągi nie dochodzą Dochodzą, da się nawet przez wewnętrzną pocztę zmienić adres korespondecyjny (z dokładnością do tego, że uparcie po imieniu i nazwisku nie potrafią dopisać nazwy firmy - bo na firmowy chce dostawać). to na infolinię nie można się dodzwonić, Ostatnio nawet szybko się dało połączyć (czyzby zatrudnili dodatkowe osoby?). a w placówce nie mają podglądu w rachunek karty i aby się dowiedzieć też muszą dzwonić ;-( A tu niestety prawda. W sprawie karty niewiele w oddziale da sie załatwić. -- Kojer |
|
Data: 2009-03-21 09:43:05 | |
Autor: Seba | |
system transakcyjny Deutsche Banku | |
krzysztof_krawczyk@gazeta.pl <krzysztof_krawczyk@gazeta.pl> napisał(a): Natomiast rubryka
"data wymagalno=B6ci ostatniej sp=B3aty" pusta. Z=B3o=BFy=B3emtelefoniczni= a nie jest przypadkiem tak, ze po wystawieniu wyciągu zanim zajrzales do systemu splaciles kwote minimalną ? moze po wplacie kwoty minimalnej ta data znika (tak jest np w citi) -- |
|
Data: 2009-03-21 03:16:12 | |
Autor: krzysztof_krawczyk@gazeta.pl | |
system transakcyjny Deutsche Banku | |
On 21 Mar, 10:43, "Seba" <bbastek13.SKA...@gazeta.pl> wrote:
krzysztof_krawc...@gazeta.pl <krzysztof_krawc...@gazeta.pl> napisał(a): Nic takiego nie było co sugerujesz. Nie mówię o jednorazowym przypadku braku informacji a o stanie utrzymującym się od początku istnienia kart kredytowych Deutsche Banku. Co miesiąc po wystawieniu wyciągu miejsce na informację o dacie spłaty jest puste. |
|
Data: 2009-03-22 07:53:06 | |
Autor: Incider | |
system transakcyjny Deutsche Banku | |
Zrezygnuj z tego dziadostwa niech, się dziady nauczą jak obsługiwać.
pzdr.: I |