szczęśliwi czasu nie liczą...komorowski dał gło s...

Data: 2010-04-11 14:22:41
Autor: Mariusz Merta
szczęśliwi czasu nie liczą...komorowski dał gło s...
http://finanse.wp.pl/kat,58434,title,Komorowski-trzeba-szybko-wybrac-prezesa-NBP,wid,12162447,wiadomosc.html
rozmawiając z siostrą i kumplem zastanawiałem się na głos kiedy
skończy się wersal
mówiłem dwa,trzy tygodnie...a tu nawet nie mineły dwa dni
niniejszy link był na czołowej stronie portalu wp.pl po chwili
zniknął...

Mariusz Merta

Niniejszym oświadczam, że szyderstwo, ironia, cynizm etc
są nieprzypadkowe i zamierzone...
zwłaszcza jeśli chodzi o członków po i tutejszych lemingów
Mariusz Merta

Data: 2010-04-11 14:31:15
Autor: zbig
On 11 Kwi, 23:22, Mariusz Merta <gumis...@wp.pl> wrote:
[...]

Nie widzę niczego niestosownego w tym działaniu.W piatek poprzedni
prezes rozpoczął akcje osłabiania polskiej waluty, zreszta zupełnie
słusznie. Ktos musi ten proces nadzorować.

Data: 2010-04-13 16:58:37
Autor: HaMMeR
szczęśliwi czasu nie liczą...komoro wski dał głos...

Data: 2010-04-11 16:40:50
Autor: Mariusz Merta
On 11 Kwi, 22:29, Lorn <ateag...@poczta.fm> wrote:
Mariusz Merta pisze:

> [...]

> są nieprzypadkowe i zamierzone...
> zwłaszcza jeśli chodzi o członków po i tutejszych lemingów

Proponuje zapoznanie się z Konstytucją RP. Każde działanie bez
elementarnej wiedzy... Teraz, a w szczególności teraz/zaraz będzie tak
odbierane. Komorowski nie ma innego wyjścia. Musi wypełniać konstytucję
i czy się to wam podoba czy nie.

wiem, wiem...ale
hmmmm, czy przypadkiem, komorowski nie może patrzeć na te bezczynnie
leżące
miliardy na których on nie może położyć swej ręki
co by zarobić jakieś parę milioników na rynku depozytów overnight ?
wydaje mi się, że można poczekac z tym do pogrzebu...
wojny z rosją jak na razie niema...
co do tego wypełnienia konstystucji...
rozumiem, że pełnia szczęścia musi was ogarniać...
no tradycja zostanie podtrzymana, spotkania na cmentarzach
coby ważne sprawy omówić...
Mariusz Merta

P.S.
nie mogę się oprzeć wrażeniu, że dobry Kaczyński to martwy
Kaczyński...
bo jak żył to niewiele dobrego w nim było ?
mme

Data: 2010-04-12 01:59:04
Autor: Lorn
Mariusz Merta pisze:

[...]

Na wszystkie decyzję, które musi powołać w życie, ma czas konstytucyjnie wyznaczony. Jaka 'nasza pełnia szczęścia'? Czego nie rozumiesz? Aż tak ciężko to ogarnąć? Masz problem z logicznym myśleniem?

P.S.
nie mogę się oprzeć wrażeniu, że dobry Kaczyński to martwy
Kaczyński...

Masz mylne wrażenie, otrząśnij się z letargu...

bo jak żył to niewiele dobrego w nim było ?

Prezydentem z mojej bajki nie był i nie zamierzam tego ukrywać, ale żal mi go jako człowieka. Wyrozumiałości życzę Tobie i poniekąd sobie.

Data: 2010-04-11 23:31:38
Autor: Lorn
Mariusz Merta pisze:
[...]

Proponuje zapoznanie się z Konstytucją RP. Każde działanie bez elementarnej wiedzy... Teraz, a w szczególności teraz/zaraz będzie tak odbierane. Komorowski nie ma innego wyjścia. Musi wypełniać zapisy konstytucyjne, czy się wam to podoba czy nie.

Data: 2010-04-12 00:05:48
Autor: awe

Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomości news:hptfpv$rsm$3nemesis.news.neostrada.pl...
Mariusz Merta pisze:
[...]

-- -- -- -- -- -
rzniesz glupa. jest cos takiego jak "pelniacy obowiazki"
awe

Data: 2010-04-12 00:07:27
Autor: Lorn
Mariusz Merta pisze:
[...]

"pelniacy obowiazki" Zastanów się teraz nad tym.

Data: 2010-04-12 20:44:18
Autor: awe

Mariusz Merta pisze:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -
lorn ty sie zastanow - szukaj moze znajdziesz lamago
awe

Data: 2010-04-12 11:06:45
Autor:
szczęśliwi czasu nie liczą...komorowski dał g łos...
On Sun, 11 Apr 2010 14:22:41 -0700 (PDT), Mariusz Merta
<gumisiu1@wp.pl> wrote:

[...]

 zanim kolejny raz zaczniesz pluc pomysl. chodzi o stabilnosc waluty.
 chaos na takich stanowiskach to okazja by wpedzic kraj w klopoty.
 gdyby tak mysleli wszyscy jak ty dzis rano zlotowka bylaby gie warta.

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

szczęśliwi czasu nie liczą...komorowski dał gło s...