szczepionki- o co chodzi?

Data: 2016-01-25 01:36:45
Autor: Chiron
szczepionki- o co chodzi?
https://www.youtube.com/watch?v=AkykMa98Z_s

i zaraz pytanie do zwolenników: dlaczego populacja Amiszy w USA w ogóle ma sie tak dobrze? Przecież ci ludzie się nie szczepią- na nic?

--

Chiron

Data: 2016-01-25 07:30:32
Autor: Jakub A. Krzewicki
szczepionki- o co chodzi?
W dniu poniedziałek, 25 stycznia 2016 01:36:46 UTC+1 użytkownik Chiron napisał:
[...]

Ponieważ jest względnie izolowana, a grupy dookoła mają wysoką odporność
i wysoki poziom higieny.

Data: 2016-01-25 12:52:50
Autor: Zenek Kapelinder
szczepionki- o co chodzi?
Wypadalo by dodac ze najslabsi w sposob naturalny wykruszaja sie z grupy bo nie stosuja zadnych zaawansowanych procedur medycznych. Do tego w takich zamknietych srodowiskach nie ma wymiany genow i choruja na typowe w takich warunkach choroby genetycztne typu hemofilia, uposledzenie umyslowe itp.

Data: 2016-01-25 14:11:34
Autor: Marek
szczepionki- o co chodzi?
W dniu poniedziałek, 25 stycznia 2016 21:52:52 UTC+1 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
[...]

Jak wygladalo twoje zamkniete srodowisko?
Dziadek posuwal twoja mamusie...

Data: 2016-01-25 15:20:52
Autor: Zenek Kapelinder
szczepionki- o co chodzi?
Moja nie, twoją. Dlatego pisac potrafisz.

Data: 2016-01-25 15:23:24
Autor: Marek
szczepionki- o co chodzi?
W dniu wtorek, 26 stycznia 2016 00:20:53 UTC+1 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
Moja nie, twoją. Dlatego pisac potrafisz.

Mowimy o twoim uposledzeniu.
No to, jak tam bylo?

Data: 2016-01-25 16:13:03
Autor: Zenek Kapelinder
szczepionki- o co chodzi?
No tak, ty jak ciagniesz druta za 3zyle to nie jestes uposledzony tylko nalezysz do przesladowanej mniejszosci seksualnej.

Data: 2016-01-26 01:26:59
Autor: stevep
szczepionki- o co chodzi?
W dniu .01.2016 o 23:11 Marek <mwisniewski2008@gmail.com> pisze:

[...]

Wzorcowy poziom pizdzielców.
--
  stevep
-- -- -

Data: 2016-01-26 13:52:36
Autor: Marek
szczepionki- o co chodzi?
W dniu wtorek, 26 stycznia 2016 01:27:02 UTC+1 użytkownik stevep napisał:

> Jak wygladalo twoje zamkniete srodowisko?
> Dziadek posuwal twoja mamusie...

Wzorcowy poziom pizdzielców.
--    stevep
-- -- -

Ty masz oczywiscie wiekszy szacunek dla ubeckich kapusiów.

Data: 2016-01-26 16:07:45
Autor: Zenek Kapelinder
szczepionki- o co chodzi?
Data: 2016-01-27 03:34:13
Autor: stevep
szczepionki- o co chodzi?
W dniu .01.2016 o 22:52 Marek <mwisniewski2008@gmail.com> pisze:

> [...]

  stevep
-- -- -

Ty masz oczywiscie wiekszy szacunek dla ubeckich kapusiów.

Podziwiam zwłaszcza takich jak ty kretynów.
--
  stevep
-- -- -

Data: 2016-01-25 14:17:51
Autor: Marek
szczepionki- o co chodzi?
W dniu poniedziałek, 25 stycznia 2016 18:53:21 UTC+1 użytkownik Stokrotka napisał:

>Ponieważ jest względnie izolowana, a grupy dookoła mają wysoką odporność
>i wysoki poziom higieny.

No to podnieśmy stopień higieny zamias masowo truć społeczeństwo.
Odporność sama wzrośnie a izolację powoli wprowadzi panoszący się internet, tehnika i zamykanie granic.

Przemilczasz trzeci czynnik: "wysoka odpornosc grup dookola".
Jakby przymusowo zaszczepic wzystkich Niemcow, Czechow itd..., zamknac granice, to zadna zaraza by sie do Polski nie przedostala.

Data: 2016-01-26 13:05:07
Autor: Chiron
szczepionki- o co chodzi?

napisał:

> [...]

Jakby przymusowo zaszczepic wzystkich Niemcow, Czechow itd..., zamknac
granice, to zadna zaraza by sie do Polski nie przedostala.

=============

To nielogiczne. Załóżmy, że Amisze otoczeni są kordonem ludzi, którzy
odporni są na 100 chorób. OK- oni_są_odporni. Co to oznacza? Tyle, ze jak
zachorują, to mają lekki przebieg, lub organizm sobie szybko radzi z tymi
bakteriami. A jednak- te bakterie do organizmu osoby uodpornionej i tak się
dostają. No to w takim razie- czemu nie  chorują na to Amisze? A jeśli już-
to nie stwierdzono np epidemii szkarlatyny, czy Heinego- Medinia, które by
ich zdziesiątkowały

--

Chiron

Data: 2016-01-26 04:30:52
Autor: Zenek Kapelinder
szczepionki- o co chodzi?
A wiesz ze nie choruja na te dwie choroby bo na jakiejs stronie zalozonej przez kogos pierdolnietego napisali ze nie choruja. Otoz choruja. Na innej stronie, bardziej obiektywnej, napisane jest ze pomimo ze ponad 40% amiszy jest zaszczepionych na te dwie choroby to wykrywa sie u nich gruzlce i polio.. Przypadkow jest niewiele ale proporcjonalnie wiecej niz wsrod pozostalych ludzi zyjacych z USA. W USA na podstawowe choroby zaszczepione jest ok 85% zyjacych tam ludzi.

Data: 2016-01-26 15:34:47
Autor: Chiron
szczepionki- o co chodzi?

Uzytkownik "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisal w wiadomosci news:1efdf095-9ad7-449e-8c51-bdb4f4eb9f47googlegroups.com...
A wiesz ze nie choruja na te dwie choroby bo na jakiejs stronie zalozonej przez kogos pierdolnietego napisali ze nie choruja.
Rozumiem. Strona zalozona przez kogos pierdolnietego, bo mysli inaczej, niz ty. OK- to oczywiste

Otoz choruja. Na innej stronie, bardziej obiektywnej, napisane jest ze pomimo ze ponad 40% amiszy jest zaszczepionych na te dwie choroby to wykrywa sie u
nich gruzlce i polio.
Skoro jakas sterona podaje, ze jednak choruja i sie szczepia- to jest bardziej obiektywna. Bardzej- bo podaja, ze szczepia sie tylk ow 40%. Jak znajdziesz strone, gdzie napisza,  ze 120% Amiszy szczepi sie- to bedzie ona po prostu obiektywna

Przypadkow jest niewiele ale proporcjonalnie wiecej niz wsrod pozostalych ludzi zyjacych z USA. W USA na podstawowe choroby zaszczepione jest ok 85%  > zyjacych tam ludzi.
Ciekawe. W gettach na ten przyklad gruzlica wystepuje w sposób bardzo nadreprezentacyjny. Czyli- per capita znacznie wiecej, niz w pozostalych czesciach USA. Masz dane, ze czesciej, niz u Amiszy?

--

Chiron

Data: 2016-01-26 07:45:00
Autor: Zenek Kapelinder
szczepionki- o co chodzi?
Miejsca w ktorych zyja Amisze to tez getta. Moga miec zlote klamki ale odseparowanie oznacza zycie w gettcie. Nie neguje ze sie moga lepiej odzywiac ale nie przeklada sie to na wyzsza srednia wieku. Jest nizsza niz u szczepionych i zle odzywiajacych sie amerykanow. I to duzo nizsza.

Data: 2016-01-26 20:23:31
Autor: Stokrotka
szczepionki- o co chodzi?
...Na innej stronie, bardziej obiektywnej...

A skad wiesz kto pisze obiektywnie?
Skoro tak wiele na te temat jest falszu,
to oczywistym jest, ze kazdy powinien miec indywidualna mozliwosc wyboru:
szczepie sie, albo sie nie szczepie.

Nakazowosc w moim odczuciu narusza podstawowe prawa czlowieka.

--
skasowali mi strone:
_____ http://ortografia.ma7.eu _____ zmiana adresu strony

Data: 2016-01-26 11:54:43
Autor: Zenek Kapelinder
szczepionki- o co chodzi?
w przypadku gruzlicy, ospy, polio i wielu innych chorob tez uwazasz ze kazdy powinien miec mozliwosc wyboru? Poza tym ludzie nie naleza do siebie tylko do panstw. Ludzie jak latarnie uliczne sa panstwowi. To ogranicza do minimum mozliwosc decydowania przez ludzi co by chcieli.

Data: 2016-01-26 22:51:26
Autor: Chiron
szczepionki- o co chodzi?

Uzytkownik "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisal w wiadomosci news:8aaf31de-237c-4400-bb6d-88af2d9b033fgooglegroups.com...
w przypadku gruzlicy, ospy, polio i wielu innych chorob tez uwazasz ze kazdy powinien miec mozliwosc wyboru?
Jeszcze raz: nie zaszczepie sie- Ty tak. No to w razie czego- ja bede mial problemy, nie Ty. W czym problem dla Ciebie?

Poza tym ludzie nie naleza do siebie tylko do panstw. Ludzie jak latarnie uliczne sa panstwowi. To ogranicza do minimum mozliwosc decydowania przez ludzi co >by chcieli.

Jestes socjalista?

--

Chiron

Data: 2016-01-26 16:04:29
Autor: Zenek Kapelinder
szczepionki- o co chodzi?
Jak wybucha wojna to w krajach demokratycznych oczywiscie na front wysylaja tylko ochotnikow?

Data: 2016-01-27 10:44:01
Autor: Chiron
szczepionki- o co chodzi?

Uzytkownik "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisal w wiadomosci news:49d42f18-5767-496e-9bc4-c7f19a9204eagooglegroups.com...
Jak wybucha wojna to w krajach demokratycznych oczywiscie na front wysylaja tylko ochotnikow?

To co innego. Sa sytuacje, kiedy prawa jednostki zostaja ZAWIESZONE. Wojna, kataklizm o znacznej szkodzie, etc. Sam taki przyklad to manipulacja. Nonsens. Jak rozumiem- zgadzasz sie, ze np zatrzymaja Cie na srodku ulicy- zabiora samochód- bo potrzebny panstwu? Ty sam zas zostaniesz wyslany transportem do prac drogowych? Nie, nie w czasie wojny- tak, normalnie, teraz?

--

Chiron

Data: 2016-01-27 11:08:14
Autor: Stokrotka
szczepionki- o co chodzi?

w przypadku gruzlicy, ospy, polio i wielu innych chorob tez uwazasz ze kazdy >powinien miec mozliwosc wyboru?

Oczywiscie, ze tak. Szczegulnie w tym zakresie.

Poza tym ludzie nie naleza do siebie tylko do panstw. Ludzie jak latarnie uliczne >sa panstwowi. To ogranicza do minimum mozliwosc decydowania przez ludzi co >by chcieli.
Jestes hory na punkcie wladzy.
Czlowiek jest istota nalezaca do natury, bedacej ponad prawem.

Data: 2016-01-26 21:14:18
Autor: wolim
szczepionki- o co chodzi?
W dniu 2016-01-26 o 20:23, Stokrotka pisze:
[...]

Pójdźmy dalej - zlikwidujmy obowiązek szkolny i prawostronność na ulicach.

Pozdrawiam,
MW

Data: 2016-01-26 22:50:05
Autor: Chiron
szczepionki- o co chodzi?

Użytkownik "wolim" <nie@pisz.tu> napisał w wiadomości news:56a7d39c$0$644$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Naprawdę w głowie Ci się nie mieści, że mógłby być wybór? A dlaczego nie? Przecież- na logikę- jesli np Ty się zaszczepisz na jakąś cholerę, a ja nie- to w razie czego ja umrę, nie Ty. O co więc chodzi- tak naprawdę?
Obowiązek szkolny- to inna sprawa. Tu już w ogóle nie rozumiem przymusu. Znaczy się- rozumiem. Tyle, że poza rządem dusz i umożliwienie państwu kontroli społeczeństw- nic poważnego za tym przymusem nie stoi.

Prawostronny ruch- tu jestem za przymusem

--

Chiron

Data: 2016-01-26 14:14:54
Autor: Marek
szczepionki- o co chodzi?
W dniu wtorek, 26 stycznia 2016 22:50:06 UTC+1 użytkownik Chiron napisał:

Przecież- na logikę- jesli np Ty się zaszczepisz na jakąś cholerę, a ja nie- to w razie czego ja umrę, nie Ty. O co więc chodzi- tak naprawdę?

Chodzi o to, ze, jesli Ty zachorujesz, to stajesz sie żródłem zarazków, ktore sie w Twoim organizmie namnazaja i zagrazaja innym ludziom.

Data: 2016-01-26 23:36:53
Autor: Chiron
szczepionki- o co chodzi?

[...]

===========

No ale własnie inni są na nie odporni! No bo się szczepili. Ci
nieszczepieni- umrą. No to komu zagrażają te zarazki? Chyba że- że te
szczepionki to ściema. No bo jeśli- jak_twierdzisz- zarazki są dla nich
groźne- to szczepionki są zbędne.
QED

--

Chiron

Data: 2016-01-26 15:11:53
Autor: Marek
szczepionki- o co chodzi?
W dniu wtorek, 26 stycznia 2016 23:36:54 UTC+1 użytkownik Chiron napisał:
> [...]

nieszczepieni- umrą. No to komu zagrażają te zarazki? Chyba że- że te
szczepionki to ściema. No bo jeśli- jak_twierdzisz- zarazki są dla nich

Nieszczepiony , jesli zachoruje, jest zródłem zarazkow, ktore rozsiewa, zanim umrze. Czesto trwa to dosyc dlugo. W tym czasie, ma szanse spotkac drugiego, nieszczepionego i juz sa dwa zródła zarazkow.

Gdyby Mol nie rozsiewal zarazkow HIV, toby 18 panienek z Warszawy sie nie zarazilo. Jeden Bóg wie, ilu facetów te panienki zarazily.

Gdyby Mol posuwal panienki odporne na zarazenie, toby faceci nadal zyli.
Szkoda, ze jeszcze nie ma szczepionki na HIV.

Data: 2016-01-27 09:04:25
Autor: Chiron
szczepionki- o co chodzi?

> [...]

Gdyby Mol posuwal panienki odporne na zarazenie, toby faceci nadal zyli.
Szkoda, ze jeszcze nie ma szczepionki na HIV.

======================

Dlaczego UNIKASZ odpowiedzi na moje pytanie- i sam potwierdzasz to, co
piszę?! Ja twierdzę, że każdy powinein mieć wybór. Jest tyle kontrowersji na
temat szczepionek (choć nie wszystkich), że to tym bardziej powinno być
oczywiste. Chcesz? Szczep swój szczep, drób swój drób- i w ogóle co chcesz,
to rób. Ale odpiernicz się ode mnie i mojej rodziny. A druga sprawa- którą
zakłamujesz: to nie jest tak, że tylko chory- nieszczepiony rozsiewa
bakcyle. Szczepiony też. Tyle, że objawy choroby są o wiele słabsze. Np
ludzie ze szczepioną ospą prawdziwą (za wikipedią) chorują, ale śmiertelność
wynosi ok. 3%. Ci nieszczepieni- śmiertelność od 35 do nawet 95%. Zarażają w
takim samym stopniu.
W przypadku np brodawczaka- w ogóle działanie szczepionki jest
problematyczne. A jednak- polskie dziewczynki mają być przymusowo szczepione
na tę rzadką chorobę, która jest de facto chorobą weneryczną.

Czyli- co w Twojej opinii może usprawiedliwiac przymus szczepionek?

--

Chiron

Data: 2016-01-26 15:17:43
Autor: Marek
szczepionki- o co chodzi?
> [...]

nieszczepieni- umrą. No to komu zagrażają te zarazki? Chyba że- że te
szczepionki to ściema. No bo jeśli- jak_twierdzisz- zarazki są dla nich

Najgorsze jest to, ze rodzice podejmuja decyzje o szczepieniu swoich dzieci, przeciwko chorobom, na ktore sami sa odporni ( z powodu wieku, lub dlatego, ze sami w dziecinstwie byli szczepieni).
W razie choroby, dzieci umieraja, a rodzice zyja dalej.

Data: 2016-01-27 11:15:07
Autor: Stokrotka
szczepionki- o co chodzi?

[...]

Co za bzdura. Z dużym prawdopodobieństwem: jak rodzice mają odpornośc to i dzieci - ponieważ moją podobne geny, a więc podobny układ odporności, i ponieważ ciała , substancje dające odporność jedzą wraz z mlekiem mati, i mają z tymi substancjami kontak pszez skurę, więc mają możliwość "zarażenia się " odpornością.

--
skasowali mi stronę:
_____ http://ortografia.ma7.eu _____ zmiana adresu strony

Data: 2016-01-26 15:25:12
Autor: Marek
szczepionki- o co chodzi?
> [...]

nieszczepieni- umrą. No to komu zagrażają te zarazki? Chyba że- że te
szczepionki to ściema. No bo jeśli- jak_twierdzisz- zarazki są dla nich

Oczywiste jest to, ze jesli 80% rodzicow zaszczepi swoje dzieci, to te 20% nieszczepionych tez, wlasciwie jest ochronione przed zachorowaniem.
Tylko,ze  te 80% ponosi ryzyko powiklan poszczepiennych.
Stad caly ten balagan.
Kazdy chcialby byc chroniony, ale, nie chce ponosic ryzyka zwiazanego z powiklaniami p[oszczepiennymi.

Data: 2016-01-27 01:16:33
Autor: Klin...................................................
szczepionki- o co chodzi?
W dniu 2016-01-27 o 00:25, Marek pisze:
[...]
    A gdyby dać ludziom wybĂłr jak kształtowałby się procent
    tych co się chcą szczepić i tych opornych na szczepienia.
    MoĹźliwe, Ĺźe byłoby to właśnie 80:20 i tak wilk syty i owca
    cała, a lekarze mieliby dodatkowo prĂłbkę kontrolną
    bez ktĂłrej trudno im oceniać skuteczność szczepień.

Data: 2016-01-27 01:29:38
Autor: A. Filip
szczepionki- o co chodzi? [ KaĹźda szczepionka jest rĂłwna! ;-) ]
"Klin..................................................." <klin@wp.p>
pisze:
[...]

A dlaczego ty wrzucasz wszystkie szczepionki do jednego wora?
Lekarstwa na wszystkie choroby niby mają jednakową skuteczność?
Różne szczepionki na różne choroby/zakażenia mają różny poziom powikłań
poszczepiennych, różny poziom wytwarzanej odporności na zachorowanie i
zapobiegają czemuś o bardzo zróżnicowanych konsekwencjach zakażenia i
zakaźności.

Działy marketingu producentów szczepionek wciskają nachalnie *także*
takie szczepionki których sensowność masowego zastosowania
"może budzić *NAPRAWDĘ UZASADNIONE* wątpliwości".

AFAIR za procent zaszczepionych mających zapobiec naprawdę masowym
epidemiom chorób zakaźnych uznaje się 90%.

https://pl.wikipedia.org/wiki/Szczepienia
Zbierane kaĹźdego roku przez stacje sanitarno-epidemiologiczne dane o
stanie zaszczepienia wskazują, że w skali całego kraju nadzorowany
jest stan zaszczepienia około 95% populacji (ryc. 6.1), a osiągane
odsetki zaszczepionych zdecydowanie przekraczają 90%, tj. poziom
wystarczający dla osiągnięcia odporności zbiorowiskowej,
zapobiegającej epidemicznemu szerzeniu się zachorowań.

--
A. Filip : Jedna Europa, jedna Merkel.
Drą się jak dwa koty.  (Przysłowie polskie)

Data: 2016-01-27 13:02:10
Autor: Klin...................................................
W dniu 2016-01-27 o 01:29, A. Filip pisze:
"Klin pisze:
[...]
      AĹź w takie szczegóły w tej krĂłtkiej wypowiedzi nie wchodziłem.
      Jeśli byłyby szczepionki na naprawdę niebezpieczne choroby
      moĹźna by ten procent podwyĹźszyć choć  z drugiej strony
      moĹźna teĹź leczyć róşne chorĂłbska nie szczepiąc na zapas,
      a dopiero po zaistnieniu infekcji co się wydaje sensowniejsze.
      Doczytałem się gdzieś, Ĺźe zaćmę ma powodować właśnie
      nadmierna stymulacja układu immunologicznego przez
      szczepionki więc skutki szczepień mogą być odległe jako,
      Ĺźe ujawnia się ta sprawa w  późnym dopiero wieku.

Data: 2016-01-27 09:04:17
Autor: Chiron
szczepionki- o co chodzi?

> [...]

Stad caly ten balagan.
Kazdy chcialby byc chroniony, ale, nie chce ponosic ryzyka zwiazanego z

NIEPRAWDA. Te 20% ma tylko mniejsze szanse zarażenia się. O ile? Nie
wiadomo. Napisałem Ci- łatwo sam sprawdzisz, że szczepieni TEŻ chorują.
Tyle, że łagodniej to u nich przebiega. Poza tym- w przypadku wielu
szczepionek w ogóle biorąc pod uwage powikłania- sens szczepień jest pod
znakiem zapytania. Bo szczepionka staje się groźniejsza od choroby

--

Chiron

Data: 2016-01-27 11:22:56
Autor: Stokrotka
szczepionki- o co chodzi?
.... szczepieni TEŻ chorują.
Tyle, że łagodniej to u nich przebiega.

Nie wiadomo czy łągodniej. Jest mało danyh.
Może i łągodniej, ale inaczej. To inaczej jest bardzo ryzykowne, bo powstają nowe objawy, np horoba może pszejść w stan pszewlekły , bardzo trudno wyleczalny, bo szczepionka i zarazek to nie to samo.

Szczpieonka to często zarazek pozbawiony jakiejś części:
np szczepionka na żułtaczkę typu B to sama otoczka wirusa, bez jądra.
Jak trafi na prawdziwego wirusa to nie wiadomo co dalej będzie, gdy np szczepionka nie zadziała, bo np jest więcej niż 5 lat po szczepieniu.
Organizm może się wcale nie bronić. Brak danyh co się dzieje.
A jak się nie broni to stan pszewlekły , marskość , rak.
Takie szczepienia nie mają sensu, a szczeinie całym wirusem jest zbyt ryzykowne.

Strah pomyśleć jak będa pszehodzić ruzyczki, świnki, odry i ospy
dzieci obecnie szczepione, gdy odporność zmaleje:
za 40, 50 lat.
Może się okazać, ze obecna służba zdrowia hoduje masowe pszewlekłe horoby
pszyszłym Polakom.

--
skasowali mi stronę:

Data: 2016-01-27 03:33:06
Autor: stevep
szczepionki- o co chodzi?
W dniu .01.2016 o 22:50 Chiron <chiron@onet.pl> pisze:

[...]

A jak prezio przejdzie na lewactwo to będziesz zwolennikiem lewostronnego.
--
  stevep
-- -- -

Data: 2016-01-27 11:10:36
Autor: Stokrotka
szczepionki- o co chodzi?

[...]

No i właśnie tym się rużnimy, ja wiem kiedy się zatszymać i nie iść dalej.
A co do obowiązku szkolnego , to uważam , że powinien być, ale ograniczony, w obecnej formie jest zbyt represyjny.

--
skasowali mi stronę:

Data: 2016-01-26 14:05:59
Autor: Marek
szczepionki- o co chodzi?
napisał:

> [...]

to nie stwierdzono np epidemii szkarlatyny, czy Heinego- Medinia, które by

W "kordonie ochronnym" sa ludzie zaszczepieni. Oni nie choruja, poniewaz ich organizm potrafi zlikwidowac bakterie i wirusy, na ktore sa zaszczepieni.Te zarazki potrafia sie rozmnazac tylko w organizmach, ktore nie maja odpornosci. Pojedyncza bakteria ginie sama po kilku(-nastu) godzinach ( wyjatkiem sa te, ktore wytwarzaja przetrwalniki), wiec jesli nie trafi na organizm o slabej odpornosci ( gdzie moglaby sie namnazac), to ginie.
Dla tych zarazkow, przekroczenie tej "bariery" (np.kilkuset kilometrow), gdzie zyja tylko ludzie odporni, jest bariera nie do przebycia.

Juz nie pamietam dokladnych danych, ale wystarczy, ze zaszczepi sie ok 70-80% ludzi i juz zarazki nie moga sie rozprzestrzeniac.

Data: 2016-01-25 19:23:32
Autor: Jacek
szczepionki- o co chodzi?
W dniu 2016-01-25 o 18:52, Stokrotka pisze:

[...]

Tu jest dokładnie na odwrót! Im wyższy stopień higieny, tym niższa odporność i dodatkowo alergie.
Jacek

Data: 2016-01-26 20:19:44
Autor: Stokrotka
szczepionki- o co chodzi?

No to podnieśmy stopień higieny zamias masowo truć społeczeństwo.
Odporność sama wzrośnie

Tu jest dokładnie na odwrót! Im wyższy stopień higieny, tym niższa odporność i dodatkowo alergie.

Nie wiadomo jak to jest.
Są badania sugerujące , że jak malec jest pilonowany by był w sterylnym otoczeniu,
to ma większe szanse wyrośnięcia na alergika.
Ale zauważ, że z tego nic nie wynika.
Skąd wiesz, że ta alergia nie jest nabyta od ilości środkuw do spszątania, by otoczenie było sterylne?

--
skasowali mi stronę:

Data: 2016-01-25 14:52:41
Autor: stevep
szczepionki- o co chodzi?
W dniu .01.2016 o 01:36 Chiron <chiron@onet.pl> pisze:

[...]

A dlaczego u nas tylu baranów? Bo jeszcze nie ma szczepionki na debilizm.
--
  stevep
-- -- -

szczepionki- o co chodzi?