szerokie szkło Pentax KA pożyczyć potrzeba [DW]

Data: 2009-07-06 10:59:57
Autor: wdp
szerokie szkło Pentax KA pożyczyć potrzeba [DW]
Bonżur,

to może arogancko brzmi:) ale potrzebuję pożyczyć jakieś szerokie
szkło mające możliwość pracy w automatyce z moim Super A, zakreś
ogniskowych między 20 a 35mm. Mam pewien projekt do skończenia do
końca lipca br. zaczęty kiedyś inną maszyną, a teraz mam jedyną szansę
na dokończenie. Proszę, pomocy!!!

Mogę się odwdzięczyć ładnymi fotkami albo na przykład wykonaniem
wydruków do formatu 24 cali za kwotę do dogadania:) Nie będzie tego
dużo, ale zawsze coś.

Lokalny Artysta

szerokie szkło Pentax KA pożyczyć potrzeba [DW]