szcerosc Bronka

Data: 2009-11-10 12:55:25
Autor: Jerzy Olszewski
szcerosc Bronka
-- -Cytat-- -
Marszałek Bronisław Komorowski wyraził zdziwienie, że opozycja domaga się zmiany parytetu w komisji śledczej dotyczącej sprawy hazardu.

– Wygrajcie wybory, to zmienicie parytet – powiedział z rozbrajającym uśmiechem. Pozostaje pogratulować ostentacyjnej kpiny z demokracji, jaką zademonstrowała osoba pełniąca jedną z ważniejszych funkcji w państwie.
-- -Koniec-- -

-- ->http://www.rp.pl/artykul/243943,389914.html

Data: 2009-11-10 13:00:11
Autor: skippy
szcerosc Bronka

Użytkownik "Jerzy Olszewski" <jerzyo@it.com.pl> napisał w wiadomości news:hdbkve$fmp$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

a gdzie złamano prawo? procedura była niedemokratyczna?
:)))
tak wiem PRL WSI i komuchy oraz brak odpowiedzi na pytanie.

Data: 2009-11-11 19:53:12
Autor: deq
szcerosc Bronka
Użytkownik "skippy" <a@nie.ma> napisał w wiadomości news:hdbkkf$q4o$1news.onet.pl...

[...]

no jak to gdzie?
za to bezczelnie wsi i inne komuchy (ten kretyński troll wtedy siedział cicho) np. tu szukali wałka:

"Tylko u ojca Rydzyka: minister Szyszko zawsze do usług
Pieniądze na odwierty miały pochodzić z Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej. Obiecano je Rydzykowi jeszcze za rządów PiS. O pozytywną decyzję NFOŚiGW postarał się ówczesny minister środowiska i polityk tej partii Jan Szyszko, częsty bywalec toruńskiej rozgłośni.
- Dokumenty, które dostaliśmy z Torunia, nie nadawały się do niczego - mówi nasz rozmówca pracujący w resorcie za rządów PiS. Utrzymuje, że wnioski o dotacje pisali ministerialni urzędnicy. Polecenie miało przyjść z góry. - Nikt nie oponował, bo wszyscy wiedzieli, że Rydzyk ma dobre układy z szefem. Nawet żartowaliśmy, że minister częściej bywa w toruńskim radiu niż w swoim warszawskim gabinecie - dodaje urzędnik."...

...."według informacji DZIENNIKA, zanim doszło do wczorajszego głosowania, członkowie rady przeciwni zwiększeniu dotacji byli poddawani naciskom. "Otrzymywałem telefony i e-maile od innych członków rady Funduszu, w których starano się mnie przekonać, abym poparł wniosek, to był po prostu lobbing" - mówi nam anonimowo jeden z nich.Ponieważ wynik głosowania był niepewny, minister środowiska Jan Szyszko z PiS, który mianuje członków rady, sięgnął po bardziej drastyczne środki. Na godzinę przed głosowaniem odwołał jej członka Adama Wasiaka, który nie ukrywał, że jest przeciwnikiem zwiększenia dotacji. Zabiegi odniosły skutek, z siedmiu członków rady obecnych na spotkaniu sześciu było za, jeden wstrzymał się od głosu. "

a u Tadka wałka być nie mogło bo nie! Bo to nie komuch z WSI!! gdyby w ministerstwie pisana były wnioski dla Rysia Cassino i spółki to by była afera a jak to robił czarny Tadek to afery ni ma... Przestępcze działania Tadka i spółki z Jarosławem i brak ich rozliczenia to jest skandal.. wszyscy boją się bojówek Tadka i chyba nigdy się to nie zmieni.

Data: 2009-11-11 19:17:23
Autor: marq111
szcerosc Bronka
Jerzy Olszewski <jerzyo@it.com.pl> napisa(a):
[...]

 Aha,to demokracja jest wtedy gdy ten co wygrywa wybory,gosuje za tym co wymyli opozycja ? Jerzy, nie bardzo rozumiem Twojego toku rozumowania,mgby janiej napisa..

Data: 2009-11-11 21:42:17
Autor: Jerzy Olszewski
szcerosc Bronka
  marq111 pisze:
Jerzy Olszewski <jerzyo@it.com.pl> napisał(a):
-- -Cytat-- -
Marsza�ek Bronis�aw Komorowski wyrazi� zdziwienie, şe opozycja domaga si� zmiany parytetu w komisji �ledczej dotycz�cej sprawy hazardu.

� Wygrajcie wybory, to zmienicie parytet � powiedzia� z
rozbrajaj�cym
u�miechem. Pozostaje pogratulowa� ostentacyjnej kpiny z demokracji,
jak�
zademonstrowa�a osoba pe�ni�ca jedn� z waşniejszych funkcji w
pa�stwie.
-- -Koniec-- -

 Aha,to demokracja jest wtedy gdy ten co wygrywa wybory,głosuje za tym co wymyśli opozycja ? Jerzy, nie bardzo rozumiem Twojego toku rozumowania,mógłbyś jaśniej napisać..

Skoro tak uważasz, to zaproponuj wprowadzenie tej zasady do Sądów powszechnych przy orzekaniu gdzie leży racja , do sportu przy werdyktach kto wygrał walkę i do badań naukowych czy ziemia jest płaska. Absurd ?

Nie taki znowu wielki - we wszystkich tych dziedzinach w 20 wieku takie zasady "demokracji" były w praktyce stosowane (w Sądach w III rzeszy i państwach komunistycznych, w sporcie w byłym ZSRR i NRD, a w nauce , jak wiadomo najwybitniejszym językoznawcą był tow. Stalin itd, itp).

Jedynym sensem systemowym Komisji Śledczej jest dojście do prawdy lub przynajmniej pozorowanie dojścia do takiej prawdy, a nie orzekanie w głosowaniu na temat prawdy. Prawda nie podlega demokratycznym głosowaniom.

Oczywiście że jest tendencja wśród polityków, by zamienić komisje śledcze w szopkę służącą do wykreowania niektórych polityków, ale ten nurt to patologia.

Zadziwiające, że muszę to tłumaczyć na elitarnej grupie dyskusyjnej. Jaka jeszcze długa droga przed nami...

Kiedyś, nawet w PRL, jeden z tygodników satyrycznych miał następujące motto: "Prawdziwa cnota krytyk sie nie boi". Czy rozumiesz przesłanie tego zdania ?

Gdyby PO zależało na oczyszczeniu się z zarzutów, jakie przed nimi stanęły, to sami i pierwsi powinni zaproponować, że nie wezmą w ogóle udziału w tej komisji, a cóż dopiero wykorzystywanie wszystkich arytmetycznych możliwości wynikających z przewagi w Sejmie.

"Nikt nie powinien być sędzią we własnej sprawie" - w Europie jest to oczywiste od kilku tysięcy lat. Czuję zażenowanie, że muszę pisać takie oczywistości.

Data: 2009-11-11 17:35:46
Autor: skippy
szcerosc Bronka

Użytkownik "Jerzy Olszewski"

Gdyby PO zależało na oczyszczeniu się z zarzutów

Zapewniam Cię, że zależy im tak w identycznym stopniu jak PISowi w komisji ds nacisków i Blidy (patrz na argumenty: Stalin, WSI i PRL) oraz LSD w komisji Rywina (patrz na argumenty: Bierut, SB i NRD).
LSD z Millerem dało ciała, PIS pokazał jak sie ga sie w te karasie i mamy od tamtej pory piękną świecką tradycję "w dupie opozycję".

Data: 2009-11-11 22:44:23
Autor: deq
szcerosc Bronka
Użytkownik "skippy" <a@nie.ma> napisał w wiadomości news:hdfa18$j7l$1news.onet.pl...

[...]

Zgodne z logiką pisooszołoma jest TKM ale tylko jeśli nasi są u władzy, pisowi było wolno wszystko bo walczyli z układem i komuchami. Nawet z BBN zrobili cyrk i przerobili na stołki dla swoich nieudaczników. na taką skalę wymiany stołków na swoich ludzi wszędzie jak po wygranej PISu, nie było chyba nigdy i nie będzie do czasu dorwania się któegoś PISooszołoma do władzy. Teraz rozwalają TVP swoimi nieudacznikami...

Data: 2009-11-11 22:58:53
Autor: Jerzy Olszewski
szcerosc Bronka
skippy pisze:

[...]

Czy Ty udajesz, czy rzeczywiście nie widzisz różnicy?

Przecież w tych komisjach PO+SLD+PSL ma zdecydowana przewagę i prawidłowo. Mimo tego nic nie znaleźli.

Oczywiście te komisje (naciskowa i Blidy) nie miały żadnej podstawy w faktach, by w ogóle powstać, ale o tym już nawet nie mówię, bo to , jak groch o ścianę.

SLD w komisji Rywina zachowało się przyzwoicie. Pewnie z tego powodu, że   była to pierwsza komisja i na lewicy panował jeszcze ciągle kac po PRL, więc bali się utraty resztek wiarygodności.

Teraz po tym co zrobił Tusk i jego przyboczni już żadna partia nie będzie miała w przyszłości najmniejszych zahamowań. Tak ,jak już pisałem - utraciliśmy "Sejmowe Komisje Śledcze", jako ważny instrument demokratycznej kontroli nad politykami na jakieś kilkanaście lat, a może i dłużej.

Przykra konkluzja , jak na Narodowe Święto Niepodległości !

Data: 2009-11-11 19:02:59
Autor: skippy
szcerosc Bronka

Użytkownik "Jerzy Olszewski"

nie będę grzebał w arch, ale piszesz zalezy jak Ci pasuje.
raz wysmiewasz decyzje prokuratury i zalecasz komisje, raz wysmiewasz role komisji i mówisz o prokuraturze.
a ja mówie że zadna komisja nic nie wyjasni i każda, łącznie z rywinowską, to medialna piana.
rywinowska de facto była najlepsza.
no i co?
jedyny Rywin scigany "za podatki"
a w tej komisji wybór przewodniczącego było zgodny z prawem i to ja grochem o ścianę - parytety wynikajace "z obyczaju" pokończyły sie wraz z poprzednia kadencja sejmu i obawiam się tak samo - że na wiele lat.

Data: 2009-11-11 19:03:45
Autor: skippy
szcerosc Bronka

Użytkownik "skippy" <a@nie.ma> napisał w wiadomości news:hdff4q$1hu$1news.onet.pl...

[...]

*początkiem poprzedniej

Data: 2009-11-11 23:20:45
Autor: viper
szcerosc Bronka

"Nikt nie powinien być sędzią we własnej sprawie" - w Europie jest to oczywiste od kilku tysięcy lat. Czuję zażenowanie, że muszę pisać takie oczywistości.

take rzadko w europie spotykane jest to by kto w tak bezczelny sposb robi z tematycznej grupy dyskusyjnej chlew i robi sobie z niej poletko swojej oszoomskiej agitacji... przykro mi e musz tak pisac o czowieku, ktry 15 lat temu by moim internetowym idolem, ale niedobrze mi si robi gdy czytam twoje demagogiczne posty...

Data: 2009-11-11 22:39:27
Autor:
szcerosc Bronka
viper <viper2WYTNIJTO@op.pl> napisa(a):
> [...]
15
lat temu by moim internetowym idolem, ale niedobrze mi si robi gdy czytam twoje demagogiczne posty...

No, lepiej si poczuem.
Tak trzymaj Viper,
i nie bierz pod uwage tego co czek sdzi dzisiaj, to bez znaczenia,
poprostu si zjeba.

Data: 2009-11-11 23:28:15
Autor: Jerzy Olszewski
szcerosc Bronka
viper pisze:
"Nikt nie powinien by� s�dzi� we w�asnej sprawie" - w Europie jest to oczywiste od kilku tysi�cy lat. Czuj� zaşenowanie, şe musz� pisa� takie oczywisto�ci.

także rzadko w europie spotykane jest to by ktoś w tak bezczelny sposób robił z tematycznej grupy dyskusyjnej chlew i robił sobie z niej poletko swojej oszołomskiej agitacji... przykro mi że muszę tak pisac o człowieku, który 15 lat temu był moim internetowym idolem, ale niedobrze mi się robi gdy czytam twoje demagogiczne posty...

Mnie też przykro, ale 15 lat temu pisałem prawie to samo i w tym samym duchu co i teraz. Jedyna różnica jest taka , że wtedy miałeś podobne do moich sympatie polityczne, a teraz przeciwne.

Nie wiem czy to świadczy dobrze o mnie , czy o Tobie. Pozostawiam to ocenie audytorium. Nikt nie może być sędzią we własnej sprawie.

"Ja stoję tam , gdzie stałem, a ty tam, gdzie ...."

Data: 2009-11-11 23:38:13
Autor: viper
szcerosc Bronka
[...]

wtedy przyjacielu teksty o komuszkach przemycae w sensownych postach o rynku... nikt ci nie ceni za dygresje polityczne, ale za to co potrafie napisac o giedzie... a teraz jeste internetowym chuliganem i bezczelnym trollem... w dodatku dziaajcym z niskich, bo politycznych pobudek...

Data: 2009-11-11 23:50:39
Autor: Jerzy Olszewski
szcerosc Bronka
viper pisze:
Mnie teş przykro, ale 15 lat temu pisa�em prawie to samo i w tym samym duchu co i teraz. Jedyna róşnica jest taka , şe wtedy mia�e� podobne do moich sympatie polityczne, a teraz przeciwne.

Nie wiem czy to �wiadczy dobrze o mnie , czy o Tobie. Pozostawiam to ocenie audytorium. Nikt nie moşe by� s�dzi� we w�asnej sprawie.

"Ja stoj� tam , gdzie sta�em, a ty tam, gdzie ...."

wtedy przyjacielu teksty o komuszkach przemycałeś w sensownych postach o rynku... nikt cię nie cenił za dygresje polityczne, ale za to co potrafiłeś napisac o giełdzie... a teraz jesteś internetowym chuliganem i bezczelnym trollem... w dodatku działającym z niskich, bo politycznych pobudek...

Nie sadzę żebyśmy byli przyjaciółmi.

Nie wypowiadałem się od dwóch dni w ogóle. Dzisiaj wieczorem odpowiedziałem na konkretne pytanie, bo uczono mnie , że niegrzecznie jest nie odpowiadać na pytania.

Ty w reakcji na to w desperacji, nie mogąc znaleźć nawet namiastki rzeczowej odpowiedzi na treści z którymi sie nie zgadzasz, zareagowałeś typowo - jadem i epitetami.

Nie wiem czemu w tym wątku, bo na grupie jest już kilka wątków poświęconych na agresję związaną z moją skromną osobą. Trzeba było tam coś napisać, to bym nawet nie zareagował, bo jak reagować na bezsilną agresję ?
Co najwyżej politowaniem.

Data: 2009-11-11 23:04:00
Autor:
viper pisze:
samy
m >> duchu co i teraz. Jedyna róşnica jest taka , şe wtedy
miaĹ�eĹ
> [...]

tam
 coś napisać, to bym nawet nie zareagował, bo jak reagować na bezsilną agresję ?

Olszewski,
daj juz sobie spokoj, lecz sie chopie i nie zawracaj swoj osob gowy innym.
Sam wywoujesz agresywne reakcje a szukasz usprawiedliwienia
swoich chorych zachowa w reakcji innych - ale,
chuj z tob, e tak powiem, i inni bogowie.

Data: 2009-11-12 00:04:01
Autor: viper
szcerosc Bronka

Nie sadzę żebyśmy byli przyjaciółmi.

no przecie wiem... jak to mwi Pan Bg wybacza zawsze, chopaki z pisu nigdy he he...

Data: 2009-11-12 00:24:56
Autor: Jerzy Olszewski
szcerosc Bronka
viper pisze:
Nie sadz� şeby�my byli przyjació�mi.

no przecież wiem... jak to mówią Pan Bóg wybacza zawsze, chłopaki z pisu nigdy he he...

I jeszcze jedno. To już tylko dla Ciebie.

Jak wiesz na blogu BOŚ jest wpis "Niekończąca sie historia" innego mojego "przyjaciela" - KatHaya.

Dziś, zanim wszedłem na tą grupę i napisałem to , co tak Ci się nie podobało wysłałem tam o godzinie 19:16 poniższy wpis. Z tego co widzę obecnie, został on usunięty prze autora bloga, bo nie widzę go , a pod nr 17 jest obecnie inny wpis. Przeczytaj go uważnie, oceń czy dotyczy tematu blogu czy nie, i wypowiedz się co myślisz o metodach działania chłopaków z PO.

-- -Usunięty z Bloga BOS wpis-- --

17.Dnia 2009.11.11 19:16, Jerzy Olszewski napisał:

Viper, moim zdaniem, ma racje. Ta błyskotliwa i spektakularna strategia, która dobrze brzmi w książkach, bo nosi w sobie cechy paradoksu, nie jest w dłuższym terminie zyskowna.

Gdyby tak prosta strategia była choć trochę zyskowna ( w statystycznym rozumieniu tego słowa), to byłoby tylko kwestią skali , by dawała znaczące zyski. Znalibyśmy osoby lub instytucje z tego powodu nieprzyzwoicie bogate.

Jest tak z tego powodu, że co prawda rynki chwilami cechują się wyraźnymi trendami, ale przez większość czasu już nie koniecznie. Koszty transakcji, przy takiej strategii na bezterendowym rynku pochłaniają z nawiązką większość zysków.

Są też inne powody.
Onegdaj stosowałem pewną odmianę tej strategii. Polegała ona na tym, że mając rachunek w dwóch różnych BM otwierałem jednocześnie losowo pozycję długą na jednym i krótką na drugim ze SL o tej samej wielkości (np. 20pkt). Założenie było takie , że jeżeli istnieje trend, to “trafiona” pozycja , zgodna z trendem da duży zysk, a ta błędna wewnątrz wstęgi +-20 pkt będzie neutralna , a potem na SL się automatycznie zlikwiduje i pozostanie tylko ta zwycięska dojąca godziwy zysk. teraz wystarczyłoby jedynie ustawić wedrujący za trendem SL i podstawić wiaderko na monety.

Rzeczywiście wyniki przez pewien czas były obiecujące (ale bez rewelacji), maklerzy byli zadowoleni, ale przyszedł legendarny 4 lutego owego roku i było po zawodach. Co prawda przypadkowo nawet na tym zarobiłem, ale wyleczyłem się wtedy z przekonania, że SL przed czymśkolwiek chroni, zwłaszcza na nerwowym rynku i , że na podstawie jego parametrów można liczyć rzeczywiście ponoszone ryzyko.

-- -Koniec-- -

Data: 2009-11-11 23:38:51
Autor:
viper pisze:

> [...]

Rzeczywiście wyniki przez pewien czas były obiecujące (ale bez rewelacji), maklerzy byli zadowoleni, ale przyszedł legendarny 4 lutego owego roku i było po zawodach. Co prawda przypadkowo nawet na tym zarobiłem, ale wyleczyłem się wtedy z przekonania, że SL przed czymśkolwiek chroni, zwłaszcza na nerwowym rynku i , że na podstawie jego parametrów można liczyć rzeczywiście ponoszone ryzyko.

Olszewski, przepraszam ze sie wypowiem, ale jakbys mog
powiedzic jeszcze co oprcz twoich zali ze w tym momenciw wtopies,
zawiera ten wpis to bybym wdzieczny. Ja mam w dupie twoje problemy,
ale robisz dym i dobrze by byo zebys powiedz\ia konkretnie w czym rzecz.
Zachowujesz sie jak wszyscy poczatkujcy sadzcy, ze na ich sl z pozycja
paru tysicy czycha caa armia brokerw, toz to zenada, delikatnie mwiac.

Data: 2009-11-12 00:44:18
Autor: Jerzy Olszewski
szcerosc Bronka
azszxz@NOSPAM.gazeta.pl pisze:
-- -Koniec-- -

Olszewski, przepraszam ze sie wypowiem,

Nie gniewam si, pod warunkiem, e bdziesz przy odpowiedzi wycina tekst, do ktrego si nie odnosisz. To jest na tyle proste, e nawet Ty moesz t sztuk opanowa.

Data: 2009-11-12 00:01:00
Autor:
szcerosc Bronka
Jerzy Olszewski <jerzyo@it.com.pl> napisa(a):

Nie wkurwiaj mnie, o co ci chodzi?
Odniosem sie konkretnie do tekstu ktry by powyej.
Vipera w tym zdaniu popieram a o twoich zalach sie wypowiedziaem.
A sztuke wycinania ja niestety nie potrafie tak opanowac
jak Ty i Twoi wsptowarzysze, to byc moze jest proste,
ale trzeba sie do tego nadawac, nie kazdy potrafi udawac ze mwi
w trosce o innych a myslec o swojej dupie.

Data: 2009-11-12 00:14:29
Autor: totus
szcerosc Bronka
Jerzy Olszewski wrote:

"Nikt nie powinien by sdzi we wasnej sprawie" - w Europie jest to
oczywiste od kilku tysicy lat. Czuj zaenowanie, e musz pisa takie
oczywistoci.

Skd wysnue wniosek, e komisja ledcza ma peni funkcje sdu. Z nazwy? Z przepisw o komisji ledczej? Z regulaminu komisji ledczej. Wyssae z palca?  Stawiasz nieprawdziwe tezy potem z nimi dyskutujesz. Po co to robisz? Jaki Ty masz cel w tym co robisz? Nie przypuszczam by by gupi i nie umia logicznie myle. Kto kto pisze algorytmy i prowadzi projekt informatyczny nie moe mie kopotw z logicznym myleniem ani z kojarzeniem faktw. Zaoye, e nie wida Twoich manipulacji? Dlaczego zakadasz, e inni, ktrzy Ci czytaj, s gupsi od Ciebie. Przecie Twoje dziaanie nie przekonuj nikogo. Tak myl. Wierz mi, e to nieudolne manipulacje. We mnie powoduj irytacj. Nie dlatego e piszesz nie na temat grupy i nie dlatego, e masz inne pogldy ode mnie ale dlatego, e obraasz moj inteligencj.

Data: 2009-11-12 00:57:05
Autor: Jerzy Olszewski
szcerosc Bronka
totus pisze:
Jerzy Olszewski wrote:

powoduj irytacj. Nie dlatego e piszesz nie na temat grupy i nie dlatego, e masz inne pogldy ode mnie ale dlatego, e obraasz moj inteligencj.

A do czego wedug Twojej obraonej inteligencji ma suy Komisja ledcza ?

Data: 2009-11-12 08:49:39
Autor: totus
szcerosc Bronka
Jerzy Olszewski wrote:

totus pisze:
Jerzy Olszewski wrote:

[...]

?

Do czego ma suy? Przeczytaj ustaw o komisji ledczej i jej regulamin. Nie ma tam sowa o wyroku czyli o sdzeniu. Cae Twoje oburzenie oparte jest o przesanki, ktre sam wymylie. Nie pierwszy raz zreszt. Robisz to nagminnie.

szcerosc Bronka