szczypce do pierscieni tlokowych - jak uzywac ?

Data: 2011-10-18 13:44:16
Autor: Ukaniu
szczypce do pierscieni tlokowych - jak uzywac ?

Użytkownik "Michał sirapacz Gut" <sirapacz@gmail.com> napisał w wiadomości news:30680fc8-3400-4a76-8cf9-e64c9cec9efdv8g2000vbe.googlegroups.com...
witam, zawiesilem sie na etapie wymiany pierscieni

nie wlazi mi pierscien ze szczypcami na tlok - musialbym bardzo mocno
rozewrzec pierscien a nie chce go zniszczyc.

Często pierścienie wymagają dużo siły, jednak nie widząc nie wiem czy nie robisz czegoś nie tak.

Śruby stopy korbowodu to najistotniejsza z punktu widzenia totalnego zniszczenia silnika jego część. Tutaj trzeba postępować dokładnie z wytycznymi producenta. Zwykle wymagają wymiany ze względów bezpieczeństwa

--
Pozdrawiam,
Łukasz

szczypce do pierscieni tlokowych - jak uzywac ?