szansa dla zdolnych PolakĂłw

Data: 2010-10-02 12:34:06
Autor: Marek Czaplicki
szansa dla zdolnych PolakĂłw
W siedzibie przy ul. Nowogrodzkiej w Warszawie odbyła się konferencja prasowa dotycząca „Stypendiów Kopernikańskich”. Wzięli w niej udział prezes PiS Jarosław Kaczyński oraz poseł Beata Szydło.
http://www.pis.org.pl/article.php?id=17810
bardzo dobry pomysł. najlepsza inwestycja zwracająca się wielokrotnie to inwestycja w ludzi, ich umiejętności.
--
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61...

Data: 2010-10-02 15:40:02
Autor: Marek Czaplicki
szansa dla zdolnych Polaków
`he?sk dnia sob październik 2 2010 14:01 pisze, na grupie pl.soc.polityka:
 dobry pomysl tyle, ze za nasze piEnaidze. moze by tak prezes PiS
 ufundowal np. 5-tce najzdolniejszych z PO jakies stypendium ?
pieniądze te zainwestowane w młodych zdolnych ludzi mogą się zwrócić z
nawiązką. lecz pieniądze "inwestowane" przez nas na działalność partii
politycznych zwracają się w postaci produkcji niezliczonych ilości
zadrukowanego papieru pod postacią Dzienników Ustaw i Monitorów Rządowych.
z czego tylko mała część jest przydatna w realnym życiu, a reszta służy
jako wytłumaczenie swojej działalności i przydatnowści dla
społeczeństwa. :-)
--
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2010-10-02 15:49:05
Autor: kochamspamWYTNIJTO
a trochę statystyki?
> [...]
społeczeństwa. :-)
-- 2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Kilka lat temu ktoś podał, że ustawy, dekrety itp wydane po 1990 zajmują na półkach kilkadziesiąt razy więcej długości niż wszystkie od 966 do 1990.
A przecież doszły jeszcze papiery wydawane przez UE.
Jak jest teraz?
Może ktoś odwiedził (odwiedzi) czytelnię aktów prawnych?

Data: 2010-10-02 15:59:40
Autor: Marek Czaplicki
a trochę statystyki?
kochamspamWYTNIJTO@poczta.onet.pl dnia sob październik 2 2010 15:49 pisze,
na grupie pl.soc.polityka:
[...]
obawiam się, że na radosną twórczość naszych wybrańców nie ma rady. do
swojej dyspozycji mają oni teraz nośniki cyfrowe a one są bardzo pojemne i
nie zajmują tak wiele miejsca jak papier.
a czytelnia aktów prawnych proszę http://isap.sejm.gov.pl/
--
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2010-10-02 17:35:41
Autor:
szansa dla zdolnych Polaków
On Sat, 02 Oct 2010 15:40:02 +0200, Marek Czaplicki <emcza@gazeta.pl>
wrote:

> [...]
z czego tylko mała część jest przydatna w realnym życiu, a reszta służy
jako wytłumaczenie swojej działalności i przydatnowści dla

 dlatego od zawsze jestem za likwidacja dotacji do wszelkiej  masci partii politycznych, zwiazkow zawodowych i wyznaniowych,
 stowarzyszen tzw mniejszosci i tego calego towarzystwa zerujacego
 na naszych podatkach. niech sie bawia na wlasny koszt!

szansa dla zdolnych PolakĂłw