szczecin-police pomoc

Data: 2011-07-06 17:42:27
Autor: MarcinJM
szczecin-police pomoc
witam
potrzebuje pomocy w odebraniu przyczepy campingowej z polic, ja moge odebrac dopiero w przyszlym tygodniu, a gosc sie piekli. Trzebaby ja odebrac, zaplacic (kase przesylam na konto) i odstawic gdziekolwiek bedzie bezpieczna.
Prosba wylacznie dla starszych i znanych pms'owiczow.

MarcinJM
gg: 978510, marcinjm()op.pl

Data: 2011-07-06 23:17:18
Autor: Jacek
szczecin-police pomoc
Użytkownik "MarcinJM" <marcin@inetia.pl> napisał w wiadomości news:iv1vpo$nup$1news.onet.pl...
[...]

jak znajdziesz miejsce, moge ją przeciągnąć moją Vectrą

Jacek

szczecin-police pomoc