sześciolatek w szkole

Data: 2015-10-20 07:59:38
Autor: Kris
sześciolatek w szkole
W dniu poniedziałek, 19 października 2015 23:04:51 UTC+2 użytkownik bdronka napisał:
chciałbym spytać czy istnieją jakieś normy prawne które regulują
postępowanie wobec 6-cio latków (1 klasa szkoły podstawowej), mianowicie
czy dziecko może samo bez opieki nauczyciela poruszać się po szkole
(chodzi konkretnie o sytuację przejścia z:
szatni do klasy, klasy do świetlicy, świetlicy na stołówkę itp.
czy korytarze można podciągnąć pod ciągi komunikacyjne/ulice, gdzie
dziecko nie może się poruszać samo poniżej 7 roku życia?
sześciolatek w zerówce do tej pory był pod stałą opieką nauczyciela,
ciekaw jestem czym różni się sześciolatek z zerówki od sześciolatka z 1
klasy....

Rozumiem że to jakaś prowokacja?
Bo chyba nikt normalny nie oczekuje że za 6 latkiem po korytarzu szkolnym nauczyciele będą chodzić i za rączke prowadzać.

Data: 2015-10-20 10:02:12
Autor: witek
sześciolatek w szkole
Kris wrote:
[...]

jak widac rodzice (co niektorzy) oczekują.

Data: 2015-10-20 20:09:39
Autor: Shrek
sześciolatek w szkole
On 20.10.2015 16:59, Kris wrote:

Rozumiem że to jakaś prowokacja?
Bo chyba nikt normalny nie oczekuje że za 6 latkiem po korytarzu szkolnym nauczyciele będą chodzić i za rączke prowadzać.

Byś się zdziwił...

Shrek.

Data: 2015-10-20 11:26:14
Autor: Kris
sześciolatek w szkole
W dniu wtorek, 20 października 2015 20:09:36 UTC+2 użytkownik Shrek napisał:
On 20.10.2015 16:59, Kris wrote:

> Rozumiem że to jakaś prowokacja?
> Bo chyba nikt normalny nie oczekuje że za 6 latkiem po korytarzu szkolnym nauczyciele będą chodzić i za rączke prowadzać.

Byś się zdziwił...
Córka w tym roku podstawówkę skończyła to jestem dość na bieżąco i nie przypominam sobie takich idiotyzmów.

Data: 2015-10-20 18:10:47
Autor: witek
sześciolatek w szkole
On 20.10.2015 16:59, Kris wrote:

[...]

no to jesteś 6 lat w plecy.

Data: 2015-10-20 21:57:24
Autor: Shrek
sześciolatek w szkole
On 20.10.2015 16:59, Kris wrote:

[...]

Czyli zaczęła kilka lat temu. Przed dyskusją, czy sześciolatki są na tyle samodzielne, żeby chodzić do szkoły, czy muszą mieć bodygarda na każdym kroku.

Shrek.

Data: 2015-10-20 23:30:04
Autor: Tom N
sześciolatek w szkole

On 20.10.2015 16:59, Kris wrote:
[...]

Wiesz gamoniu, że do 10 roku życia nie mozna samodzielnie po drogach
publicznych sie pałętać?

Bo to, że nie odróżniasz korytarza szkolnego od chodzenia do szkoły to jest
pewne.

--
'Tom N'

Data: 2015-10-21 06:32:33
Autor: Shrek
sześciolatek w szkole
On 20.10.2015 23:30, (Tom N) wrote:

Czyli zaczęła kilka lat temu. Przed dyskusją, czy sześciolatki są na
tyle samodzielne, żeby chodzić do szkoły

Wiesz gamoniu, że do 10 roku życia nie mozna samodzielnie po drogach
publicznych sie pałętać?

Zdaje się do 7. Do 10 to na rowerze są pieszymi;)

Co nie ma znaczenia, bo korytarz w szkole to nie droga publiczna (uprzedzając następne pytanie przez "chodzić do szkoły" miałem na myśli uczęszczać).

Bo to, że nie odróżniasz korytarza szkolnego od chodzenia do szkoły to jest
pewne.

No właśnie wątkodawca nie odróżnia.

Shrek.

sześciolatek w szkole